4e Super Motard Meeting Zoetermeer

wanneer sm meeting

  • 20 april 2008

    Stemmen: 4 80,0%
  • 27 april 2008

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Zijn er nog SM ers die een nazomermeeting willen houden op dezelfde verzamelplaats (als dat kan) en de zelfde speelplek als de laatste keer :9

Ik heb in gedachte zondag 7 september wie sluit er aan, bij voldoende animo kunnen we een nieuw topic openen.

Gr Kokkie
 
Oké nummer 1 is bekend, wie nog meer, ik weet dat KTM loverboy ook komt ;)
 
Helaas is dit weer een goed voorbeeld dat topics voor meetings voor SM'ers niet in 'Waar is wat te doen?' moeten staan, maar gewoon in Offroad/SM. De meeste SM'ers kijken echt niet verder dan het subforum Offroad/SM. Nu bereiken we bijna niemand van de supermotardrijders....


-O-
 
Hé Dano,

je heb helemaal gelijk, dit wordt bijna niet gezien '(
Ik zat al te denken om een nieuwe topic te openen zodat het wat meer naar voren komt 8-)
Andere optie om meer SMérs te pakken te krijgen is ze te mailen (als teminste hun mail in het profiel zichtbaar is)


Gr Kokkie

Helaas is dit weer een goed voorbeeld dat topics voor meetings voor SM'ers niet in 'Waar is wat te doen?' moeten staan, maar gewoon in Offroad/SM. De meeste SM'ers kijken echt niet verder dan het subforum Offroad/SM. Nu bereiken we bijna niemand van de supermotardrijders....


-O-
 
Als ik kan en volgens mij is dat zo zou ik graag komen!

Natuurlijk wel een beetje afhankelijk van het weer maar dat zal wel bij de meesten van ons zo zijn.....

Ik hou dit topic in ieder geval de komende tijd in de gaten!

Wouter
 
Terug
Bovenaan Onderaan