nieuwjaarskado gekregen van mijn man

Snickie

Rookie
6 jun 2003
13
0
Nederland
Ik heb mijn rijbewijs nog niet en eigenlijk wilde ik dat ook niet......Maar wat krijg ik nu als nieuwjaarskado: MV agusta F4 2002
Hij heeft zelf zelf een R7.

Weet nu niet of ik de motor direkt weer online te koop moet zetten of er toch aan moet geloven. Zijn nieuwe voornemens zijn nl. vaker bij mij te zijn. Dus....

En achterop vond ik al erg saai....dus toch maar zelf rijden.

En nu ik mijn superkado heb gezien....ja, dan wil ik wel, of...?? Ga kijken of ik een 10-daagse cursus kan krijgen en dan wil het in één keer halen :]
 
Doe mij ook zo'n vent. Ik wil ook wel zo'n motor, ik zou er 100% voor gaan als ik jou was!!!!

volgens mij hoort dit wel ergens anders: algemene motorpraat?? Boeie!!
 
:9~ wat een verwennerij. Niet echt een fiets om op te beginnen lijkt me, maar wel een hele mooie :}

Ennuh welkom trouwens.
 
stom kado :X
jem oet nu dus gaan lessen van hem
en heeft ie geld te veel
mag ie ook wel aan mij geven
dit zijn toch geen kado's meer
en een nieuw jaars kado |(
hoe bedoel je een excuus zoeken
 
mmh,eerst reed je vriend een srad 750 en nu ineens een R7.
hij geeft jou een mv agusta..?? en jij twijfelt nog over motorrijden??
als het zo is gefeliciteerd..,ik zou niet meer twijfelen
 
Als je al een MV Agusta als nieuwjaarscadeau krijgt vraag ik me
af hoe je verjaardagscadeau er uit ziet. Ferrari? :P
 
geloof er niks van
Ik heb er ook mijn bedenkingen bij. In haar eerste posting reed haar man met een srad 750 en nu rijdt hij met een R7. Ze krijgt van haar man een MV Agusta cadeau maar ze weet nog niet of ze zelf wel wil gaan rijden. Ze twijfelt nog of ze al dan niet de motor online te koop zou zetten.
Als ze natuurlijk een paar piccies kan laten zien waar de MV en de R7 broederlijk naast elkaar staan, is het natuurlijk makkelijker om haar te geloven.
 
Ik heb er ook mijn bedenkingen bij. In haar eerste posting reed haar man met een srad 750 en nu rijdt hij met een R7. Ze krijgt van haar man een MV Agusta cadeau maar ze weet nog niet of ze zelf wel wil gaan rijden. Ze twijfelt nog of ze al dan niet de motor online te koop zou zetten.
Als ze natuurlijk een paar piccies kan laten zien waar de MV en de R7 broederlijk naast elkaar staan, is het natuurlijk makkelijker om haar te geloven.
Hé monsterman, komt nu toch een beetje jaloers over.
Zovaak zit ik niet op de site en dat was weer een half jaar geleden, hoop dat jij na een tijdje ook weer wat anders wilt rijden en steeds beter, dus mijn man ook. En zo stinkend rijk zijn wij niet, want als je iets nieuws koopt....ruilen we toch allemaal in....of hebben jullie wel een boel centen op de bank.

Geen kinderen wil ook helpen en allebei een fulltime baan....ben trouwens wel de tweede auto kwijt en daar is een motor voor gekomen...

Dus misschien een ideetje voor je... iets nieuws maar dan wel wat inleveren en een klein beetje erbij.
En als je een auto van de zaak krijgt, tja dan heb je toch een auto teveel...maar ik zal zeker voor jou een hele mooie foto maken van onze bikes.

Krijg wel een naar gevoel van deze site....misschien zit ik er daarom niet zovaak op. :r
 
Snickie, laat je niet kennen en gooi die foto's erop.
Houen zo'n vent!

[me]Friezinnetje is absoluut niet jaloers, heb ooit een r6je gekregen :9 [/me]
 
Als je al een MV Agusta als nieuwjaarscadeau krijgt vraag ik me
af hoe je verjaardagscadeau er uit ziet. Ferrari? :P
Geloof het of niet, maar 1 januari dan ben ik jarig.......dus het hele jaar geen cadeaus meer en beide een dertiende maand helpt natuurlijk altijd...

En in Duitsland zijn ze een stuk goedkoper!
 
Hé monsterman, komt nu toch een beetje jaloers over.
Zovaak zit ik niet op de site en dat was weer een half jaar geleden, hoop dat jij na een tijdje ook weer wat anders wilt rijden en steeds beter, dus mijn man ook. En zo stinkend rijk zijn wij niet, want als je iets nieuws koopt....ruilen we toch allemaal in....of hebben jullie wel een boel centen op de bank.

Geen kinderen wil ook helpen en allebei een fulltime baan....ben trouwens wel de tweede auto kwijt en daar is een motor voor gekomen...

Dus misschien een ideetje voor je... iets nieuws maar dan wel wat inleveren en een klein beetje erbij.
En als je een auto van de zaak krijgt, tja dan heb je toch een auto teveel...maar ik zal zeker voor jou een hele mooie foto maken van onze bikes.

Krijg wel een naar gevoel van deze site....misschien zit ik er daarom niet zovaak op. :r

geloof et of niet maar dit verhaal klinkt fake :)

al is het jaloezie, kan heel goed zijn ;)

nouja, als het waar is, dan is dat wel een pracht van een cadeau en ik hoop dat je dr veel plezier zal mee beleven
 
En in Duitsland zijn ze een stuk goedkoper!

Jaja, wat zijn we allemaal trots op Nederland, maar dat begrijp ik niet altijd,
vooral als ik er aan denk dat wij 20% méér moeten betalen voor een nieuwe motor dan welk volk dan ook in de wereld. ;( :(
Hier zouden we nou eens actie voor moeten ondernemen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan