Mijn ZX-7R, wijzigingen en verbouwingen

Wat vinden jullie van het eindresultaat??

  • Mwah

    Stemmen: 13 6,8%
  • Liever origineel

    Stemmen: 8 4,2%
  • Leuk fietsje

    Stemmen: 23 12,0%
  • Kwijlllllllll

    Stemmen: 110 57,6%
  • Blijf een Kawasaki........

    Stemmen: 37 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    191
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX7-aRnold

MF veteraan
13 aug 2003
22.484
958
Hoogezand
Oke, oke,

Zoals beloofd hier mijn topic over de veranderingen en verbouwingen aan mijn '98 Kawasaki ZX-7R.

De onderdelen lopen nu een beetje binnen, dus zal hier de komende vakantie de vorderingen een beetje posten.

Wat hebben we?

Begin dit jaar een standaard ZX-7R gekocht.

full


Deze van de zomer alvast gepolijst

full


Ander dashbord en Öhlins er op

full


Veel van die hebbe dingetjes, gekleurde boutjes, veervoorspanners, undertail, hugger en een Sebring vervangingsdemper...

full


Zo staat ie er nu bij, te wachten op wat gaat komen....

full
 
Laatst bewerkt:
Hij ziet er erg mooi uit....

En ik blijf het zeggen.....zo komt de mijne er ook uit te zien, op details wel iets anders natuurlijk, maar toch....
Dus ik kijk erg graag naar jou motor......!!! :} :} :}

Alleen......die wielen......die schreeuwen om een gepolijste velgrand en groene spaken!!!!!!
Ook dit blijf ik zeggen: zwarte velgen..... :r :r :r
 
Mooi ding man!!!
Dit is echt een van de meest brute motoren die er gemaakt zijn.
Ik ben benieuwd hoe ie verder gaat worden.

Maarehhhh.... Groene ketting??? Vertel...
 
Alleen......die wielen......die schreeuwen om een gepolijste velgrand en groene spaken!!!!!!
Ook dit blijf ik zeggen: zwarte velgen..... :r :r :r


Twijfel nog een beetje, denk dat ik alleen de randen ga polijsten, en ze niet ga spuiten. Had overigens zaterdag bij Motorport wel net zo een gezien met volledige groene velgen.....was wel :9~

Maar goed.....leven is al duur genoeg.....

Remleidingen zijn overigens binnen *D Heb toch maar weer voor rood gekozen, omdat alle boutjes van het blok enzo ook rood zijn


full
 
Maar hoe zit dar nou met die groene ketting? Hebbie dat zelf gedaan of ken je die zo kopen??? Hebben ze dan ook andere kleuren. Misschien ook nog groene banden?? Die zijn tegenwoordig ook leverbaar!!!
 
Oei , brute fiets hoor !
Zoeen wilde ik ook kopen , maar werd door vele afgeraden om een zx-7 als eerste bike te nemen. Heb nu een cbr.
 
Maar hoe zit dar nou met die groene ketting? Hebbie dat zelf gedaan of ken je die zo kopen??? Hebben ze dan ook andere kleuren. Misschien ook nog groene banden?? Die zijn tegenwoordig ook leverbaar!!!


Jah, heel voorzichtig geverfd, schakel voor schakel.....L :+ L


Nee, er zijn voor zover ik weet geen leveranciers hier in Nederland die ze hebben, maar ik heb uiteraard ook niet héél Nederland afgebeld. Heb ze uit de UK, net als zoveel leuke en betaalbare goodies. Naar mijn mening is er veel te weinig of veel te duur spul te verkrijgen hier in ons kikkerland, daarvoor kun je beter es in de USA of UK of waar dan ook kijken!
Die banden.......denk het toch maar niet |(
 
Tip van een reeds omgebouwde ZX7R berijder,
laat die opstaande randjes vooraan op de velg weg halen door iemand met een grote draaibank.
Lijkt mooi en je kunt de velgen veel makkelijker schoonmaken, als je ze vervolgens laat spuiten eerst flink in de spuitplamuur zodat ze lekker glad worden en zodoende zeer makkelijk schoon te houden.
En als je d`r een replica van wilt maken zullen ze toch zwart gepoten worden net als.....
PS Zeer mooie cockpit!(Waar, wat en hoeveel????)
 
ik heb laatste geinformeerd bij japarts en daar zijn nog groene kettingen te krijgen....je moet wel rekenen op 3 a 4 weken levertijd..zou 176€moeten kosten voor een zx7r..
www.japarts.nl
 
Tip van een reeds omgebouwde ZX7R berijder,
laat die opstaande randjes vooraan op de velg weg halen door iemand met een grote draaibank.
Lijkt mooi en je kunt de velgen veel makkelijker schoonmaken, als je ze vervolgens laat spuiten eerst flink in de spuitplamuur zodat ze lekker glad worden en zodoende zeer makkelijk schoon te houden.
En als je d`r een replica van wilt maken zullen ze toch zwart gepoten worden net als.....
PS Zeer mooie cockpit!(Waar, wat en hoeveel????)

Ik mag hopen dat die randjes niet meegerekend zijn in de sterkte van de velg....ik vind dat persoonlijk niet een slimme actie.

(als ik het goede randje voor me heb hoor)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan