5 en 6 juni; straatraces Oostende

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.629
0
kortrijk, belgium
Wie gaat er allemaal naar de straat race van Oostende op 5 en 6 juni?
Ik heb alvast een vip-kaart? zal lekker eten en zuipen, en beetje belangrijk proberen te doen bij enkele bekende vlamingen :)

Laatst bewerkt:
moet werken, maar zal toch kijken als ik 's morgens ne glimp kan opvangen voor ik ga werken ( 10- 22uur) als ik geluk heb-(((((((((

zeg peter, ik heb er nog een over
misschien kan je er nog krijgen
als je geinteresseerd bent mail me, dan stuur ik je de nodige gegevens op!!!!
is wel 100 euro per kaart, maar er zit een heleboel in :) :)
net mn vip parkingkaarten toegestuurd gekregen :)

gij zijt van izegem, met wat rijde gij? ;)
Helaas slechts met mijn vélo en blik voor het moment ;)
Papiertje al wel in bezit maar heb nu een iets grotere prioriteit om voor te sparen.

Ontopic:
Weet trouwens iemand wat de ingang kost op zondag en of er voorverkoopkaarten te krijgen zijn?
Vorige keer had ik vrijkaarten (of hoe je die armband kan noemen) dus ik weet eigenlijk niet wat de prijs is.

Papiertje al wel in bezit maar heb nu een iets grotere prioriteit om voor te sparen.

Ontopic:
Weet trouwens iemand wat de ingang kost op zondag en of er voorverkoopkaarten te krijgen zijn?
Vorige keer had ik vrijkaarten (of hoe je die armband kan noemen) dus ik weet eigenlijk niet wat de prijs is.

kzout nie weten, ik denk nen euro of 6 a 10

Ontopic:

Toegang is € 15 kinderen betalen € 8 en onder de 12 jaar is gratis

Terug
Bovenaan Onderaan