500 en 550...ending story en spullekes over

Hallo 500 rijders, ik heb ook nog een spulleke over *D

full


het is een continental super twin, 100/90-18 band waarmee 872 km mee gereden is. Ik ga nu voor hetzelfde type, maar dan 90/90-18 omdat deze beter bij mijn velg past, ik heb nl. een cb400f.

De band is dus nog goed voor vele plez :} ierige km's, mail me ff als je interesse hebt!
 
zeg,......scheer je weg...maak ff een eigen topic aan zeg.. :+ ( :P :9 )

Heb ook ook nog bandjes mucked......ook een 90/90 voor je fietsie als je m wilt hebben..is dat wat ? ;) en...een conti... 8-) dus degener die je zoekt met dito km 's..rubber spikkeltjes zitten er nog op...Neem ff contact op })
 
zeg,......scheer je weg...maak ff een eigen topic aan zeg.. :+ ( :P :9 )

Heb ook ook nog bandjes mucked......ook een 90/90 voor je fietsie als je m wilt hebben..is dat wat ? ;) en...een conti... 8-) dus degener die je zoekt met dito km 's..rubber spikkeltjes zitten er nog op...Neem ff contact op })


}) stiekeme topic vervuiling, ben ik goed in *D

Maarreh, ik heb je een contactuele boodschap gestuurd. Zo, weer netjes recht gepraat he :+
 
Yep en het leuke is dat een 500 een 19 inch voorwiel heeft en dus je 18 inch band daar niet op gaat passen.

En wie koopt er nu een continental super twin _O-
 
watnou? isniegoed dan? ik vind het een mooi profieltje voor bij "den klassiecken fietsch"! En hij rijdt er best mee hoor...

maarreh, ik ben ook altijd in voor nieuwe plannetjes, dus barst los!
 
Hallo daar triaatje , waar moet ik aan denken aan prijs voor die uitlaten, ben onderdelen aan het verzamelen voor mijn cb550f project die ik over 5 jaar af wil hebben, ja ik weet het....ik neem de tijd.

gr Jeroen.
 
zal het er maar gelijk bijzetten, want aangezien ik hierover niet wil onderhandelen...110 euri. Gezien de staat en de nieuwprijs gewoon een koopje. 8-)
 
Oke, is de prijs inclusief de bochten???? en welke provincie woon je, mocht ik ze willen kopen, heb zeker interesse!!!!!!!.

Jeroen.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/406284/5277993fa5f8e8a3a0a3ee45ef70cc4c (cb550.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan