47KM wat kost me dit geintje?

Mikker

MF'er
4 mrt 2004
60
0
almere
Gisteren rond 11 uur in de avond was ik lekker naar huis aan et knallen, lekker rustig op de weg dus een mooie kruis snelheid zal ik maar zeggen :] ik kijk in me spiegel en denk zo die auto komt snel dichtbij :9 Ik minder dus een beetje snelheid en op een gegeven moment komt ie naast me rijden. En ik kijk, KUT politie bordje omhoog met volgen, hadden ze me geklokt met 152 km, wettelijke correctie eraf bleef er 147 over. Acceptgiro kaart komen binnen over een paar weken denk ik. Iemand enig idee of ik al een bank moet overvallen of valt et allemaal wel mee, is trouwens de eerste keer.

alvast bedankt :]
 
Gisteren rond 11 uur in de avond was ik lekker naar huis aan et knallen, lekker rustig op de weg dus een mooie kruis snelheid zal ik maar zeggen :] ik kijk in me spiegel en denk zo die auto komt snel dichtbij :9 Ik minder dus een beetje snelheid en op een gegeven moment komt ie naast me rijden. En ik kijk, KUT politie bordje omhoog met volgen, hadden ze me geklokt met 152 km, wettelijke correctie eraf bleef er 147 over. Acceptgiro kaart komen binnen over een paar weken denk ik. Iemand enig idee of ik al een bank moet overvallen of valt et allemaal wel mee, is trouwens de eerste keer.

alvast bedankt :]



welke bank was je van plan om te overvallen :?

Katoh gaat nu vlug zijn geld van de bank halen :Y :+
 
Gisteren rond 11 uur in de avond was ik lekker naar huis aan et knallen, lekker rustig op de weg dus een mooie kruis snelheid zal ik maar zeggen :] ik kijk in me spiegel en denk zo die auto komt snel dichtbij :9 Ik minder dus een beetje snelheid en op een gegeven moment komt ie naast me rijden. En ik kijk, KUT politie bordje omhoog met volgen, hadden ze me geklokt met 152 km, wettelijke correctie eraf bleef er 147 over. Acceptgiro kaart komen binnen over een paar weken denk ik. Iemand enig idee of ik al een bank moet overvallen of valt et allemaal wel mee, is trouwens de eerste keer.

alvast bedankt :]
mamastem.....



ut valt allemaal wel mee

















:z
 
Geplaatst op zondag 16 december 2007 00:19
Citeer berichtBekijk berichtVoeg toe als favorietRapporteerFAZER 1000

Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privéberichtBerichten:122Reg. datum:05 jan. 2007Locatie:Vriezenveen1x 49 km te hard 340 euro je hebt 7 x plezier gehad ik



zou maar gaan sparen als ik het zo zie |(
 
Laatst bewerkt:
Sja, 147 bleef over... maare, vertel je dan ook even hoe hard je daar mocht?

edit: oh... 47km... ik let niet op.. tralalala.. -O-
 
Laatst bewerkt:
Gisteren rond 11 uur in de avond was ik lekker naar huis aan et knallen, lekker rustig op de weg dus een mooie kruis snelheid zal ik maar zeggen :] ik kijk in me spiegel en denk zo die auto komt snel dichtbij :9 Ik minder dus een beetje snelheid en op een gegeven moment komt ie naast me rijden. En ik kijk, KUT politie bordje omhoog met volgen, hadden ze me geklokt met 152 km, wettelijke correctie eraf bleef er 147 over. Acceptgiro kaart komen binnen over een paar weken denk ik. Iemand enig idee of ik al een bank moet overvallen of valt et allemaal wel mee, is trouwens de eerste keer.

alvast bedankt :]


ik had ook 47 te hard laatst, op een 80weg.. Kostte me 320,-

*had nog geen eerdere zware overtreding op me naam
 
Laatst bewerkt:
Tarieven snelheidsovertredingen


U heeft aangegeven:

U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
U reed op de autosnelweg.
U reed met een snelheid van 152 km/u.
De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 100 km/u.
U heeft de maximumsnelheid dus met 52 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 5 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 47 km/u.

Het boetebedrag:

Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overtreding binnen de bebouwde kom: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.
Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.
 
Tarieven snelheidsovertredingen


U heeft aangegeven:

U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
U reed op de autosnelweg.
U reed met een snelheid van 152 km/u.
De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 100 km/u.
U heeft de maximumsnelheid dus met 52 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 5 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 47 km/u.

Het boetebedrag:

Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overtreding binnen de bebouwde kom: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.
Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.


ehw ja... heeft ie nog niks aan! :')
 
Ik had een tijdje terug 49 te hard waar je 80 mocht na correctie was 340 eurie dus zal wel iets van 320 ofzo worden.
 
moet rekenen tussen de 300 en 400 beetje ruim denkend.

Maar ja eigen schuld zeggen we maar. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan