45km te hard

Aanvechten of betalen?

  • aanvechten

    Stemmen: 3 7,3%
  • betalen

    Stemmen: 38 92,7%

  • Totaal aantal stemmers
    41

maartezzz

Die hard MF'er
16 mrt 2005
309
1
delft
ben net aangehouden door motoragent voor 45km te hard binnen de bebouwde kom, kan iemand mij vertellen wat dit geintje me gaat kosten? tis de eerste keer en hoe lang moet ie achter me hebben gezeten? ik trok m ff een stukkie door vanaf een stoplicht maar ging daarna weer 65 ofzo rijden, en motoragent zat achter me (had ik niet gezien)... heeft het zin om dit aan te gaan vechten?
 
denk dat als ge dit zou aanvechten,de straf misschien nog groter zou zijn.

En ge kunt gij toch niets bewijzen da in uw voordeel was hé 8-)
 
denk dat als ge dit zou aanvechten,de straf misschien nog groter zou zijn.

En ge kunt gij toch niets bewijzen da in uw voordeel was hé 8-)

ja daar zat ik ook al aan te denken, alhoewel ik geen constante snelheid had, trok alleen hard weg en daarna weer gas dicht, maar aan de andere kant had ie misschien 50 opgeschreven alhoewel ik betwijfel dat ik de 100 heb gehaald, hij heeft 50 te hard, 45 na correctie genoteerd
 
Gewoon betalen. Hoort bij het spel en je hebt gezwijnd moet je maar denken. Voor hetzelfde geld (of eigenlijk iets meer) zat je nu op je fiets :+
 
Gewoon betalen. Hoort bij het spel en je hebt gezwijnd moet je maar denken. Voor hetzelfde geld (of eigenlijk iets meer) zat je nu op je fiets :+

:^

En dan wel de trapfiets :Y Binnen de bebouwde kom vind ik het trouwens sowieso dom. Als je nou eens hard wilt rijden doe dat dan tenminste buiten de bebouwde kom...
 
Hallo hey dat is circa 3 seconden gas open en dan heb je net je koppeling los en dan gooi je het gas weer dicht en schakel je naar z'n 2 en dan netjes 50 daarna !!! Hoop kabaal maar echt hard gaat het niet,,,,

Hoe vaak ik dat niet doe op de ring amersfoort 4 baans waar je ook maar 50 mag.

Altijd zonde van het geld maar je weet het (en ik weet het ook) het kan gebeuren !!
Succes met de afhandeling.
 
Hallo hey dat is circa 3 seconden gas open en dan heb je net je koppeling los en dan gooi je het gas weer dicht en schakel je naar z'n 2 en dan netjes 50 daarna !!! Hoop kabaal maar echt hard gaat het niet,,,,

Hoe vaak ik dat niet doe op de ring amersfoort 4 baans waar je ook maar 50 mag.

Altijd zonde van het geld maar je weet het (en ik weet het ook) het kan gebeuren !!
Succes met de afhandeling.

ja zo lullig ging het, ff gas open vanaf het stoplicht en daarna weer gas dicht en langzaam rijden... zag wel een motorrijder in de verre verte achter me toen ik weer langzaam reed en dat was dus blijkbaar die agent, ik weet bijna zeker dat ie geen correcte meting heeft kunnen doen maar alleen een schatting, trok op tot de 90 ongeveer en daarna weer 65 ofzo, maar ik ga het niet aanvechten omdat de rechter me dan strax een hogere straf geeft zoals in die verhalen van laatst
 
vanaf welke snelheid gaat de overheid het voor je bijhouden?

Mijn laatste was 39 te hard, en ik ben 'm niet vergeten... 180,-
 
sja, ik heb volgens mij nogeeneens de 100 gehaald, maarja voor tzelfde geld schrijft ie 110 ipv 100, de agent vertelde me dat vanaf 35 km/u te hard de OvJ het gaat bepalen en dat de hoogste snelheidsboete die in dat boekje van m stond 175 euro was ofzo
 
Ik was 360 euro kwijt met 47 te hard in BBK. (9 mei dit jaar)

Omdat ik al eens eerder 30 km te hard ben gegaan moest ik voorkomen.
Ik heb geen voorwaardelijk gekregen omdat de OvJ niet kon bewijzen dat ik de bestuurder was op het flitsmoment.
 
ik reed gisteren langs de zee (Max 60 km/u). wordt ingehaald door 2 plicis motormuizen (>75km/u) die daarna, pm 5km verderop, gewoon gestopt waren en samen stonden te kletsen.. zal ik ze aangeven ?? -O-
 
Als je echt alleen maar doorgetrokken hebt en meteen het gas weer los, dan zou ik het zeker aanvechten.
Er is geen enkele agent in de wereld die zonder apparatuur dan een correcte meting kan doen.
Als jij bv zegt dat je niet boven de 80 bent geweest zal hij dat nooit tegen kunnen spreken.
Het is voor hem maar natte vinger werk geweest als ik het zo hoor.

Veel succes iig.
 
Zie het maar als lid zijn van een sportvereniging.
Jij moest nog contributie betalen. _O- _O- _O- _O-


Ik zit zelf nog te wachten.
Ik heb hem nog niet binnen. 109 waar je 60 mocht |( |( |(
Met correctie eraf ook 45 te hard.
 
Als je echt alleen maar doorgetrokken hebt en meteen het gas weer los, dan zou ik het zeker aanvechten.
Er is geen enkele agent in de wereld die zonder apparatuur dan een correcte meting kan doen.
Als jij bv zegt dat je niet boven de 80 bent geweest zal hij dat nooit tegen kunnen spreken.
Het is voor hem maar natte vinger werk geweest als ik het zo hoor.

Veel succes iig.

Probleem is alleen dat de rechter de agent wel geloofd en jij als burger die een boete boven z'n hoofd heeft hangen, en dus wat te verliezen heeft, niet ;)

En bovendien, als je het voor laat komen heb en je treft een rechter die het niet op motorrijders heeft (en dat zijn er heel veel) heb je nog de kans dat je nog harder gepakt wordt en een hogere prent tegemoet kan zien :(
 
Als je echt alleen maar doorgetrokken hebt en meteen het gas weer los, dan zou ik het zeker aanvechten.
Er is geen enkele agent in de wereld die zonder apparatuur dan een correcte meting kan doen.
Als jij bv zegt dat je niet boven de 80 bent geweest zal hij dat nooit tegen kunnen spreken.
Het is voor hem maar natte vinger werk geweest als ik het zo hoor.

Veel succes iig.

ja ik weet haast wel zeker dat het natte vinger werk is geweest, maar ik durf het niet aan te vechten aangezien ik hier op t forum laatst ook over die gozer heb gelezen die toen nog een hogere straf kreeg omdat de agent hem "al gematst had"
 
Probleem is alleen dat de rechter de agent wel geloofd en jij als burger die een boete boven z'n hoofd heeft hangen, en dus wat te verliezen heeft, niet ;)

En bovendien, als je het voor laat komen heb en je treft een rechter die het niet op motorrijders heeft (en dat zijn er heel veel) heb je nog de kans dat je nog harder gepakt wordt en een hogere prent tegemoet kan zien :(

Hoe kunnen ze in godsnaam je een hogere straf geven? Zeggen dat je NOG harder gereden hebt?
Laat die meetapparatuur maar zien dan.
Volgens mij heeft die agent namelijk geen geijkt schattingsvermogen... Kan het fout hebben natuurlijk :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan