50% korting op kleding heingericke

In het laatste of voorlaatste nummer van Motor Magazine zit ook een kortingsbon van Gericke van 10 euro. ;)
 
En daarnaast ook nog een prima service.
1,5 jaar geleden pak gekocht bij hein Gericke in Duitsland, was toevallig daar en kreeg flinke korting.
Nu 2 ritsjes defect, mauw en pijp, niet vreemd als je elke dag je pak draagt.
De Hein Gericke shop in Breda heeft ze netjes voor garantie opgestuurd en onzichtbaar laten repareren.
Bewaar dus altijd je aankoopbon.
netjes :)

heb zelf mijn leren 2 delige pak in winter met 50% gekocht.
lekkere mooie kwaliteit voor slechts 200 euro.
zal dus morgen ff kijken of ik leuke race-zomer-handschoen kan krijgen.

ps, hein gericke huismerk olie, zelfde als motul, slechts 19 euro!
 
Almere is geen grote zaak (klein winkeltje) maar ze weten wel wat service is. Ik had daar voor de vakantie een regenbroek gekocht. Deze bleek voor mij iets te kort. Ondanks dat deze twee weken met regen gedragen was kon ik zo een andere mee krijgen. *O*

Je had mazzel, wij hebben 3 maand gewacht op geld terug voor kleding die niet voldeed en ik heb 3 x met het hoofdkantoor in duitsland moeten bellen voor het hoofdkantoor in de gaten had dat die Hollanders de boel aan het verkloten waren. De vraag in Dld was steeds waarom Almere hen erin betrokken had, ze hadden gewoon direct geld terug moeten geven. Almere deed echt alles verkeerd wat je kon doen en stuurde ons met kluitjes in het riet. Men had ook totaal niet in de peiling dat ik vanaf de 3e week al met Dld aan de telefoon hing en precies wist waar het probleem lag. Echt een bord voor de kop en dan de kop ook nog in het zand. Ik ben best vergevingsgezing gezien ik zelf ook in de dienstverlenende hoek zit maar dit was echt te erg voor woorden.
 
Ik ben vandaag bij een Kawa dealer v Sleeuwen geweest in Volkel

Heb een motor broek gescoort , voor 50 euro.. meer dan 50 % afgeprijst omdat t de aller laatste was , en precies mn maat

Ik was hard toe aan een nieuwe broek.. had namelijk .. 3 maten KLEINER nodig


*O* Ik ben BLIJ *O*
 
Ik ben vandaag bij een Kawa dealer v Sleeuwen geweest in Volkel

Heb een motor broek gescoort , voor 50 euro.. meer dan 50 % afgeprijst omdat t de aller laatste was , en precies mn maat

Ik was hard toe aan een nieuwe broek.. had namelijk .. 3 maten KLEINER nodig


*O* Ik ben BLIJ *O*

9078211008.jpg


Goed gedaan meid!


:+


[me="Pr!li"]zn pizza is bijna klaar :9[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik doe t al paar jaar ALLEEN .. VOOR Sonja Bakker er was met der gedoe

Tis gewoon da je je zelf een schop onder je reet moet kunne geven en hard zijn voor jezelf

En dan is t kopen van een veel kleinere maat Motor kledingstuk een FEEST *O* ;)
 
Ik doe t al paar jaar ALLEEN .. VOOR Sonja Bakker er was met der gedoe

Tis gewoon da je je zelf een schop onder je reet moet kunne geven en hard zijn voor jezelf

En dan is t kopen van een veel kleinere maat Motor kledingstuk een FEEST *O* ;)

:}

*pling* pizza klaar :W :+
 
Ik ben in zowel de store in Almere geweest als in Amsterdam. Amsterdam is veel groter, maar bij beide vond ik de service echt heel goed. Personeel staat voor zover ik weet wel eens in deze beide vestigingen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de (Hein Gericke) kleding erg goedkoop en hebbedingetjes zijn een stuk goedkoper dan bij mijn locale fietsenboer. Als vergelijkingsmateriaal heb ik gekeken naar LED knipperlampjes en wat sloten van Oxford. 2x LED voor ongeveer 30,- ipv 45,-. Oxford Big Boss (of zoiets) 9,- goedkoper.

Ik heb een leren jas (met korting) voor 180,- en een bijbehorende leren broek voor 130,-. Op alle mogelijke plekken zit bescherming en de ritsen zien er stevig uit.

Wat mij betreft is deze store in ieder geval een aanrader.
 
Thx voor de info. .Toch eindelijk een Gore-Tex pakkie gescoord voor 350 totaal. .Das pas een koopje.

Dit zijn pas prijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan