Mijn SV650s... Nu met Akrapovic! Sound and pics..

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Ten eerste TommyFumi heeeeeeeeeeel hartelijk bedankt!
Ben meer dan tevreden met de Akra!

Monteren was een eitje!
Zat er binnen 3 a 4 uur op! Het geluid is echt :9~ !

Er zit pas een nieuwe Bridgestone BT010 achterband onder (duz niet gaan zeuren over schaamranden! :P )

Kijk, luister en geniet! :}

SV_001.jpg


SV_002.jpg


SV_003.jpg


SV_004.jpg


*click* hier voor het geluid van de Akrapovic

______________________________________________________________________

Ik heb ook het geluid van de SV van m'n neef opgenomen (Blauwe 2000'er SV650s)
Geluid is van iets mindere kwaliteit en .wav omdat ik dat vergat aan te passen :+

*click* hier voor het geluid van de SV met Aluminium Bos demper
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste TommyFumi heeeeeeeeeeel hartelijk bedankt!
Ben meer dan tevreden met de Akra!

Monteren was een eitje!
Zat er binnen 3 a 4 uur op! Het geluid is echt :9~ !

Goed om te horen! Letterlijk en figuurlijk 8-) . Kreeg het er even moeilijk mee toen ik die prachtige roffel hoorde :X . 'Verslavend' is echt niet overdreven uitgedrukt.
In ieder geval veel plezier ermee!!
 
Komt omdat die sh*t server nu tijdelijk offline is :(

Heb ik meer met die server. Meetsal is het met een uurtje of 2 wel weer online!
 
Gave sound die akra!!! :9~ Jammer dat er nog ff geen plaatjes staan. ;)

Het lijkt trouwens wel of die Bos op de SV van je neef zwaarder klinkt als de akra of ligt dan aan mij? :?
 
Ok ze hadden die upload site dus opgeschoond en mijn foto's zijn verdwenen... :(

Dan maar op m'n eigen webruimte. Weet ik zeker dat het goed gaat ;)

Bos lijkt inderdaad harder maar er is weinig verschil (Akra is donkerder en lekkerder :P ). M'n neefen zeggen dat de Akra net weer wat harder is... vooral in de hogere toeren...

Ik vind bijde geweldig!
 
Da's al beter. Vond het geluid een beetje als een brommer klinken... :X

Dan moet je maar eens fatsoenlijke computerboxen gaan kopen! :+

;)


In real life is dit toch heeeeeeeeeeel anders hoor! *D :}

[edit] Als je boxen net zo prehistorisch zijn als je internetverbinding (zie reactie van Remakil) kan ik best begrijpen dat mijn motor als een brommer klinkt! }) ) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Nice soundje :}

vind de opname van je neef wat beter geslaagd qua geluid.

Is ook moeilijk op te nemen vind ik

(ik moet hem echt in het echt horen want dan klinkt het meestal wel heel anders)
 
Foto's zijn ook vet SV-Musketier! Past allemaal goed bij jouw SV.
Ben benieuwd wat het geluid van jou fraaie pijp is t.o.v. mijn open Duo-tec. Niet als geluidswedstrijd, maar meer als live sound gebeuren. Twee keer genieten dus.... :)
 
Leuk om te zien en te horen :P ! Mijn vorige motor was een SV650S met open Laser uitlaat.... Klonk toch - eerlijk is eerlijk - beter dan mijn huidige GSX1400 met open BOS uitlaten..... Ja, de SV heeft een plekje in mijn hart gekregen
 
Er zit echt een super mooi geluidje in joh!!! Inhalen op de brug mag btw nie he :p Ziet er ook prachtig uit.... Nog bedankt voor de cd. Groeten dennis
 
Hi SV freaks...
Ik zit er ook over te denken om een SV650S te kopen...
Heb al en proefrit gemaakt en AAAARRRGGGHHH wat een duivels }) geluid komt er uit die V-Twin....!!
Ben een "groentje" dus vroeg me toch af of t verstandig is om een SV te kopen.....reageert nogal duivels op de natuurlijke polsbewegingen van den rechterhand.... })

Wat is jullie mening....kopen? verstandig? of is het een kwestie van wennen aan zo'n SV??

Anders een alternatief....een Szuki GS500F



}) Motord3v1l })
 
Nou... het is zeker een goede keus. Hij wordt ook als lesmotor gebruikt dus als beginners fiets zal hij ook wel geschikt zijn.

MAAR PAS OP!

De SV is errrrug verslavend! Ik wil er namelijk niet meer vanaf! :}

Owja binnenkort wat update foto's van mijn SV. Ik heb nu een duo cover, wit achterlicht met daarin LED's, witte knipperlichten...

Btw. oude topicjes omhoog schoppen?! O-) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan