4pk 4takt grasmaaier motor valt uit in bochten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bass veroude

Rookie
9 jun 2019
7
0
Ik heb zelf een 4pk 4takt grasmaaier motor op een skelter gemaakt maar ik heb een probleem. Telkensals ik rechts door een bocht ga valt hij uit. Als hij uitvalt is dat echt heel direct. Het licht niet aan iets met de stroom want dat heb ik nagekeken. Ik denk dat het eraan ligt dat de sproeier naar de rechter kant wijst en als ik door een bocht rijd de benzine er misschien niet doorheen gaat. weet iemand waar het aan kan liggen?
Dit is de 4pk 4takt grasmaaier motor van het merk Briggs & Stratton
20190531_120150-01.jpeg
20190608_152521-01.jpeg
20190531_173201-01.jpeg
 
Ik heb zelf een 4pk 4takt grasmaaier motor op een skelter gemaakt maar ik heb een probleem. Telkensals ik rechts door een bocht ga valt hij uit. Als hij uitvalt is dat echt heel direct. Het licht niet aan iets met de stroom want dat heb ik nagekeken. Ik denk dat het eraan ligt dat de sproeier naar de rechter kant wijst en als ik door een bocht rijd de benzine er misschien niet doorheen gaat. weet iemand waar het aan kan liggen?
Dit is de 4pk 4takt grasmaaier motor van het merk Briggs & StrattonBekijk bijlage 1400010Bekijk bijlage 1400012Bekijk bijlage 1400011
Als het aan de benzine toevoer ligt, misschien je vlotterniveau wat hoger zetten, of een ringetje op je sproeier zetten, zodat die wat lager in de vlotterbak komt.
 
Als het aan de benzine toevoer ligt, misschien je vlotterniveau wat hoger zetten, of een ringetje op je sproeier zetten, zodat die wat lager in de vlotterbak komt.
Dankje voor het antwoord ik zal even kijken of het werkt
 
3 x linksaf is ook rechts.

Kapt de motor ook als je hem schuin houdt?
Als je de rechterkant van de skelter optilt?
 
Ik heb even gekeken of het probleem in de carburateur plaatsvind maar ik heb het idee dat het daar niet is ik heb de draden buiten het motorblok gecontroleerd of ze misschien contact maken maar dat is niet zo is er iemand die weet waar het dan aan kan liggen?
 
Heb het gevoel dat je vacuüm trekt door je tankdop...probeer het eens zonder dop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan