50+ voorstellen

r0bert0

Rookie
15 apr 2008
15
0
Arnhem
Hallo allemaal,

Ik zal me ook maar ff voorstellen hier. Mijn naam is Rob en ik ben 50 jaar.

Voor m'n 50e verjaardag heb ik van m'n kinderen een proefles gekregen. Was een grote verrassing...... Totaal niet verwacht.

Heb "vroeger" altijd brommer gereden en heb het motorrijden altijd wel gewild maar nooit gedaan. En nu kreeg ik dus afgelopen november voor m'n 50e verjaardag dit kado van m'n kids. Na afloop zeiden ze dat ik een uur lang met een grijns op m'n gezicht had rondgereden en ik moet zeggen: het was top!

In februari ben ik dan eindelijk begonnen met lessen. Heb m'n theorie binnen en m'n AVB vorige week gehaald. Over 3 weken dan de laatste, het AVD.

Ben ook al druk aan het kijken naar een motor. Het wordt een chopper, maar ik twijfel nog tussen een Yamaha Virago 750 en een Honda Shadow Ace C2.

Zal hier zeker veel rondkijken voor tips.

Groeten,
Rob
 
Rob
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg
 
Me happy, vandaag geslaagd :Y

Morgen m'n rijbewijs aanvragen.

Over 5 dagen m'n rijbewijs.

Over xx dagen een motor?
 
Bedankt voor de felicitaties. xx zal denk ik wel snel zijn. Heb volgende week zaterdag al vrijgehouden voor showroombezoek en proefritjes.
Denk dat het iets van een honda vf 750 of yamaha xvs 650 wordt. Of toch een Honda Shadow C2 Ace. Of toch een Suzuki - VL 800 volusia. Of zoiets :)
 
welkom Rob(ik bijna 50) heb ook een aantal jaren chopper gereden maar sinds een half jaar niet meer.
Wat ik nu rij is zoveel leuker!(ik vind het een andere dimensie van motorrijden)
 
Laatst bewerkt:
welkom Rob(bijna 50) heb ook een aantal jaren chopper gereden maar sinds een half jaar niet meer.
Wat ik nu rij is zoveel leuker!(ik vind het een andere dimensie van motorrijden)
(bijna 60) of je koopt gewoon een VMax :P
full
Rob :}
 
Laatst bewerkt:
Laat ik eerst maar beginnen met een rustige relaxte motor. :]
Wie weet later nog eens het "echte" werk.

Honda Magna is overigens ook een optie......

<zucht><wat een keuzes>
 
mocht je een magna willen! (zijn niet duur) weet ik nog een heel goed adresje! laat maar weten. Mooie van een Magna is dat hij niet zo heftig is.. 750 cc meen ik
 
Welkom hier, je leeftijd is geen beletsel om nu al op een leunstoel te zitten. Heb ik zelf ff geprobeerd, nix voor mij bv. Fijn wakker worden op een zaterdagmorgen, te ontdekken dat het mooi weer is, en ff besluiten om in Luxembourg koffie te gaan drinken. Goed, gaat alleen bij sportbike ofzo, (is maar een stiekeme hint) succes verder! Wim, 51 & superbike)
 
Volgende week donderdag kan ik m'n rijbewijs ophalen. Wat kan een week lang zijn. :(

Ik wil proefritten maken en een motor kopen. :]

Maar eerst met Pinksteren naar een van de gezelligste bluesfestivals van Nederland en omstreken: Ribs & Bluesfestival in Raalte. Waarschijnlijk ga ik daar voor de laatste keer met de auto heen. Volgend jaar op de motor. 8-)
 
Nou, dit is hem dan geworden. Een Yamaha XVS 650 Dragstar. Heb er aarig wat ritjes mee gemaakt afgelopen week. Hééééééérlijk. 8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan