Mega Meeting 2004 vanuit Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.524
36.003
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Nou, makkelijk gezegd: Verzamelen bij de [Wijziging] parkeerplaats net achter de Esso die bij Velperbroekcircuit zit. Als je de rotonde afrijd richting tankstation bij het eerste verkeerslicht linksaf. Richting ziekenhuis.[/Wijziging] Om vanuit daar een leuke weg naar Veenendaal te nemen. Tis niet ver maar altijd leuker om met een groepje aan te komen. We "moeten" schijnbaar rond 11.00 in Veenendaal zijn dus om ongeveer 9.45 in Doetinchem zijn uurtje of iets na 10.00 in Velp en dan ff ouwehoeren/toeristische route en 11.00 in Veenendaal. Als er iemand is die wel een leuke weg weet laat maar horen. Anders moet ik er eerst in zoeken. En daar ben ik eigenlijk te lui voor...

Ik zelf kom vanuit het gehucht Dinxperlo aan de Duitse grens als er nog mensen zijn die zich bij me willen voegen vanaf de Mac in Doetinchem laat het ook ff weten.

Meld even of je je al bij Black Eagle hebt aan gemeld voor de grote lijst, anders doe ik dat wel zodat we geen dubbele aanmeldingen krijgen.

Via Mac Doetinchem naar Esso Velp:

Voor degene die het niet weten, de MAc in Doetinchem zit precies bij het bordje A18 op onderstaande kaart.

Diverse bekenden van RoyR (Ik neem iemand vanuit het westen mee en ga daar de avond van te voren al heen. Zal dus niet in Doetinchem zijn.
Klepzeiker
Nicopiercing
Sponcebob (+ 2 extra rijders)
SubZero
Turbo Mac.Kwek
InSaNe83
Flipmo (+ broertje achterop)
Esvee
Gsx-rijtje
Kars
puppy power (+ vrouw)

Bij de Texaco Arnhem:

full


CatchDude
ka_zx12r (+ 1 extra rijder)
GeR1ben
Schetterbekkie (Mits kinderen haar vrij geven)
Rookie
BertK
400cc
Trasos (Misschien)
RampeStamp (Afhankelijk van Schetterbekkie)
Froggy
Green hornet
miss devil
F@z5r
Bananenschiller
Jurgenfan
Litteldevel
fzr95pk
2manysanders (+ 1 extra rijder met duo)
K.O.
Duch
Sgapie (Met de auto :X neemt Beri Beri ook mee)
Anthonyfzr600
SevenfiveO
ER-5 (+ 1 extra rijder)
Honda CB-1 (+ pa)
OldWings (+ partner)
RMerks
TwoJoes
Error
Edwin Hoevers
 
Laatst bewerkt:
Ik kom wel naar de Esso bij Velp.

Pas op, vanuit de richting Arnhem naar het velperbroek zit ook een Esso. Deze is het dus NIET!

De Esso in kwestie is zichtbaar vanaf de Rotonde.

Ik woon daar 2 minuten vandaan. kan je net zo goed voor de deur bij mij meeten, dan is er tenminste verse koffie! ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 01 februari 2004 11:59 schreef CatchDude het volgende:
Ik kom wel naar de Esso bij Velp.

Pas op, vanuit de richting Arnhem naar het velperbroek zit ook een Esso. Deze is het dus NIET!

De Esso in kwestie is zichtbaar vanaf de Rotonde.

Ik woon daar 2 minuten vandaan. kan je net zo goed voor de deur bij mij meeten, dan is er tenminste verse koffie! ;)

Op zich geen probleem. maar weet nog niet hoeveel man der komt. En het is toch de beoeling denk ik om daar te verzamelen en dan naar Veenendaal te tuffen. Maar we onthouden het.
 
Ik wil trouwens even officieel vermelden dat Arnhem NIET de achterhoek is, en ik dus puur voor spek en bonen naar de achterhoek verzamelplaats kom! :+
 
Ik wil trouwens even officieel vermelden dat Arnhem NIET de achterhoek is, en ik dus puur voor spek en bonen naar de achterhoek verzamelplaats kom! :+

1 pot nat man. ;) Zal wel ff vragen of ze der niet MEGA Meeting vanuit Gelderland van kunnen maken.


Op zondag 01 februari 2004 14:01 schreef Black Eagle het volgende:
Link toegevoegd, namen aangepast, en degene die er nog nie instonden toegevoegd in hoofdtopic *D

Thnx
 
Op zondag 01 februari 2004 11:42 schreef RoyR het volgende:


Via Mac Doetinchem:

RoyR
Klepzeiker

Bij de Esso Velp:

RoyR
CatchDude
ka_zx12r
GeR1ben

Klepzeiker onderweg verloren?? ;)



[me]Schetterbekkie sluit misschien onderweg wel aan, maar moet nog overleggen met haar kinderen, ivm moederdag..... B| [/me]
 
Ik kom ook naar de Esso dan (was dat vroeger niet een Shell??)
Maar die Esso als je vanaf velperbroek de afslag Velp neemt. Bij het ziekenhuis.
Ik kom vanaf Duiven.
 
Klepzeiker onderweg verloren?? ;)



[me]Schetterbekkie sluit misschien onderweg wel aan, maar moet nog overleggen met haar kinderen, ivm moederdag..... B| [/me]

Op zondag 01 februari 2004 23:44 schreef klepzeiker het volgende:ik denk dat ie me al kent, of mijn reputatie is me vooruit gesneld :o :)

Euh? Leg uit? Moet ik zorgen dat ik hem in de gaten hoe ofzo? Of een bak reserve onderdelen meenemen?
 
Euh? Leg uit? Moet ik zorgen dat ik hem in de gaten hoe ofzo? Of een bak reserve onderdelen meenemen?

Nee slimmerik. :+

Maar in je eerste reply sta jij zowel bij de Mac in Doetinchem
als bij de Esso in Velp opgenoemd.
Ook Klepzeiker staat vermeld bij de Mac, maar niet meer bij de
Esso in Velp.

Dus zat ik me af te vragen of je hem onderweg verloren was,
of dat hij vanaf de Mac een toeristische :] route ging nemen
zonder jou. ;)
 
Nee slimmerik. :+

Maar in je eerste reply sta jij zowel bij de Mac in Doetinchem
als bij de Esso in Velp opgenoemd.
Ook Klepzeiker staat vermeld bij de Mac, maar niet meer bij de
Esso in Velp.

Dus zat ik me af te vragen of je hem onderweg verloren was,
of dat hij vanaf de Mac een toeristische :] route ging nemen
zonder jou. ;)

|(

Gewijzigd....
 
Als het goed is kan ik overdag op 9 mei wel, maar moet wel op tijd weer richting huis.. dus zet mij maar bij de Esso in velp..
 
Hey RoyR!
Zet mij d'r ook ff bij. Je kunt trouwens het hele stuk via de schelmseweg binnendoor rijden en dan de oude rijksweg via Ede volgen. Dan kom je vanzelf in Veenendaal bij de mac uit.
Groetjes 400cc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan