5 dagen vrij, waar naartoe?

CZ75

MF'er
25 mrt 2004
39
0
Ik heb binnenkort 5 dagen vrij (vrijdag t/m dinsdag). We gaan met een Africa Twin en een 1200 Bandit. De bedoeling is om ongeveer 100-120Km/h te rijden. Dus lekker relax touren. We zitten te denken aan Duitsland/Zwartewoud. We gaan met de tent.

Wie heeft er goede ideeen voor eem mooi herfst ritje? Andere landen zijn ook OK, Duitsland heeft alleen onze voorkeur.

CZ75

dbuvens

Die hard MF'er
4 nov 2002
502
0
Brussel
Ik zou zeggen, ga wat relax touren, bijvoorbeeld Duitsland/Zwartewoud. Jullie zouden met de tent kunnen gaan.

:+

Loptoff

MF'er
28 mei 2004
45
0
Zaandam
Ik heb binnenkort 5 dagen vrij (vrijdag t/m dinsdag). We gaan met een Africa Twin en een 1200 Bandit. De bedoeling is om ongeveer 100-120Km/h te rijden. Dus lekker relax touren. We zitten te denken aan Duitsland/Zwartewoud. We gaan met de tent.

Wie heeft er goede ideeen voor eem mooi herfst ritje? Andere landen zijn ook OK, Duitsland heeft alleen onze voorkeur.

CZ75

http://www.westernstadt-lado-city.de/start.html heb de heen en terugroute voor je liggen als je wilt

Jeroen12

MF veteraan
Donateur
14 jun 2001
5.496
463
Nieuwegein
Ik zou in 1 dag naar Zd-Frankrijk knallen. Daar 3 dagen van de zon(!) genieten en in 1 dag weer terug. Ipv een hoop arremoe lijden in Duitsland ;)

Bovenaan Onderaan