5 dagen vrij, waar naartoe?

CZ75

MF'er
25 mrt 2004
39
0
Ik heb binnenkort 5 dagen vrij (vrijdag t/m dinsdag). We gaan met een Africa Twin en een 1200 Bandit. De bedoeling is om ongeveer 100-120Km/h te rijden. Dus lekker relax touren. We zitten te denken aan Duitsland/Zwartewoud. We gaan met de tent.

Wie heeft er goede ideeen voor eem mooi herfst ritje? Andere landen zijn ook OK, Duitsland heeft alleen onze voorkeur.

CZ75
 
Ik zou zeggen, ga wat relax touren, bijvoorbeeld Duitsland/Zwartewoud. Jullie zouden met de tent kunnen gaan.








:+
 
Ik heb binnenkort 5 dagen vrij (vrijdag t/m dinsdag). We gaan met een Africa Twin en een 1200 Bandit. De bedoeling is om ongeveer 100-120Km/h te rijden. Dus lekker relax touren. We zitten te denken aan Duitsland/Zwartewoud. We gaan met de tent.

Wie heeft er goede ideeen voor eem mooi herfst ritje? Andere landen zijn ook OK, Duitsland heeft alleen onze voorkeur.

CZ75

http://www.westernstadt-lado-city.de/start.html heb de heen en terugroute voor je liggen als je wilt
 
Ik zou in 1 dag naar Zd-Frankrijk knallen. Daar 3 dagen van de zon(!) genieten en in 1 dag weer terug. Ipv een hoop arremoe lijden in Duitsland ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan