de Sloopkogel

Sloopkogel

MF veteraan
In memoriam
20 jan 2004
140.994
102.679
Maassluis
Hé motormuizen! Er is iets fout gegaan, 'k ben in eens 21 jaar jonger op deze site!
full

'k Heb nu 36 jaar rijbewijs ABCDE en heb nu 8½ jaar een gele Yamaha Vmax.
Mijn eerste motor was een 100cc YL1 Yamaha 2 cil. 2takt. Later een 250 Honda CB72 1960.
Daarna een 1970 Honda 750. 1 Jaar later weer een Honda 750 (om dat de eerste was gejat in Assen)
Mijn dochters rijden ook motor, Yamaha 535. 'k Ben 8 jaar lid van de www.vmaxclubholland.nl


Groetjes.B8



full
 
Laatst bewerkt:
welkom op dit late uurtje van de nacht :)


PS sloopkogel??? Zo heet die van mij ook!!! ;)
 
Remakil :? Gaaf dat je nog zo "vroeg" reageert. Bedankt! Mijn tweeling broer zit al heel lang op deze site maar ik heb nog niet zo lang een comjoeter! 'k Moet ook nog veel leren. Op elke site is het weer anders. Bedankt voor het verwelkomen. groetjes B8. Haags voor Bart.
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 22 januari 2004 03:13 schreef de Sloopkogel het volgende:
Remakil :? Gaaf dat je nog zo "vroeg" reageerd.Bedankt! Mijn tweeling broer zit al heel lang op deze site maar ik heb nog niet zo lang een comjoeter! Moet ook nog veel leren. Op elke site is het weer anders. Zelf kijk ik veel op www.vmaxclubholland.nl Bedankt voor het verwelkomen. groetjes B8 Haags voor Bart.

Laten we maar zeggen dat ik ff niets beters te doen had... ;)
Niet verder vertellen hoor... :X
 
Bedankt allemaal! :} Het is echt een gezellige site. Jammer dat ik jullie niet allemaal persoonlijk kan bedanken voor het verwelkomen. Ook namens mijn dochters: Tineke (27)en Irene (21)en de katten Ratteplan en Knurft: BEDANKT. *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan