4e Naked Bike Meeting - !! Nieuwe Locatie !!! 16-08-2015

Ha,

Zojuist de weersvewachting bekeken en het lijkt wel of vandaag met morgen is verwisseld. Volgens buienradar komt er toch een partij regen die kant op?

Ik kijk het morgen ochtend even aan.

Mvg.

Kev
 
ik vertrek hier rond 11:00. Ik hoor wel als je nog intresse heb om samen te rijden.

Gr
Afgelopen 2 weken op de camping gezeten. Gisteren caravan ingepakt, tenten afgebroken en zo..............en m'n rug in de vernieling geholpen. Ik denk dat ik een min of meer binnendoor route ga zoeken zodat ik elk moment kan stoppen als dat nodig mocht zijn. Ik ga het je niet aan doen met mij mee te "moeten" maar ben wel van plan om ook te komen kijken. 'k Zie je daar morgen.
 
De weersverwachting is weer positief voor het zuidwesten :) :Y

Laatste dingen zijn geregeld. Dadelijk nog even de banken en stoelen ophalen. Heb er zin in :Y
 
Cool, ik lees net dit topic over de Naked Bike Meeting! 8-)

Ik heb net m'n rug ook verrekt...maar ik ben wel aanwezig met Tuono.

Er zit net een modificatie collector op met nieuwe F255 chip met daarop 2 mappings, die zou ik graag beiden op de Dyno willen testen! Hetzelfde geldt voor m'n Duotech mét en zonder DB killer!

Hoe laat start het eigenlijk? :?

@Ferde, ik vertrek vanuit Ridderkerk..jij uit Ambacht, samen sturen? Verzamelen bij de Holec bocht oid?
 
Laatst bewerkt:
Aanmelden of registreren om te bekijken


Van 12:00 tot 16:00
Dyno run €15
Geluids meting met certificaat
Nieuwe dempers verkrijgbaar
Mobiele borduur shop voor patches of bijvoorbeeld naam op je jas
Freak Runner Media voor foto's en video's
Eten en drinken word verzorgd door cateraar

KMS Motoren
Slachthuiskade 14 A Poeldijk
 
Het lijkt er op dat het morgen alleen in het zuidwesten droog blijft dus mooi voor de mensen uit de regio zoals ik................ Jammer voor de rest '(
 
Juist een reden om naar de meeting te komen om gezellig op te drogen en te genieten van elkaars motoren; ) :Y
 
Moet helaas afzeggen, het regent sinds gisteravond hier in Limburg vanaf 17.00 constant. Ook nu met bakken uit de hemel. -O-
 
Laatst bewerkt:
Hier is en blijft het droog .
Bijna strak blauwe lucht met paar wolkjes.

Jammer volgende keer beter
 
Volgens buienradar blijft het idd droog, uurtje of 11 maar eens 'langzaam' richting Poeldijk.
Hopelijk niet te veel thuisblijvers... :N
 
Valt wel mee toch... buien worden steeds minder!

full
 
ben net thuis , ga nu eerst alles ff uitzoeken en doe ze dadelijk uploaden :Y

Er komt ook nog een video die word gemaakt door Freak Runner Media
 
Mensen die langs zijn geweest en foto's hebben gemaakt :) ? kunnen jullie die hier dan ook delen :]
 
Was gezellig. Genoten van alle mooie fietsen :) Geen foto's gemaakt maar mijn Duc kreeg wel een boel aandacht :P
 
Hallo Iedereen

Wil jullie allemaal bedanken voor de zeer geslaagde dag en hoop dat jullie het ook goed naar de zin hebben gehad . Ondanks de wat mindere weersvoorspelling hebben we het gelukkig toch de hele dag droog gehouden.

Wil hierbij ook nog een de volgende mensen/bedrijven/club bedanken voor het mogelijk maken van alweer de 4e Naked Bike Meeting

Rebecca Embroidery met de mobiele borduur shop

Sidekick Performance met de Db meetingen en uitlaat dempers

Le Club Culinair met de voortreffelijke Catering

Motorclub Zoetermeer voor het ter beschikking stellen van materiaal

en last but nog least

Kms Motoren met het tot beschikking stellen van de Dyno Bank en de hulp bij de organisatie .

Het was dit jaar voor de 1e keer bij Kms Motoren en krijgt zeker een vervolg volgend jaar met de 5e Naked Bike Meeting

Tot volgend jaar

Met vriendelijke groeten

Dennis Gerritzen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan