4t Derbi Mulhacen 125cc naar 166cc Malossi big bore project

Hoezo extra kosten? Dat zijn peanuts vergeleken bij wat er al aan motoren is uitgegeven toch? :+
 
Handel je in drugs, wapens en mensen dat je zoveel geld zo klakkeloos uitgeeft?
 
Laatst bewerkt:
En ik voel me al een beetje schuldig omdat ik er een MSX bij wil als tweede motor. :P
 
Ik ben erg dol op m'n tuono geworden, en já ik heb wat veel staan.
Ik zal eerlijk zeggen. Vanaf m'n 13e was ik bezig met oude racefietsen opknappen en dat is later naar brommer handel uitgegroeid. Vind ik nog steeds erg leuk om te doen.

Dus mijn geld is allemaal echt zelf eerlijk verdiend.

Graag een beetje respect voor elkaar op het Forum (alle forums), en niet 'klakkeloos' oordelen zonder het echt te weten/gelezen te hebben.
 
Maar de brommerhandel is gewoon dood :X
Daar is geen hol meer in te doen tegenwoordig
 
Ik ben erg dol op m'n tuono geworden, en já ik heb wat veel staan.
Ik zal eerlijk zeggen. Vanaf m'n 13e was ik bezig met oude racefietsen opknappen en dat is later naar brommer handel uitgegroeid. Vind ik nog steeds erg leuk om te doen.

Dus mijn geld is allemaal echt zelf eerlijk verdiend.

Graag een beetje respect voor elkaar op het Forum (alle forums), en niet 'klakkeloos' oordelen zonder het echt te weten/gelezen te hebben.

Je hoeft niet uit te leggen hoe jij aan je geld komt, dat gaat ons niets aan.
En wat dat respect betreft: dat ben ik helemaal met je eens. Als ik je gekwetst heb, dan spijt me dat. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erg dol op m'n tuono geworden, en já ik heb wat veel staan.
Ik zal eerlijk zeggen. Vanaf m'n 13e was ik bezig met oude racefietsen opknappen en dat is later naar brommer handel uitgegroeid. Vind ik nog steeds erg leuk om te doen.

Dus mijn geld is allemaal echt zelf eerlijk verdiend.

Graag een beetje respect voor elkaar op het Forum (alle forums), en niet 'klakkeloos' oordelen zonder het echt te weten/gelezen te hebben.

Nogmaals sorry Mark,
ik vind respect zelf ook erg belangerijk..
beetje krom dat ik dan zelf ook niet even goed heb gekeken :/
ik wens je wel succes met het verkopen van je Mulhacen 2.0 :]
 
Afbeeldingen zijn niet meer beschikbaar,
Hoe hard ging hij tenslotte na het monter van de kit? en dit is niet legaal toch enig probleme mee gehad? want ik ga binnenkort ook voor mijn A1 en 125cc vindt ik eerlijk gezegd niet genoeg.
 
Afbeeldingen zijn niet meer beschikbaar,
Hoe hard ging hij tenslotte na het monter van de kit? en dit is niet legaal toch enig probleme mee gehad? want ik ga binnenkort ook voor mijn A1 en 125cc vindt ik eerlijk gezegd niet genoeg.
De overheid en je verzekeraar wel. Lekker wachten met je motorrijbewijs tot je onbeperkt mag. :W
 
De overheid en je verzekeraar wel. Lekker wachten met je motorrijbewijs tot je onbeperkt mag. :W
Heb gister gelukkig mijn A1 gehaald, het wachten duurt ongeloofelijk lang, 2 jaar wachten voor A2 en 4 jaar voor volledig A nog. Ik kon moeilijk 3 maanden wachten voor mijn A1, dit wordt een zware klus. Ik kan nu gelukkig ondertussen wel 'iets' rijden, moet nog wel een bike vinden in A1 categorie wat ook moeilijk is.
 
Geloof me: ik als ouwe zak zeg jou: de jaren vliegen je voorbij en voordat je het weet kan jij lekker rondknorren op een dikke vette Suzuki Hayabusah.
Enige nadeel van dikke vette motoren waar je het A rijbewijs voor nodig hebt: straks is heel Holland 100km per uur op de snelweg en is te vlot rijden risico lopen op rijbewijs kwijtraken.
Wat die A1 motoren betreft: genoeg keuze hoor.
Echt.
Vr gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan