Mega Meeting 2004 vanuit Groningen

Hoe laat verzamelen bij de Ikea in Groningen

  • 8.00

    Stemmen: 2 13,3%
  • 8.30

    Stemmen: 3 20,0%
  • 9.00

    Stemmen: 9 60,0%
  • 9.30

    Stemmen: 1 6,7%
  • 10.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10.30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.

Akula

MF veteraan
24 jul 2003
4.620
0
Utrecht
Hier dan de laatste gegevens over de vertrekpunten en tijden vauit Groningen en omstreken. Ik zal proberen alles vanaf nu zo goed mogelijk up-to-date te houden!

De eerste verzamelplaats is de Ikea in Groningen met het vertrek om 9.00.

De tweede stop is in Assen bij de Mac, bij afslag Assen Noord, rond 9.30.

De derde stop is bij de Mac in Meppel met de groep uit Friesland, rond 10.00

Bij Zwolle rond 10.15 nog even het gas een beetje los en dan haakt er nog een groep aan


Als laatst vlak voor Veenendaal nog ff de tankjes vullen en we kunnen er weer tegenaan de rest van de dag!

Meld je ook even aan op het centrale topic Mega Meeting 2004

Let's ride :]

------------------------------------------------------
Lijst van mede noordelingen
------------------------------------------------------
* Akula
* Tomsoes
* Janice
* bigrobb
* ZX7-aRnold
* motorengel
* Ninja1970 (nog niet helemaal zeker)
* behappy
* RoHu68
* haporta (onder voorbehoud)
* SanPower1 (onder voorbehoud)
* Glutendokter
* mogwai
* Slome (onder voorbehoud)
* Het katertje
* meendering
* Motorengeltje
* Husjes
* FireBird
* BuGs_BuNnY
* Starrrr (onder voorbehoud)
* Wolf (onder voorbehoud)
* Red scorpion
* davidos
* Speedy_J
* ErWiNnEr
* KingCarl
* Edwin H
* Johan Matter
* Agent327
* Job2
* DemonGPX 600r
* ZX6Ronald + Girlie
* Kaboutertje
* Gemeenkaboutertje
* SeatsnifferDre
* VmaxBob
* Mister Magna
* webdude
* Giz
* VFR-Girl
* raymondzx7r
* Janzx9r
* Michael cbr 900 rr
* Marcel cbr 900 rr
* Redrat
* maxxx79
* Eppie2
* Imhotep
* Xanthos
* Cold_as_Fire
 
Laatst bewerkt:
Hangt er vanaf hoe het met sporten zit anders rij ik wel mee vanuit Assen (TT-baan) en anders sluit ik wel ergens aan op de A28
 
Wanneer is het en waar gaat het naartoe.


Hoi,
het is op 9 mei en het gaat naar Veenendaal voor de Mega Meeting :+ Voor meer info kun je denk ik het beste ff kijken op Mega Meeting 2004.

Wat betreft het verzamelpunt bespeur ik een lichte voorkeur voor Assen :9 , dus lijkt het mij niet meer dan logisch om op het circuit af te spreken 8-) Is iedereen het daarmee eens?

Groeten

Te laat |(
 
Hoi,
het is op 9 mei en het gaat naar Veenendaal voor de Mega Meeting :+ Voor meer info kun je denk ik het beste ff kijken op Mega Meeting 2004.

Wat betreft het verzamelpunt bespeur ik een lichte voorkeur voor Assen :9 , dus lijkt het mij niet meer dan logisch om op het circuit af te spreken 8-) Is iedereen het daarmee eens?

Groeten

Te laat |(

Haha, te laat idd })

circuit assen lijkt me prima om af te spreken :)
 
HE ik ga mee!!. lijkt me top! moet wel bekennen dat ik het nog niet heb meegemaakt. Maar voor alles moet een eerste keer zijn. *D


Voor mij is het zelf ook de eerste keer hoor 8-) maar leuk lijkt het me zeker :] Wel mooi dat er steeds meer mensen uit het noorden meegaan ----> Gezelligheid!!
 
misschien krijg ik nog iemand zo gek om mee te gaan (ze moet er alleen dan een huren, ja mijn moeder.. hihi) ze heeft sinds 19 decembeer haar rijbewijs, 3 mnd na mij... maar dat gaan we nog ff uitzoeken
 
Als mijn motor klaar is (moet nog laten lassen want zelf aluminimum lassen is zeer k*t en moet nog gespoten worden) wil ik ook graag mee. Met een groepje heen is leuker dan alleen toch??
 
weet nog niet of ik vanuit groningen of ede vertrek, maar anders rijden SanPower1 en ik ook gezellig mee :]
 
maak anders even een polletje wat betreft vertrekpunten...
zoals: martinihal, assen circuit, macdonalds etc etc
 
Ik had eigenlijk t idee dat het sowieso wel handig was om ff langs t Circuit van Assen te rijden. Ligt immers meteen naast de snelweg en het is een kleine moeite en groot plezier lijkt mij *D . Ik zal idd verder nog ff een polletje maken met een aantal verzamelplekken in Groningen zelf, is idd wel handig. Gelukkig hebben we nog ruim de tijd om te beslissen.

Groeten
 
Ik had eigenlijk t idee dat het sowieso wel handig was om ff langs t Circuit van Assen te rijden. Ligt immers meteen naast de snelweg en het is een kleine moeite en groot plezier lijkt mij *D .
Groeten
:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan