Capoeirist
MF veteraan
- 14 mrt 2002
- 10.411
- 18
Ik ben eens met de zoekfunctie bezig gegaan en vond wat dingen die mij hielpen. Maar ik heb nog meer vragen en zo
In iedergeval ga ik volgende week of week erop beginnen met theorie en ben ik aan het informeren voor een snel cursus (2/3 dagen)
1. Ik ben 1,91 en een 106kg (bodybuilden en boksen en zo) en ik heb al moeite om gewoon kleren te kopen (spijkerbroek past nooit fatsoenlijk)
Ik neem dus aan dat ik geen leren pak zal kunnen vinden. Wat is het verschil tussen textiel(dat is toch het andere soort pakken?) en leer ? Is textiel nou meer voor de winter ? is het beide even veilig ?
Ik weet dat ik dit ook in een motorzaak kan vragen maar ik wil graag een lijstje maken van wat ik moet gaan kopen, wat het kost, etc. etc. En liever van ervaren rijders als van een verkoper die auto rijd zal ik maar zeggen
2. Ik zag dat er veel werd gevraagd over welke lengte bij welke motorfiets en dat men zei : je moet erop gaan zitten.
Ik ben vrij fors van postuur maar alles is wel ongeveer juist bedeeld. Mijn benen zijn niet de lengte makers. Alles zit in de juiste porporties om het zo te zeggen.
Zou dan een FZR600/CBR600 wel te doen zijn of moet ik toch op een offroad model gaan rijden of iets zonder kuipen ?
3. Je gaat je motor voor dagelijks gebruik gebruiken woon-werk etc. en als het sneeuwt dan pak je het koekblik.. toch zul je toch nog zo'n 35.000km rijden met de motor. Welke motor absoluut WEL en welke motor absoluut NIET kopen als je zulke km's gaat rijden ? ik bedoel de een zal onderhouds vriendelijker zijn als de andere.
4. De meest lastigste vraag denk ik zo. Ik heb mijn auto te koop staan maar het is maar de vraag of hij verkocht word (alles kan je weet nooit) voor ik mijn rijbewijs heb. Er staan redelijk wat motoren bij auto garage bedrijven. Heeft iemand ervaring met het inruilen van je auto bij een auto garage tegen een motor ? goed of slecht.. wil alles weten.
Ik heb inmiddels al een behoorlijke algemene buyers guide voor motoren dus ik ga proberen alles te herkennen tegen die tijd. Alle info is welkom
In iedergeval ga ik volgende week of week erop beginnen met theorie en ben ik aan het informeren voor een snel cursus (2/3 dagen)
1. Ik ben 1,91 en een 106kg (bodybuilden en boksen en zo) en ik heb al moeite om gewoon kleren te kopen (spijkerbroek past nooit fatsoenlijk)
Ik neem dus aan dat ik geen leren pak zal kunnen vinden. Wat is het verschil tussen textiel(dat is toch het andere soort pakken?) en leer ? Is textiel nou meer voor de winter ? is het beide even veilig ?
Ik weet dat ik dit ook in een motorzaak kan vragen maar ik wil graag een lijstje maken van wat ik moet gaan kopen, wat het kost, etc. etc. En liever van ervaren rijders als van een verkoper die auto rijd zal ik maar zeggen
2. Ik zag dat er veel werd gevraagd over welke lengte bij welke motorfiets en dat men zei : je moet erop gaan zitten.
Ik ben vrij fors van postuur maar alles is wel ongeveer juist bedeeld. Mijn benen zijn niet de lengte makers. Alles zit in de juiste porporties om het zo te zeggen.
Zou dan een FZR600/CBR600 wel te doen zijn of moet ik toch op een offroad model gaan rijden of iets zonder kuipen ?
3. Je gaat je motor voor dagelijks gebruik gebruiken woon-werk etc. en als het sneeuwt dan pak je het koekblik.. toch zul je toch nog zo'n 35.000km rijden met de motor. Welke motor absoluut WEL en welke motor absoluut NIET kopen als je zulke km's gaat rijden ? ik bedoel de een zal onderhouds vriendelijker zijn als de andere.
4. De meest lastigste vraag denk ik zo. Ik heb mijn auto te koop staan maar het is maar de vraag of hij verkocht word (alles kan je weet nooit) voor ik mijn rijbewijs heb. Er staan redelijk wat motoren bij auto garage bedrijven. Heeft iemand ervaring met het inruilen van je auto bij een auto garage tegen een motor ? goed of slecht.. wil alles weten.
Ik heb inmiddels al een behoorlijke algemene buyers guide voor motoren dus ik ga proberen alles te herkennen tegen die tijd. Alle info is welkom