5 april 2010 - tourritje 's-Hertogenbosch Maas Heusden-Megen

roelb

MF'er
8 feb 2010
104
0
In het "Den Bosch en omgeving" topic is het initiatief ontstaan om op 2e paasdag een kort tourritje te maken. Omwille van de vindbaarheid en overzichtelijkheid hiervoor even een apart topic.

Wanneer: maandag 5 april 2010 (2e paasdag)
Vertrek: 11.00u
Locatie: Verzamelen op parkeerplaats tegenover truckerscafe Treurenburg
Route: Maasdijken van Heusden tot Megen. Maar we kunnen voorafgaand aan de rit altijd nog wel wat bijschaven.
Duur: Uurtje of twee

Tot op heden gaan mee:

  • roelb (Roel, Suzuki Bandit 1250SA)
  • Furygan (Martijn, Kawasaki Ninja)
  • S-Fury (Naamloos, Honda Fury VT1300CXA) (ovb van het weer)
  • Millechel (Michel, Honda VFR750F)
  • ZwijntjUHH? (Naamloos, motor onbekend) (Misschien samen met millechel)
  • Gsx600 (Said, Suzuki GSX600F) (als het niet regent)
  • FOL!!! (Naamloos, motor onbekend)
  • Corneoo? (Corne, Ducati?) (weet niet of ik het red qua tijd, wellicht later inhalen)
  • mitchelv? (Mitchel, gsx-r 750) het was me niet helemaal duidelijk uit je post, laat even weten)
  • Vinkuh? (Dennis, Honda Magna VF750C) ("Ik ga dan mee", maar nog niet gereageerd op dit voorstel)

Mensen met een ? zijn dus nog niet zeker. Wil je ook aansluiten? Laat het dan even in dit topic weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil een andere keer zeker mee, maar ik heb al allemaal familieverplichtingen op 2e paasdag! Veel plezier en hopelijk blijft het wegdek droog.
 
Hey mensen nog even ter info, ik ben een rustige rijder, rijd uiteindelijk niet voor niets een chopper :)

Daarnaast heb ik pas sinds kort mijn rijbewijs/motor, ik wil jullie plezier en snelheid niet indammen.
Mocht dat zo zijn dan hoor ik het graag en rijd ik met wat meer ervaring een andere keer mee.
 
Hey mensen nog even ter info, ik ben een rustige rijder, rijd uiteindelijk niet voor niets een chopper

Tourritje.. Lekker touren over de dijken, dat gaat dus prima met je chopper. En vergeet niet: je hebt wel de meeste cc's bij je :-)
 
Ik ben erbij morgen. Rond 11.00 bij Treurenburg. Mischien een maat (ZwijntjUHH) ook. Tot morgen.




Millechel
 
Laatst bewerkt:
ik probeer er ook te zijn, maar moet (nou ja moet, ik ga) 's morgens nog wel eerst ergens anders heen. Weet niet of ik het red met de tijd, maar ik probeer het.
Wie weet de route? Als ik nou een maar net te laat ben kan ik nog proberen jullie in te halen :]
 
als het niet regent ben ik erbij,,furygan kunnen we samen naartoe..weet namelijk bijgod niet waar het is hahaha
 
als het niet regent ben ik erbij,,furygan kunnen we samen naartoe..weet namelijk bijgod niet waar het is hahaha

Ik had een mooie Google maps link ervan gemaakt in de eerste post in dit topic. Kun je direct een route plannen.

Maar het is het truckerscafe Treurenburg, net voor de Hedelse brug op de oude rijksweg naar Zaltbommel. Vanuit Oss als volgt het snelst te bereiken:

- A59 naar Den Bosch
- Rechtsaf de A2 op (richting Utrecht)
- Uitvoegen naar A59 richting Waalwijk
- Eerste afrit (Maaspoort)
- Einde afrit rechtsaf
- Verkeerslichten linksaf (Larenweg)
- Alsmaar rechtdoor, voorrangsweg helemaal volgen. Je komt dan vanzelf onder het spoor door bij Treurenburg en dan zie je de verzamelplek.
 
ik probeer er ook te zijn, maar moet (nou ja moet, ik ga) 's morgens nog wel eerst ergens anders heen. Weet niet of ik het red met de tijd, maar ik probeer het.
Wie weet de route? Als ik nou een maar net te laat ben kan ik nog proberen jullie in te halen :]

Ehmz.. Voorstel was om de maasdijk oostwaarts te rijden tot Megen, daar de pont over, en dan bovenlangs terug tot aan Heusden, of beter: tot Drongelen, daar weer de pont, en dan onderlangs weer terug naar Den Bosch met stop in Heusden.

Dus als je ons wilt inhalen: zoveel mogelijk de dijk volgen naar het Oosten. In Maren Kessel en Lith moet je even een stukje via de hoofdweg, en in Macharen ook (brug over), maar voor de rest is het allemaal de Maasdijk.

Ik stel voor dat we om 11.10u wegrijden. Dat geeft iedereen voldoende kans om op tijd aanwezig te zijn. Dus snel even je meubel of motorboodschapjes doen 's ochtends :-).

Roel.
 
Ik had een mooie Google maps link ervan gemaakt in de eerste post in dit topic. Kun je direct een route plannen.

Maar het is het truckerscafe Treurenburg, net voor de Hedelse brug op de oude rijksweg naar Zaltbommel. Vanuit Oss als volgt het snelst te bereiken:

- A59 naar Den Bosch
- Rechtsaf de A2 op (richting Utrecht)
- Uitvoegen naar A59 richting Waalwijk
- Eerste afrit (Maaspoort)
- Einde afrit rechtsaf
- Verkeerslichten linksaf (Larenweg)
- Alsmaar rechtdoor, voorrangsweg helemaal volgen. Je komt dan vanzelf onder het spoor door bij Treurenburg en dan zie je de verzamelplek.

komt voormekaar...
 
ik ben er zometeen ook, was vanochtend té lam om er echt vroeg uit te gaan

witte duc hypermotard, zal camera meenemen, kunnen we voor de liefhebbers (lees: degene die em gepoetst hebben :+ ) evt. een fotoshootje doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan