5 Mei 2020 gezocht: WWII zijspan Jaarsveld-Lopik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchy748

MF veteraan
23 jun 2015
8.386
14.444
Hallo,

Ik werd aangeschoten door een kennis: "jij rijdt toch oude motoren?" :]

Voor de 5 mei viering 2020 zoekt hij iemand die met zijn/haar WWII zijspan aanwezig wil zijn. Zodat o.a. kinderen een foto kunnen laten maken als ze in de bak zitten
Nu denk ik dat "in de stijl van" ook goed zou zijn.

Mocht je intersse hebben, stuur mij even een privé berichtje, dat deel ik de contact gegevens
 
Je kunt beter even vragen aan een mod of ze dit even naar het zijspan hoekje kunnen verplaatsen, dan krijg je meer reacties.
 
Dat is inderdaad hypocriet!

Als gemeente motorrijders op basis van halve waarheden en frauduleus onderzoek als groep discrimineren, omdat ze zelf niet handhaven op overlast. En dan vervolgens voor evenementen diezelfde motorrijders om hulp vragen???

Wat mij betreft komen we gelijk met 3000 man.
 
Is dat niet verboden terrein voor motoren?

Of willen ze ineens een uitzondering maken als het hun uitkomt?
Dat is inderdaad hypocriet!

Als gemeente motorrijders op basis van halve waarheden en frauduleus onderzoek als groep discrimineren, omdat ze zelf niet handhaven op overlast. En dan vervolgens voor evenementen diezelfde motorrijders om hulp vragen???

Wat mij betreft komen we gelijk met 3000 man.
Hebben jullie ook actie ondernomen tegen de -toen- nog voorgenomen besluiten tot sluiting? Of vinden jullie het enkel nodig om online te mekkeren? O-)

Is trouwens geen gemeente initiatief
 
Hebben jullie ook actie ondernomen tegen de -toen- nog voorgenomen besluiten tot sluiting? Of vinden jullie het enkel nodig om online te mekkeren? O-)

Is trouwens geen gemeente initiatief
Dat heeft er niets mee te maken.
Mij gaat het erom dat er nu een motorrijder gevraagd wordt om bij een evenement aanwezig te zijn terwijl diezelfde motorrijder niet gewenst is in die gemeente.
(en onder gemeente versta ik de vertegenwoordiging van de inwoners)
 
Hebben jullie ook actie ondernomen tegen de -toen- nog voorgenomen besluiten tot sluiting? Of vinden jullie het enkel nodig om online te mekkeren? O-)

Is trouwens geen gemeente initiatief

Toevallig wel ja! En actief MAG lid, volop in overleg over de Krimpenerwaard. Alle reden om online m'n gal te spugen.
Het laatste voorstel is om alle bewoners die aan de dijk wonen de toegang tot de rest van het wegennet van Nederland te ontzeggen.
 
Lijkt mij beter om de bodemprocedure af te wachten en tegelijkertijd goodwill te kweken... O-)


Maar afijn, dit topic gaat over het vinden van een zijspan; gal spuwen in het daarvoor bestaande topic ajb
 
Doe deze dan maar op slot wegens dubbele topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan