500 en 550...ending story en spullekes over

Gelderland..Bij Nijmegen.

En snel zijn hoor...Wie het eerst komt.... ;) Ik ben vanaaf al vanaf 18.00 uur thuis dus doe je voordeel *D

Je woont naast de deur man..Doetinchem... }) Heb je maar vast gemaild :]
 
Laatst bewerkt:
Kan ik nog meedoen om de verkoop van de uitlaat?

De uitlaat van mijn vriendin haar motor begind een beetje als een oude man te klinken die af en toe een hoestbui heeft.

Ramon
 
Nee nog lang niet nog steeds te druk met het huis maar als de winter weer komt dan krijg ik wat meer tijd hoop ik.

Ik hoop hem in februari af te hebben, ik heb wel bijna alle onderdelen bij elkaar, nog wat kleine dingen maar die komen ook wel.

Ramon
 
En toch kan hij geen afscheid nemen van de 550.

Hij heeft alweer een bod gedaan op zo'n mooie rode cb 550, toch? O-)
 
maar ik hou me in hoor..echt waar :+

heb al zin om 350 blok over te gaan gooien en het reesprojectje te gaan starten

(al denk ik al na over het lowbudget vercafereesen van een CX.... :9~ ) :+
 
nopes..moet nog even Gerrit het spul laten zien of Basjecross..weet ook iemand..maar je krijgt m trug hoor, . ps. Heb je dat 350 spul nog ? Wil nog eens langskomen om even de vorderingen te bekijken met het huis en zo, vond het wel erreg hip 8-) ..en eens kijken wat je nog alelmaal hebt liggen ( O-) )
 
Ja 350 spul ligt er allemaal nog ligt niet echt in de weg en is van mijn vriendin.

Huis vordert wel maar niet echt snel zeg maar ook erg druk met veel andere zaken (projecten) racen enzo.

Ramon
 
en....

heb nog een 500K sportbuddy van giulliari over...geweldig mooi ding, als (bijna) nieuw wat gewoon te zien is. Opdruk : 500FourK....

dus als iemand iets speciaal voor op de 500 wil...kan ook op de 550 8-)
 
is deze....

full


bestemd voor een 500K of 550Ktype, is nu op een 550f bevestigd dus dat kan ook. Staat is erg goed, geen slijtageplekken of doorgezeten schuim :}

verder nog aanwezig :

- orginele grabrail voor een 500/550K3 of f
- net voorspatbord, chroom goed maar wel een deukje aan de achter-onderzijde
- stel zeer nette lamporen van een 550f
- tank en kapjes, deukloos. Kapje mist een bevestigingspunt...in Kadettoranje 8-)
- een orgineel stuur van een 550f...
- een set harmonicarubbers, netjes en zonder scheuren
- achterlichtunit..chroom...met daaraan een tweetal knippers..chroom is ook nog erg goed...
- een 550f complete uitlaat...Bochtenset is dicht, maar roestig, orginele demper is goed, maar aan het uiteinde achter de flensrand door...Zeer moeilijk te vibnden en nog in redelijke staat, dus laat hem maken, verchromen en je mzzkt weer de blitzzz 8-)

ff melen als je wat wilt hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan