Apeldoorn 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blade (jarno)

Die hard MF'er
5 mei 2003
800
0
Apeldoorn
Wegens succes wordt er dit jaar ook weer een topic geopend voor mensen die op knooppunt Beekbergen rijden of er omheen. Hier kan je met al je vragen, opmerkingen en afspraken trecht!!! Maar er is nu al bekend dat de straathonden veel gaan controleren dit jaar, dus we zijn gewaarschuwd!!! Lantaarnpalen worden naar de binnenkant verhuisd, dit klinkt al een uitdaging, maaaaar, hou je koppie erbij, we willen geen ongelukken. Mensen die zich toch geroepen voelen om zich te misdragen (op de weg dan) worden onheroepenlijk uit de groep verbannen. Dit klinkt streng maar het is zo!!! Veiligheid voor alles!!!

Veel rij plezier allemaal en hou m overeind!!!

 
Laatst bewerkt:
kom zeker weer een x bij jullie kijken
jullie kunnen natuurlijk ook altijd op het klb hoevenlaken langs komen
greetzz
 
Cool ! Ik kom zeker weer een keertje kijken.
Heb een hele mooie foto van overgehouden toen ik er was :)
En van de lataarenpalen is ook zeker goed nieuws. Hebben jullie geen vaste plek waat afgesproken kan worden. Ergens dicht bij de klaverblad.
 
Maar er is nu al bekend dat de straathonden veel gaan controleren dit jaar, dus we zijn gewaarschuwd!!!

Waar gaan ze op controleren?
Ben vorig jaar een paar keer op beekbergen geweest en het is werkelijk super!
Ik werk er vlakbij dus ik kan niet wachten tot het weer wat beter wordt...
 
IK BEGRIJP EVEN NIET WAAROM MIJN TOPIC MET ALLE MOOIE FOTO,S ZOMAAR OP SLOT GEGOOID WORDT :(

dit is toch zonde :?
kun je straks niks weer vinden van vorig jaar :(

we hadden toch gewoon verder kunnen gaan?????????????

maar ja :Z
 
ondanks dat het topic gesloten is kan je de foto's nog wel zien....
zet desnoods hier ff een linkie (van het oude topic) neer hoef je ook niet zo te zoeken... :9
 
IK BEGRIJP EVEN NIET WAAROM MIJN TOPIC MET ALLE MOOIE FOTO,S ZOMAAR OP SLOT GEGOOID WORDT :(

dit is toch zonde :?
kun je straks niks weer vinden van vorig jaar :(

we hadden toch gewoon verder kunnen gaan?????????????

maar ja :Z

Laat het ff sticky maken, Jan :+ Maar idd, had voor mij niet op slot gehoeven.
Psst..... post ff alle piccies hier ;)
 
Op vrijdag 09 januari 2004 18:02 schreef The Green Flash het volgende:
IK BEGRIJP EVEN NIET WAAROM MIJN TOPIC MET ALLE MOOIE FOTO,S ZOMAAR OP SLOT GEGOOID WORDT :(

dit is toch zonde :?
kun je straks niks weer vinden van vorig jaar :(

we hadden toch gewoon verder kunnen gaan?????????????

maar ja :Z

k'snap het ook niet :(
 
hans zullen om half 2 afspreken? gaan we ff in de rondte ff een bakkie doen bij de valkenier??
ik hoor het wel mischien wil antoine ook wel ff mee en edje ik bel edje wel ff bel jij antoine??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan