5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

Soms wel, maar tegenwoordig niet echt meer..... geloof ik :$



@ Smit
Zag ik jou nu vorige week met je '955' sticker op een Duc voor de stoplichten staan bij de Greenery in B'drecht?

Greetz :W
Gerben

*BUMP* :W

Hierboven is mijn laatste post geweest hier in dit topic op 12 okt 2010 :o voordat ik in 2011 alle twee mijn motoren heb weggedaan. -O-

Dit was ik op mijn TRX toen voor diegene die mij wellicht nog herinneren:

20210318_180912.jpg

Maar nu weer in het bezit van een motor sinds 1 week, toch weer een Yamaha, maar nu een Thundercat.
Zéér tevreden over, wel wennen aan zoveel toeren t.o.v. de TRX, maar het is weer maximaal genieten!!:]

20210331_101733.jpg


Maar in de afgelopen jaren zijn de Holec bocht en meetings in verval gekomen lees ik hier. :/
Hopelijk mogen we verder dit jaar weer meer ondernemen, maar motorrijden kan en mag überhaupt nog.
Gr.Gerben
 
Gisteren nog een ritje met de Tuono gemaakt, k*lere wat was het druk...volgende keer maar weer de polder in of andere uithoeken van Nederland opzoeken.

@TRiX/Gerben, gefeliciteerd met de Cat!
 
Gisteren nog een ritje met de Tuono gemaakt, k*lere wat was het druk...volgende keer maar weer de polder in of andere uithoeken van Nederland opzoeken.

@Trixz/Gerben, gefeliciteerd met de Cat!
Het was ook druk op mijn rondje langs de Lek naar Schoonhoven en daarna aan de overkant via Gouda o.a. terug.

Thanks! :) Een Tuono, gave fiets, ooit op proefgereden, damn ding liep hard! :]
 
*BUMP*, vandaag zo waar door de Holec bocht gegaan, rondje in de buurt gereden, blijft een lekkere bocht! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan