4motors wordt 3motors

Dragske

MF'er
25 jul 2006
189
0
Eindhoven
Een van de 4motors zaken gaat per 1 augustus dicht. Wat een verhuizing van een perfecte locatie naar een 'verkeerde' locatie toch niet allemaal teweeg kan brengen. Doodzonde!
Welke gaat er dan dicht? Die van Veghel. Het is de oude Safe Eindhoven zaak die 2 jaar geleden verhuisde naar Veghel, daarna in Moto motion werd omgedoopt en daarna in motorcentrum Veghel (of zoiets).
Als je nog goedkoop kleding of anderszins (een quad of een bromfiets) wil scoren zou ik maar even afzakken naar Veghel.
:]
 
Laatst bewerkt:
was ooit een goede/leuke zaak. Nu hoor ik er alleen maar slechte verhalen over. Ik ben er na de verhuizing naar Veghel maar 1x geweest...locatie is moeilijk te vinden, indeling is slechter dan in Eindhoven.

Nee, ze hadden nooit moeten verhuizen!
 
hebben ze daar ook sidi laarzen? als er toch een uitverkoop is wil ik wel voor laarzen gaan kijken :)
 
Ben al wezen kijken maar je krijgt bijna nergens noemenswaardige korting op :N
 
Ik heb geen idee wat ze allemaal verkopen en hoeveel korting ze geven. Volgens de vitrineramen geven ze 70% korting op kleding, maar dat doen ze al zolang ze daar zitten.
Wat voor korting ze verder geven, ik zou het niet weten want ik kom er ook al lang niet meer en ik bleek niet de enige te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan