5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

inmiddels 51 weken na het starten van het oude topic
is het tijd voor een verse.
de moddereters hebben dit besloten, en wij volgelingen hebben het te accepteren.

wel nu begin 2007 staan we aan de vooravond van veel gezelligheid
met de dijkbejaarden
een hoop mensen op nieuwe fietsen die nog harder gaan en meer herrie maken
en ook mensen die niet meer rijden
altands alleen nog in een auto ( smitjr )
mensen die graag willen posten maar niet meer mogen ( switch )
en mensen die hun pruttelende 2 cilinders voor een 4 cilinder hebben ingeruild ( peter )

maar goed de bocht is er nog ondanks toen ze hem aangelegd hadden ze al wisten dat er gedonder zou komen met zo een bocht

de politie is wekelijk flapjes aan het plakken en de spijker van de gamma heeft ieder dijbewoner klaar staan in het raamkozijn

wil je dit ook live zien en meemaken
meld je achteraan in het topic en je zult zien dat we je heel snel zullen accepteren

de lijst met rijders wordt nog wel eens gemaakt nu even niet

als laatste de bocht waar hij ligt

[afbeelding]

groet
Arjo ( YAMAHA FZR )

:} voor het stukje!

:N voor het "en ook mensen die niet meer rijden
altands alleen nog in een auto ( smitjr )"
[me="Smit"]rijdt al een tijdje op een CR 250 Enduro uit 1994 }) (heb totaal 5 dagen geen motor gereden :P, had na 4 dagen me rbw terug)[/me]
Anyway, van de zomer weer es wat motortjes kopen/verkopen :P
full
 
Hmmm kwam dit toevallig tegen op een Zündapp forum....


Geplaatst: Vr Jan 31, 2003 15:38 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Nou ok dan,

Ik heb Stephan Smit 17jaar, woon in Ridderkerk en wedstrijdzwem ongeveer een jaar of 10. Ik zit in 6 VWO met profiel E&M met M&O in de vrije ruimte, hierna wil ik bedrijfskunde doen op het Erasmus (R'dam).
Ik heb een puch gehad, vervolgens nog es 2 puchies helemaal inelkaar gezet en overgespoten e.d. en heb nu een zundapp gts 50 en nog een oude BSA B40 WD (war deparment) die ik aan het opknappen ben.

In de zomer wil ik mn auto en motorrijbewijs gaan halen, en dan ben ik blut , maar heb wel een motor.

Mzzls
smitjr


Wat denken jullie :+


Hehe, cool...Is toch wel redelijk gelukt zo allemaal :)
ja, offroad = cool! (geen snelheidslimiet O-) ) :X
 
Laatst bewerkt:
:} voor het stukje!

:N voor het "en ook mensen die niet meer rijden
altands alleen nog in een auto ( smitjr )"
[me="Smit"]rijdt al een tijdje op een CR 250 Enduro uit 1994 }) (heb totaal 5 dagen geen motor gereden :P, had na 4 dagen me rbw terug)[/me]
Anyway, van de zomer weer es wat motortjes kopen/verkopen :P
[afbeelding]
je bedoelt;
smit heeft al een tijdje een CR 250 en rijdt er heel af en toe mee

:+
 
smit

mail is wat de bandit nu doet zonder garantie ;)


Arjo, wees eens wat specifieker (ik heb al een maand of 3a4 niet bij safe gewerkt ivm de 'aanhoudende drukte in de motormarkt' dus weet ff niet waar je het precies over hebt, ik kan natuurlijk wel altijd ff voor je informeren)

Je mag me ook ff bellen op nul zes 1444 6148
 
Is keurig met een APK keurmeester op de juiste hoogte afgesteld met een spiegelkast. Niet inkijken :P

full
 
Laatst bewerkt:
Is keurig met een APK keurmeester op de juiste hoogte afgesteld met een spiegelkast. Niet inkijken :P

[afbeelding]

Heb pas in de auto Xenon gemonteerd. Moet zeggen best veel licht.
Op de motor doe ik het bewust niet.
Ik vind het te hinderlijk voor je mede weggebruikers, maar aan de andere kant heb je er zelf geen last van :+
 
Heb pas in de auto Xenon gemonteerd. Moet zeggen best veel licht.
Op de motor doe ik het bewust niet.
Ik vind het te hinderlijk voor je mede weggebruikers, maar aan de andere kant heb je er zelf geen last van :+

Daarom heb ik hem ook laten afstellen zodat hij onder de norm voor auto's zit. Bij het optrekken zal hij nog wel schijnen, maar bij gebruikelijk stadsverkeer heeft men er geen last van. En dat heb ik uitvoerig getest met een auto ervoor :)
 
Daarom heb ik hem ook laten afstellen zodat hij onder de norm voor auto's zit. Bij het optrekken zal hij nog wel schijnen, maar bij gebruikelijk stadsverkeer heeft men er geen last van. En dat heb ik uitvoerig getest met een auto ervoor :)

U bent goed bezig mijnheer :Y
 
Daarom heb ik hem ook laten afstellen zodat hij onder de norm voor auto's zit. Bij het optrekken zal hij nog wel schijnen, maar bij gebruikelijk stadsverkeer heeft men er geen last van. En dat heb ik uitvoerig getest met een auto ervoor :)

En dat zouden meer mensen moeten doen, erger me kapot aan die hoog afgestelde lampen, zeker met de opkomende populariteit van SUV's, die staan ook allemaal verrot kut afgesteld met hun fijne lampies.
 
En dat zouden meer mensen moeten doen, erger me kapot aan die hoog afgestelde lampen, zeker met de opkomende populariteit van SUV's, die staan ook allemaal verrot kut afgesteld met hun fijne lampies.


Heb van Smit weleens begrepen dat je dan poser spiegels moet kopen waar je toch niets in ziet :X
 
Én .... waar zijn de sterke verhalen nu ;)

In die koffer :P

Voornamelijk acceleratietestjes gedaan op rijksweg. Als ik er achter zit moet ik iets gas inhouden, anders loop ik er achterin.
Als ik ervoor rijdt, loop ik uit, maar het zijn geen honderden meters.

Is echt een achterlijk snelle auto. En dan te bedenken dat daar alle aankopen van de dag en vier man in zitten!
Vanaf stilstand pak ik meer, zoals vanaf een stoplicht.

Hoe dan ook, het is geen straf om erachter te rijden (V10 geluid is :9~ ).
 
zelfde blok ligt in de M6, de safety car van de motoGP.... nou, dat is zeker genieten tussen het motorgeweld door! :9

ik werd laatst ingehaald door een Carrera GT, ook V10. Dat leek wel een F1.... KWIJL!
 
Nieuwe uitlaat erop! Erg strak afgewerkt, alleen de sticker ga ik denk ik nog verplaatsen.

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan