4e Naked Bike Meeting - !! Nieuwe Locatie !!! 16-08-2015

Bijna om de hoek en ik heb een Kawa Z dus naked genoeg om even langs te rijden
 
Iedereen is natuurlijk van harte welkom ook als je vrienden kennissen hebt die (nog)geen naked hebben.

Heb al veel positieve reacties ontvangen en heb er uiteraard veel zin in , hopen dat de weer goden dit jaar de zon vooral laten zien :]
 
Iedereen is natuurlijk van harte welkom ook als je vrienden kennissen hebt die (nog)geen naked hebben.

Heb al veel positieve reacties ontvangen en heb er uiteraard veel zin in , hopen dat de weer goden dit jaar de zon vooral laten zien :]

Kom ook wel ff langs! Zéker met het weer van vandaag!

full
 
12:00 begint het maar als je eerder bent kan dat natuurlijk ook , max vanaf 11:00 , en na 16:00 even blijven hangen is ook geen enkel probleem . Het is op een industrie terrein dus plek zat

11791945_10153179768568458_6596849299024928459_o.jpg
 
Ik vertrek zelf ook uit HiA. Maar ik ven zelf afhankelijk van mijn weekenddienst.
Dat weet ik vrijdagmiddag pas.
Ik weet alleen je leeftijd niet, dus dat kan natuurlijk van sportief tot opa style zijn ;-)
 
Ik vertrek zelf ook uit HiA. Maar ik ven zelf afhankelijk van mijn weekenddienst.
Dat weet ik vrijdagmiddag pas.
Ik weet alleen je leeftijd niet, dus dat kan natuurlijk van sportief tot opa style zijn ;-)
Hehehe, eh opa stijl en dan langzamer.......en HIA had ik al gezien. Ik weet nog niet zeker of ik ga, moet wel droog zijn als ik met de Katana zou gaan. Anders aangepaste GSX 750 ES. Of naar Soerendonk voor de SAM.........
 
Motor gepoetst. Ik ben er klaar voor mits we een beetje knap weer hebben.
 
De vooruitzichten zijn positief voor het westen , beetje bewolkt 20 graden , prima :Y *D
 
Laatst bewerkt:
:] :]

Ook dit jaar zijn alle soorten types en merken motoren van harte welkom op de Naked Bike Meeting voor een gezellige middag met motoren en eigenaren , met dit jaar extra vermaak voor onze bezoekers zoals een testbank , geluids meeting , patches ter plaatse , nieuwe uitlaat dempers , en natuurlijk een lekkere hap met een drankje erbij.

Dynostar vermogens bank
€15 per run

!!! LET OP NIEUWE LOCATIE !!!! KMS Motoren , Slachthuiskade 14 A Poeldijk :]

[afbeelding]


worden hier ook uitlaten verkocht?
 
Weet niet of je ze ook direct mee kan nemen , Sidekick Performance neemt een aantal uitlaten mee , zal m dadelijk wel even bellen :)
 
Hehehe, eh opa stijl en dan langzamer.......en HIA had ik al gezien. Ik weet nog niet zeker of ik ga, moet wel droog zijn als ik met de Katana zou gaan. Anders aangepaste GSX 750 ES. Of naar Soerendonk voor de SAM.........


ik vertrek hier rond 11:00. Ik hoor wel als je nog intresse heb om samen te rijden.

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan