De kawasaki ZX-12

poennie

MF'er
7 dec 2003
137
0
Maasdijk
Hallo, zijn er hier kawasaki ZX-12 eigenaren.
hoe beschrijven jullie deze motor????
vind hem namelijk heel mooi!!
Vind die Supersport motoren niet bij mij passen, dit is ook wel een supersport moter maar met een meer sport/tour uiterlijk en dat vind ik persoonlijk wel mooi.
Heeft iemand nog tips.
En wat is ongeveer de prijs voor zo'n motor???
Nog verschillen tussen het oude model of het nieuwe??
Het model mij maak niet zoveel uit.



(Foto's plaatsen mag ook, vind ik namelijk heel mooi om te zien :) )
 
Laatst bewerkt:
zoek_resultaat_detail.asp


dit vind ik wel een aardige

ow doet ut niet. Als je naar www.motoroccasion.nl gaat dan kawasaki zx-12 en dan sorteren op Prijs Hoog>Laag en foto aankruisen, de 9de van boven.
De motor staat bij Wim ter Braake motoren BV en kost €10.750,-

Is dit wat

Bijlage: ZX-12.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ben sinds een maand ook eigenaar van een ZX12R en ik kan maar 1 ding zeggen, maak eens een proefrit met deze machine ben je gelijk verkocht.
Veel plezier met je aankoop.
 
full

Zo doet ie het wel.

Ik heb 36000km met een ZX12R gereden en zou niks anders meer willen :)
Helaas door 'omstandigheden' moest ik een stapje terug.
Als ik nu weer een 12 zou kunnen kopen zou ik voor een model na 2001 gaan. In 2002 werd de ZX12R op 140 punten ge-update.
Beter lijkt mij nog model 2004 met radiale remmen en dubbele gas-vlinder-kleppen-thingies tegen de aan/uit gasreactie.

Ander plaatje:
jason_schmidt2.jpg


 
ik zou voor het model van 'voor' 2002/2003 gaan want daarna zijn ze allemaal begrensd op last van de overheid!!! ze zijn begrensd in de regeleenheid !!! zodat ze niet harder gaan dan 300!! dus wil je een pure koop dan een wat oudere!
 
Ik kan je een ZX12R echt aanraden!!!!
Echt een super fijne fiets voor sportief bochten werk of voor lekker lange stukken toeren!!
Helaas is mijne overleden.

Graag ff foto's plaatsen als je er één hebt gekocht!
 
ik zou voor het model van 'voor' 2002/2003 gaan want daarna zijn ze allemaal begrensd op last van de overheid!!! ze zijn begrensd in de regeleenheid !!! zodat ze niet harder gaan dan 300!! dus wil je een pure koop dan een wat oudere!

Ach, 300 is voor een keer leuk. Moet je eens gedaan hebben, maar daarna doe je het toch nooit meer. Ik tenminste niet.
En die begrenzing is weer makkelijk ongedaan te maken.

De mijne in die goeie ouwe tijd:
belgie2001a.jpg
 
zit me net af te vragen waar het frame is gebleven :? maar zo'n ding heeft natuurlijk zo'n monococque frame oid... hoe zit dat nou :?

vindt ze wel :9
 
yeahh lijkt me een goed idee ouweman, of een keer wat afspreken om te verzamelen.
Weet je gelijk of er vraag naar is?
 
zeg is er eigelijk geen zx12r club op te richten ?
ja lijkt me heel gezellig maar dan ga ik wel met mijn zx9 clubje :P :P :P rijden..wens je veel plezier... greetz.. mys O-)

PS ..leren we ook wat andere mensen kennen toch :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan