MotorXperience op SBS6

Gilletti

Die hard MF'er
16 mrt 2003
961
0
Vanmiddag om 17.30 uur komt er een nieuw motorprogramma op SBS6.
Over de inhoud is al veel gediscussieerd op dit forum.

Ik ben benieuwd en blijf voorlopig positief gestemd, maar deze info van de SBS-site doet toch het ergste vermoeden qua sufheid.....

"Magazine over alle facetten van het motorrijden. Met onder meer de nieuwste motoren, de laatste motorkleding en veiligheidstips. Presentatie: Lesley Brehm.
In elke uitzending van 'MotorXperience' zit een tour van een mooie route door Nederland. Verder is er uitvoerig aandacht voor nieuwe motoren en tests.

Per aflevering wordt een nieuw model van een motor in beeld gebracht. De technische specificaties komen aan bod net als wat er zo speciaal en leuk is aan die motorfiets. Naast de motor zelf is natuurlijk ook de kleding en de accessoires een belangrijk onderwerp. Goede motorkleding en een prima helm zijn namelijk van belang en wel zo veilig. Tegenwoordig is er voldoende keuze. 'MotorXperience' brengt de nieuwste trends voor de kijkers in beeld.
Veel motorrijders willen hun motor vaak een eigen gezicht geven en doen dit door middel van het monteren van accessoires. Vroeger waren het vooral de chopperrijders die dit deden maar tegenwoordig beperkt de accessoiremarkt zich niet alleen meer tot dit segment. Andere populaire segmenten zijn de supersports en de toermotoren.

Tevens aandacht voor veiligheid want als het motorseizoen begint in maart/april en iedereen zijn motor weer uit de stalling haalt gebeuren er relatief gezien veel ongelukken. Vaak zijn deze ongelukken te wijten aan de niet oplettende automobilist. Dat betekent echter niet dat de motorrijder in veel gevallen het ongeluk niet had kunnen voorkomen. Goede reflexen en een goede motorbeheersing zijn op die momenten van groot belang. In 'MotorXperience' worden daarom situaties die in een voortgezette rijopleiding aan bod komen in beeld gebracht en van commentaar voorzien.


We zullen zien! :)
 
Ik zit in ider geval voor de buis ben al lang blij dat er weer eens een programma over motoren is.
En alles is beter als dat geeikel van die big brother achtige programma's
 
Ik zit in ider geval voor de buis ben al lang blij dat er weer eens een programma over motoren is.
En alles is beter als dat geeikel van die big brother achtige programma's

:^


Ik zal mijn kritische oordeel ook vellen. Alleen ff kijken hoe laat het komt. Als er een MF-er in beeld komt maken die nog wheely's ter herkenning? Of mocht dat niet? :?
 
Waarom komt er nu niet eens zo'n programma als top-gear maar dan voor motoren... dat zou dikke vette ownage zijn :P
 
Ben benieuwd. Ga zeker kijken

Hebben ze de naam motorXperience nou gekozen na na het lezen van dat topic? Geloof dat de populairste naam daar motorFreaks was.



[me]chielmi is wel bang dat het gruwelijk tegen valt, want het blijft toch SBS6 (zie bijvoorbeeld wegmisbruikers :r )[/me]
 
:^


Ik zal mijn kritische oordeel ook vellen. Alleen ff kijken hoe laat het komt. Als er een MF-er in beeld komt maken die nog wheely's ter herkenning? Of mocht dat niet? :?
Nee dat is natuurlijk niet de bedoeling *D
Peter en ik worden in de uitzendingen wel voorgesteld, dus dat is makkelijk te herkennen ;)
Als enigste herkenning heb ik een MF hangertje om, maar dat is alleen te zien als ik mijn jas open heb of uit. ;)

[edit]Vandaag zijn we niet te zien in een tourtocht dacht ik, komt pas in aflevering 3 als ik me het goed herinner. [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 07 december 2003 12:21 schreef **Lara** het volgende:Als enigste herkenning heb ik een MF hangertje om, maar dat is alleen te zien als ik mijn jas open heb of uit. ;)

Hoe kom jij aan een MF hangertje :X
Het is al een hels karwei om aan een simpel shirtje te komen B|
 
eehh, ideetje.
bestel een zooi mf-stickers en plakken die hap op de motoren.
tegen de tijd dat ze het ontdekken zijn de tapes toch al vol.....
 
wie taped dit programma en zet het vervolgens op cdrom om dit uiteindelijk naar mij op te sturen?
*Sevenfifty_man kan die commerciële zender niet ontvangen...*
 
ik zit echt niet op die motorai te wachten hoor


"een wel heel bijzondere uitzending" de motorai :X

maar goed, eindelijk weer eens een paar motoren op tv, das al genoeg :P
 
Leuk zo'n 1e uitzending als heel nederland zit te kwijlen op een ander net over de geboorte van een prinsesje :+

waar blijven de MF'ers nou :? de rai ben ik zelf al geweest :(
 
Nou nou nou, het afzeiken is al begonnen zie ik.

Ik vind het best aan te zien. Het is leuk om te kijken zoiets. Verwacht van TV ook geen enorm verlichtende ervaringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan