48 km/u tehard

denniszx6r

MF'er
20 jul 2005
72
0
apeldoorn
motor muizen.

vanavond hebben de grote vrienden van de klpd mij een boete uitgeschreven
voor 48 km/u te hard na meetcorectie , op de autobaan (ff invoegen) :+ :+

hebben jullie een idee wat dat kost ? veel geld dat zovizo ..

gr denniszx6r
 
boete? Meer dan 30km/h is toch geen Mulderfeit meer en een zaak voor de OvJ? Of gelden op de snelweg andere regels? :?
 
op de snelweg tot 40 km/u, bij een snelheid van 40 km/u te hard kost het op de snelweg (schrik niet) 234 euro, 48 km/u moet dus beslost worden door de OVJ. Maar het zal ongetwijfeld meer worden dan 234 euro.

39 km/u te hard kost 224 euro
40 km/u te hard kost 234 euro
Dat gaat bij deze snelheid al minimaal met 10 euro per kilometer per uur omhoog, dus reken maar uit wat het ongeveer gaat kosten. :N

*althans dit zijn de prijzen die gelden voor personenauto's ik denk dat voor motoren de zelfde tarieven worden gehanteerd*
 
Laatst bewerkt:
Heb er ééntje twee jaar geleden mogen ontvangen voor 40-45 km te hard.

Koste me 270 euro en een aantekening die een jaar bleef staan.
 
€310,-- volgens de KLPD.

Vorig jaar eentje gehad voor 50 km/h te hard (met koekblik weliswaar) binnen bebouwde kom. Kostte me mn rijbewijs (binnen 3 dagen terug :} ) en 300 pleuro...

Nu hou ik me netjes aan de regels O-) (NOT!)
 
ik had m van 49 te hard 7 weken geleden... 310 pleuro!!!
maatje van mij geflitst 65 te hard.... 570 scheuro!

maar ja t ligt er ook aan of je er 100 mag of 120 ik en mn maatje hadden t allebei op een 100km/h weg....als je t op een 120 weg heb is ie iets goedkoper..
 
:?

Op autosnelwegen worden, om voor mij onverklaarbare redenen, snelheidsovertredingen minder zwaar beboet dan op bijv. B-wegen.

Maar mij hoor je natuurlijk niet klagen.

O-)
 
:?

Op autosnelwegen worden, om voor mij onverklaarbare redenen, snelheidsovertredingen minder zwaar beboet dan op bijv. B-wegen.

Maar mij hoor je natuurlijk niet klagen.

O-)

Lijkt me logisch ... te hard rijden op bijv. B-wegen is gevaarlijker dan op de autosnelweg, vooral wanneer de snelheidsverschillen heel groot worden.
 
ik reed op A9 156 waar je 100 mocht. kost 505 euri + (1 week rijbewijs) B|
 
kost allemaal belachelijk veel geld, maar ja is gebeurt..

rond de 300 euro moet ik zo denken?

vreemde is alleen dat ze in die klpd volvo gewoon mij hebben gklokt op hun eigen teller, dus geen filmpje ofzo, MAG DAT WEL??

gr
 
ik had m van 49 te hard 7 weken geleden... 310 pleuro!!!
maatje van mij geflitst 65 te hard.... 570 scheuro!

maar ja t ligt er ook aan of je er 100 mag of 120 ik en mn maatje hadden t allebei op een 100km/h weg....als je t op een 120 weg heb is ie iets goedkoper..


:Y klopt, dan rij je namelijk nog maar 29 te hard :+
 
Vorig jaar april op de A50 bij Arnhem van de weg afgehaald, oom agent had me geklokt toen ik de snelweg op reed op 167 km/u.... max ter plekke 120 km/u.
Werd me verteld dat ik een boete van € 245,- kon verwachten.....en ik wacht er nog steeds op. :?
 
kost allemaal belachelijk veel geld, maar ja is gebeurt..

rond de 300 euro moet ik zo denken?

vreemde is alleen dat ze in die klpd volvo gewoon mij hebben gklokt op hun eigen teller, dus geen filmpje ofzo, MAG DAT WEL??

gr

Ja, hoor dat mag gewoon, die kilometertellers zijn allemaal geijkt en dus weten ze precies hoe hard je gereden hebt....
En er zitten twee ambtenaren in die gezien hebben hoe hard je gereden hebben, dat is genoeg bewijs, hoeven ze geen videobandje voor te hebben...

Het is jammer, maar dat wordt gewoon betalen
 
Vorig jaar heb ik ook een boete ontvangen van onze superhelden aan de wegkant ;)
48 km/h zu schnell.
300 euro
Gelukkig had ik er nog net op tijd 32 km/h afgeremd anders was het waarschijnlijk 15000 euro geweest *O*
Je moet alles positief beredeneren en zeker die luie lummels het niet gunnen dat je je 1 minuut daarover opwint *O*
Its party
 
in 2003 ben 'k bij jullie in nederland geflitst tegen 129km/u en mocht maar 80km/h, dat koste mij 273euro.
 
voor mij was hij toendertijd 418 euro.
was 46 km te hard dacht ik binnen de bebouwde kom.




 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan