4de MFFM (Motor Forum Fricandellen Meeting) :+

Bij wie gaan we de 4e MFFM houden?

  • Smurf (Niedorp NH)

    Stemmen: 20 44,4%
  • Motorgek (Den Bosch )

    Stemmen: 4 8,9%
  • Gixxer-girl ( Oisterwijk)

    Stemmen: 17 37,8%
  • We gaan ze alle drie gewoon af :)

    Stemmen: 4 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Ik weet nu in ieder geval hoe je moet rijen :X

De "buurman" op nummer 26 kwam al ff buiten kijken, had ooit een VFR gehad :?
 
oke dan was je aardig in de buurt. Nog een dingetje voor iedereen er staat een huis in de straat(vrijstaand) met rooie dakpannen en daar woon ik onder ( de dakken pannen dan :9 )
hebbie msn??? voeg me dan ff toe Pisang ajb
 
A9, ja. Een hele berg palen; maar het grootste deel daarvan is niet in werking. Je kunt ook kiezen om via de oostelijke route te gaan, zeg maar va de A1...
 
Kep er zin an :]

Ik ga wel normaal netjes rijden...ik wete van een paar dat ze dat wel ok vinden en de anderen gaan maar sneller ... he junk O-)
 
dropkick was aan het zeuren van rustig rijden heb nog maar weinig profiel, dus wij rustig aan gereden
komt die debiel met een dikke 200 km/p voor bij geraasd :P
 
Kep er zin an :]

Ik ga wel normaal netjes rijden...ik wete van een paar dat ze dat wel ok vinden en de anderen gaan maar sneller ... he junk O-)


He lullo wat klets je raar!!! ik rij netjes en dan kom jij mij voporbij met een rot gang op een gladde band!!!! leipo ik is heeeeeeel netjes ja?? begrepen??
hahahahahahahahah
 
Ik weet nog steeds niet of ik iemand een lift moet geven...

Indien ja, dan moet fietsertje zaterdag maar bellen naar mijn mobiel 06-....... (ben dan aan het werk en zal missch niet op Internet kijken voor ik naar NH ga.)
 
Laatst bewerkt:
Is het frikandel (van frikandellen eten) of moet de motor voldoen aan het signalement 'frikandel'......want het laatste is bij mij zeker het geval :P
 
Als de magna op een frikadel lijkt, dan toch een verbrande op de gril! Het enige wat ik niet zwart heb is het chroom en Elmo achterop! Hahahahahaha! Maar dat zien jullie straks wel ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan