454LTD '86 opknap/verbouw projectje

net het voorwiel eruit gehaald zodat ie morgen hopelijk gemaakt kan worden..*O*

morgenavond ook maar even het benzine-systeem verhaal uitpluizen want als ik in de wphb (2-17) kijk llijkt het niet echt op de zooi op mijn motor.. :(
 
Kijk even goed of het om de US of de Europese versie gaat.
US heeft meestal een extra loop in het carburatiesysteem zitten.
Dit kan er af, en dan moet je alles afdoppen. Sterker nog; als je het hebt; weghalen.
 
Thanks ik zal er naar kijken..

Verder nog een vervangende zadel vraag.. Ik had ergens gelezen dat je er een LS 650 mono-seat op kan zetten, maar moet ik dan nog rekening houden met een bouwjaar?
 
De Savage solo seat past idd, kijk even op het amerikaanse forum, daar staat stond precies
hoe het is elkaar zit.

EDIT:

-O-

Ik heb even zitten kijken, maar volgens mij staat het er niet meer op. Althans, niet op
het gedeelte als je niet ingelogd bent. Ben m´n paswoord vergeten...
 
Laatst bewerkt:
Heb even op MP plaatjes gekeken :+ volgens mij maakt het niet uit, uit welk bouwjaar je neemt. Ik zou vanaf 90 pakken. Je zou zelfs het passagierskussentje met zuignappen kunnen maken. Kun je em plaatsen wanneer je wilt.
 
Laatst bewerkt:
dat kussentje staat hier ook te koop, die ga ik als het goed is zaterdag ophalen,,

Ik heb iets gevonden over het zadel.. dat het past en dat je iets moet aanpassen |(
 
oh oke dan stop ik met zoeken.. nog wel ff foto's kijken.. :9

Vsndaag mn voorwiel weg gebracht voor een nieuw ventieltje..
eerst hier in Zeist naar Snelmotoren geweest maar die was met vakantie, toen naar f@#%ing mvm in soesterberg "heb je er haast bij, want ik heb volgende week pas ergens tijd" :(
bandje er af ventieltje er inbandje erop hooguit tien minuten werk lijkt me :(
Door gereden naar Soest naar BikeCompany geloof ik (tegenover de Karwei) ik was er pas om half zes geloof ik en hij had geen tijd, hij moest om 18:00 een motor afleveren, ik kan m morgen ophalen *O*
 
Laatst bewerkt:
Kijk even goed of het om de US of de Europese versie gaat.
US heeft meestal een extra loop in het carburatiesysteem zitten.
Dit kan er af, en dan moet je alles afdoppen. Sterker nog; als je het hebt; weghalen.

:? hoe zie ik het verschil??

er zijn wel wat dingen afgedopt, dat had ik al gezien..

tussen de carbs zitten 2 stangetjes en bij 1 daarvan (volgens mij de onderste)
zit ergens in het midden een gaatje(het tuutje is ook weg), daar hoort volgens de wphb een slangetje omhoog te zitten, iemand een idee ??

bij het zwarte pijltje (sorry mn rood was op) :$

 
Laatst bewerkt:
net m'n voorwiel opgehaald en gemonteerd,
en de eerste meters gemaakt *O*

Wat een verschil qua zithouding met mn gixxer, daar moet ik echt aan gaan wennen..
 
ik was nog zadels tegen gekomen van een LS beide voor 50e..

lastig..

ff een nachtje overslapen..

:W
 
@ Patman ik zat net ff een foto van jouw bike te bekijken, jij hebt de orginele achterspat er nog op toch?? met lage schokbrekers..

wat heb je met de spaghetti-zooi gedaan die onder je zadel vandaan kwam??
 
Die lag bij mij nog onder mijn zadel... Misschien kan je het originele kontje ook gewoon in korten?

Voor 20 eu heb jij je eigen zadel die goed past. Moet je er alleen wat tijd in steken. Zo'n LS650 zadel past niet 1-1 dacht ik zo toch?
 
ik moet dan een bevestigingbeugel maken geloof ik..

Als jij er voor mij 1 kan maken graag ;) pb me je prijs maar :)

Ik zat net te denk om die draden zooi achter de zijkappen te stoppen..
Daar waar orgineel die bakjes naar de luchtfilters zitten, kan dat?
 
Oh ja ik heb ook nog een vriendin die af en toe achterop wil, dus heb ik ook nog een passagiers zadel nodig die er makkelijk op en af kan..
 
ik had zo'n kussen met een zuignap (zuignap doe je dan op een kapje en niet op je vriendin ;)


Zadeltje moet je mooi zelf maken, kan makkelijk met van dat lijm en andere prutspul
 
Mijn vriendin heeft zelf al een zuignap _O-

Maarre blijft dat wel goed zitten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan