500 en 550...ending story en spullekes over

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Dag volk....in verband met chronisch ruimtegebrek heb ik besloten om de 550 en de 500 eruit te doen ; het wordt me teveel werk om 5 motoren rijdend te krijgen en je wilt ook wel eens rijden, nietwaar ?

Dus....kan ik via een vriend aan een Kawa GPX komen (ik weet het, tupperware, maar er wordt tzt ook iets moois mee gedaan...) :Z

De 500 en 550 gaan naar Basjecross...vrienden van hem maken er cafereesrtes van..

en dus...heb ik spullekes over ;

- een Raaskset voor een 500 of 550
- een sportbuddy Giulliari (de cremewitte, in zeer goede staat, geen scheuren)
- een NOS 500f giulliari dekje om je oude buddy weer te voorzien van een nieuwe)
- een JAMA/Marshall uitlaatdemper voor een 500/550 ; ding is in prima staat !
- een tweetal sportkuipen, eentje met steun...
- een voor- en een achterwiel....

Wie wat wil hebben moet snel zijn..ik wil er vanaf ;) ff via mail als je wilt weten wat het moet opleveren :)
 
Hé Tria,

Interesse in de Raask-set!

- Is ze nu voor 500 of 550 (of past ze beiden)?
- Compleet?
- Welke staat?
- En wat wil je der voor hebben?
- En verstuur je ook naar België?

hele hoop vragen... :)
 
En bedoel je met dat NOS-Guilari dekje een zwarte overtrek die de witte op de sportbuddy zou kunnen vervangen? Indien ja, dan ook interesse :Y
 
kijk...als je wat weg wil doen zijn ze er als de raven bij he :+

Raasksetje is compleet. Ik heb m er nooit opgezet, maar hij lijkt me in prima staat...natuurlijk is ie wel gebruikt he..

hij past op de 550K en F, dus ook de 500 (dat vertelde de persoon waarvan ik m kocht ovrigus)

De witte buddy is prima, zwart dekje ook, kan erop in elk geval.

Wielen ; geen probleem, kun je zo afhalen... ;)
 
Natuurlijk, hobbyisten zijn raven als het om de hobby gaat!!!

Ik ben een 400f en 900f raaf, jammer dat daar geen spul voor tussen zit...
 
Deze raaf heeft toegeslagen: Raask-setje en buddy + overtrek zijn vergeven! *D

Sorry voor diegenen die zich misschien gepasseerd voelen, maar ik was al even met Maarten in onderhandeling...
 
Laatst bewerkt:
kijk...als je wat weg wil doen zijn ze er als de raven bij he :+

Raasksetje is compleet. Ik heb m er nooit opgezet, maar hij lijkt me in prima staat...natuurlijk is ie wel gebruikt he..

hij past op de 550K en F, dus ook de 500 (dat vertelde de persoon waarvan ik m kocht ovrigus)

De witte buddy is prima, zwart dekje ook, kan erop in elk geval.

Wielen ; geen probleem, kun je zo afhalen... ;)

De 550 f gaat een probleem worden, tenzij je de originele voetsteunbout rechts van het frame zaagt.
Zo heb ik het dus opgelost :X
 
wat heb je nodig voor een 400 dan ? ;)

Ben nog op zoek naar een demper die minder rot is dan de huidige, en een min of meer sportief toer stuurtje omdat de huidige rechts tegen de benzinetank aankomt met de knoppenzooi. En misschien een linkerspiegel zonder roest is ook leuk...

Heb je daar wat van dan?
 
yoho..zijn dat volle sportkuipen? ik ben half op zoek naar half of kwartskuipjes..heb je fotos die je kunt sturen? bedankt!
 
Dag volk....in verband met chronisch ruimtegebrek heb ik besloten om de 550 en de 500 eruit te doen ; het wordt me teveel werk om 5 motoren rijdend te krijgen en je wilt ook wel eens rijden, nietwaar ?

Dus....kan ik via een vriend aan een Kawa GPX komen (ik weet het, tupperware, maar er wordt tzt ook iets moois mee gedaan...) :Z

De 500 en 550 gaan naar Basjecross...vrienden van hem maken er cafereesrtes van..

en dus...heb ik spullekes over ;

- een Raaskset voor een 500 of 550
- een sportbuddy Giulliari (de cremewitte, in zeer goede staat, geen scheuren)
- een NOS 500f giulliari dekje om je oude buddy weer te voorzien van een nieuwe)
- een JAMA/Marshall uitlaatdemper voor een 500/550 ; ding is in prima staat !
- een tweetal sportkuipen, eentje met steun...
- een voor- en een achterwiel....

Wie wat wil hebben moet snel zijn..ik wil er vanaf ;) ff via mail als je wilt weten wat het moet opleveren :)


SPORTKUIPEN !?!?!?! :Y :Y :Y :Y foto en prijs ? ben benieuwd
 
Ben nog op zoek naar een demper die minder rot is dan de huidige, en een min of meer sportief toer stuurtje omdat de huidige rechts tegen de benzinetank aankomt met de knoppenzooi. En misschien een linkerspiegel zonder roest is ook leuk...

Heb je daar wat van dan?


Heb in elk geval nog een nette demper liggen, ligt eraan wat je psies nodig hebt maar dat kunnen we wel regelen denk ik...en aangezien ik toch aan de opruim ben...mot t niet al teveel kosten ;) En een stuur heb ik voor je...een hele mooie *D
 
Dag, volgens inside information heeft u nog een motorlift staan die voor weinig weg mag..... :Y

Wat is weinig?? kratje bier _O- ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan