MF Honda CBRclub.nl

Welke Honda CBR rijd jij?

  • Honda CBR125R

    Stemmen: 1 1,2%
  • Honda CBR600F

    Stemmen: 35 42,2%
  • Honda CBR600RR

    Stemmen: 15 18,1%
  • Fireblade RR

    Stemmen: 23 27,7%
  • BlackBird XX

    Stemmen: 9 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowFreak

MF veteraan
17 aug 2003
5.814
0
's Hertogenbosch
:] MF Honda CBRclub.nl :]



De wereldrecord poging van de Honda CBRclub is een geslaagd feestje geworden. Zoals je in dit topic kan lezen zijn er vele MF'ers die mee hebben gedaan. Het record is als ik het goed heb :? komen te staan op :} 459 Honda CBR motoren :} achter elkaar.
Een deel van de MF'ers is de dag voor de RecordDag op de camping gaan staan en daar is een gezellig groepje uit ontstaan }) . Heb je ook een Honda CBR en zin in af en toe een gezellig ritje of andere activiteiten laat iets van je horen en je krijg vanzelf reactie.
Het is dus niet de bedoeling om dit topic te zien als vervanging van www.CBRclub.nl maar meer als verlenging ervan. Een leuk klets topic voor motorrijders met een voorliefde voor Honda CBR :9


***PERSBERICHT***

Nieuwe wereldrecordpoging voor motorrijders uit een aantal Europese landen.

Onlangs zijn bij de Honda CBR Club Nederland de eerste voorbereidingen gestart voor een nieuwe wereldrecordpoging voor een vermelding in het Guiness Book of World Records: de langste stoet CBR-rijders ter wereld. Het voorgaande record stond op slechts 180 motorrijders met een totale lengte van 5 km.. Dit aantal zal nu door de Honda CBR Club Nederland ruimschoots worden overtroffen. Ook een aantal buitenlandse motorclubs uit Engeland, Duitsland, België , Zwitserland , Oostenrijk en Frankrijk zijn uitgenodigd om mee te doen aan deze wereldrecordpoging. De inschrijving voor motorrijders om aan deze wereldrecordpoging mee te doen is nu van start gegaan en is voor Honda CBR Club leden gratis.
De recordpoging vind plaats op 12 juni 2004 te Harderwijk.
De deelnemers ontvangen een officieel Certificaat van Deelname aan deze nieuwe wereldrecordpoging. Een aantal deelnemers maken bovendien kans op het winnen van een aantal leuke prijzen.


Groepje bekende Topicleden zijn:

SnowFreak
Biker-mouse
The Mailman
Gulmaster
Fabienne
Loesje
SpeedyMax
CBRob
RifhSter
Just_a_Girl
Daniel (kwalikzakie)
Als je ook een CBR hebt post dan snel en klets gezellig mee :}
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ckers kijken :} ...(mits ik geen tentames of dat soort ongein heb)

Ja het wordt een leuk spectakel denk ik, met veel landelijke media aanwezig

Op de recorddag en de dagen ervoor zullen we landelijk in het nieuws komen te staan.
Zo zijn er ruim 280 redacties van radio , televisie , tijdschriften op de hoogte gebracht.

Hier komt een overzicht van de pers , radio en televisie stations.

Zal wel veel gapen :9~ zijn naar mooie exemplaren zoals deze:
full
 
Pfff, dat zie ik over een half jaar wel. Ik heb al moeite om een dag vooruit te plannen... Laat staan 6 maanden. ;)
 
Poging is leuk :} , merkenclub kan handig zijn maar meestal verliezen de actievelingen een beetje de realiteit uit het oog.
Een soort cognigtieve disonantie, hebben de eigenaren van dat andere merk met die H en die D structureel last van.
Succes met de poging
 
"De recordpoging vind plaats op 12 juni 2004 te Harderwijk."
Dan kan ik nog net voor de tijd een cbr regelen :9 . Mag in mei "zwaar" rijden :]
 
Poging is leuk :} , merkenclub kan handig zijn maar meestal verliezen de actievelingen een beetje de realiteit uit het oog.
Een soort cognigtieve disonantie, hebben de eigenaren van dat andere merk met die H en die D structureel last van.
Succes met de poging

Haha die mag je dus effe lekker uit gaan leggen he }) Dat een merkenclub handig is om veel mensen bij elkaar te krijgen lijkt me duidelijk. De realiteit is dat het gaat om zoveel mogelijk CBR motoren achter elkaar te krijgen al rijdend. O-) Niet het feit dat de CBR motoren zich op een andere trede willen plaatsen dan Kawa of Soes.. :9 Ok een Rocord op je naam zetten is wel onderscheidend dacht ik zo, maar van H en D arrogantie is hier toch helemaal geen sprake?

PS. haha reden om een nieuw topic te starten was de merkenoorlog die in de andere topics hierover ontstaan was. Nu brand ik mijn eigen vingers eraan. |(
 
Op zaterdag 13 december 2003 13:43 schreef pisang het volgende::^


Het gaat toch niet echt om het nu plannen van die dag, maar of je het gaaf cool kicke gezellig vindt om mee te doen. Misschien kan ik die dag zelf wel niet eens, maar dan moet er wel iets heel belangirjks voor in de plaats komen want zo'n event wil ik niet missen :]
 
Wat ook wel leuk is: een recorpoging CBR-domino houden, wil ik de 1e wel omduwen :+
 
Hmm, leuk..zoveel motoren leveren altijd leuke plaatjes op :)

[me]Warped1 doet niet mee aan record, maar neemt z'n camera mee :P [/me]
 
Ik kom desnoods uit Australie overvliegen om erbij te zijn! Wel zorgen dat ik voor die tijd MF stickertjes op de fiets heb :)

En mr Yamaha heeft alleen maar de kift omdat hij het na 20 km in zn rug krijgt van zn kromme motor. Koop een CBR, dan kan je ook eens de grens over zonder drie weken spit.
 
Zo'n poging met HD's is al op voorhand verloren
je vindt er nooit 180 die op hetzelfde moment starten
en dan nog rijden ook *D

alhoewel zo'n V-rod zegt me wel iets ( alleen niet tegen
mijn vriendin zeggen of ik slaap vananvond op de mat ,
ze is nogal gehecht aan onze japanse tupperwarebrommers ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan