5 jaar zonder ongeval?

Ik rijdt nu 12 jaar = 150k km. Nog geen ongeval.

Wel 5 keer een motor uit mijn handen laten vallen.
En er is ook een keer een vrachtwagen over mijn beemertje gekacheld. Ik kon toen gewoon afstappen. Telt dat ook?
 
..................
......sssssttt.......
al weer 10 jaar geleden..........
niet te hard van de toren brullen, want ik had een gemiddelde van elke 2 jaar plat...... :(
was niet alleen met de motor! fiets en werk horen er ook bij.
en was niet mijn schuld!!!!
maar mijn laatste met mijn auto was 6 jaar terug.( was dat mijn schuld?)
kom bij kruising aan kachelen/wil naar links/ sluit achter aan bij twee auto's die door groen heen rijden/ het is eind november 06:00 uur en regen/ DONKER DUS/ ineens een klap en mijn voorruit komt bijna naar binnen......./ ...fietser zonder verlichting...../ :( :( :( / week aan de schijt/ op van de zenuwen/ hoe is't met 'em ????/ heb 'm opgezocht.../ wilde toch weten hoe hij er bij stond/lag../ ..zag er prima uit..gezien de klap../ verders...niks van gehoord / zelfs niet via de advocaat en-of verzekering/ politie rapport kreeg ik opgestuurd/ getuige reed achter hem:"hij reed vrij hard op de fiets zonder licht recht op die auto's af ?? geen idee of hij wel wakker was...."/
tot op de dag van vandaag vind ik het vreemd.
hij heeft nooit op geen enkele wijze ook maar gereageerd richting verzekering.

ff mijn verhaal..ik ben het kwijt...het kan ZO MAAR gebeuren......
het blijven tering momenten
en zeg nooit....beurt mij niet......

blijf scherp...u allen.
 
:X Goed...

Brommer: Meerdere keren glijpartijen, 1x motorkap duiken in 2 jaar tijd.
Auto: 1 maand na behalen RBW in de sneeuw met krachtiger auto van me pa ( :X ) in een bocht rechtdoor een smeedijzeren hek in. Eigen auto nog nooit.
Motor: Na 2 jaar (anders gezegd, net zwaar) een vangrail in Frankrijk geschampt, niet gevallen maar wel schade op meerdere kuipdelen. En een half jaar terug een 2002 total los.
Vrachtwagen: Paar "kleine" schades hekje achteruit rijdend plat drukken, paaltje niet zien bij weg rijden tree plank er dus afgereden en een half jaar ofzo terug bij een noodstop bijna 2 pallets van elk 12,5 ton door de cabine heen. Stonden tegen de cabine aan. Hele kopschot van trailer aan gort.

Hoewel het best mee valt :X moet ik zeggen:


Nee, nog geen 5 jaar schadevrij :P
 
Kan je niet beter vragen hoeveel kilometer iemand al rijdt zonder te vallen?
 
ben nu iets van 9 maanden in bezit van mijn rijbewijs en heb er 20k km zonder ongelukken op zitten.....
 
21 jaar en 570.000 km: Statistisch zou ik waarschijnlijk al 14.6 x dood moeten zijn geweest, maar voorlopig valt het nog mee: 1x onderuit geschoven in een bocht met bietenpulp dat van een vrachtwagen was gevallen in Belgie, en in februari een achteruitrijdende vrachtwagen op me ingereden. O ja, en bij de benzine pomp een spagaat gemaakt bij het afstappen van de motor vanwege een gladde diesel-vlek. Of hoort dat laatste thuis in "motor-blunders"? :o
 
DealsGap04.jpg

ff afkloppen
 
Kan je niet beter vragen hoeveel kilometer iemand al rijdt zonder te vallen?

Precies! Rij nu 1 jaar... en op asfalt nog nooit gevallen (ruim 24000 km). Wel al een aantal keren met all-road rijden op (mul)zand en bij een cross cursus. So what? Zodra je de gebaande weg afgaat weet je dat je onderuit gaat; en vaker dan één keer.
 
Rijdt nu alles bij elkaar een jaartje of 9 motor en gelukig nog nooit gevallen of aanrijding gehad, hoop dat ik het zo kan houden.
Ik rijdt zo'n 15000 km per jaar gemiddeld.
 
Met de auto inmiddels 9 jaar schade vrij. *D

Met de motor ruim een jaar. In die 8 maanden daarvoor 2x gevallen. :X
 
ik heb de afgelopen 4jaar, dat is net zolang als dat ik een motorrijbewijs heb, nog geen schade gemeld bij de verzekeraar. geldige verklaring??

wel een paar keer de motor laten vallen met het in of uit de berging halen/plaatsen of met 5km/u op het sneeuw onderuit of onhandig sturen en willen weg rijden en dan moeten neerleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan