500 Euro challenge 2017 Lepenszeur edition

Thnx :t

Degene die zoiets als dag 8 in elkaar willen draaien en zeggen dat je je foto's ook prima op MF kan zetten... Succes :t ;)
 
Laatst bewerkt:
nou als iemand weet hoe je de hoofdmap fotos in google fotos kan delen houd ik mij aanbevolen.
alle challenge fotos alsnog naar de gedeelde challenge map kopieren houd in dat ik alle bovenstaande links die het niet doen opnieuw moet doen.

tenminste incognito in chrome zie ik ook in dag 8 geen fotos. na kopieren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nog 1 foto in dag 7 en daarna niet meer.
Heb je iets veranderd aan de manier van uploaden oid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie nog 1 foto in dag 7 en daarna niet meer.
Heb je iets veranderd aan de manier van uploaden oid?

als dat de screenshot van het spel is wat je wel ziet ligt de oorzaak er waarschijnlijk aan dat ik niet voldoende fotos naar de map challenge heb gekopieerd, iets van 500 van het totaal van 800 (bijv)

bij het schrijven van de dagen kwam ik daarachter en ben fotos rechtstreeks uit google fotos gaan gebruiken, in principe alles wat van mijn telefoon afkomt.
die staan standaard niet gedeeld, wat mij niet opvalt bij het maken omdat ik ze wel zie.
als ik dezelfde links in wordpress gebruik zijn zo overigens wel zichtbaar.

hetzelfde principe waarschijnlijk als de fotos die je upload naar mf, ook al is het een link , ze worden wel gekopieerd naar mf.

noodeloos gecompliceerd vind ik, het heeft ook allemaal wel zn reden maar ik heb toch geen naaktfoto's dus dat gedoe scheelt mij niks.

bij genoeg animo en sponsoring kan dat overigens wel geregeld worden hoor :t

hqdefault.jpg
 
ik heb eind dag 7 en begin dag 8 DEZELFDE foto's geplaats die het voorheen niet deden, maar nu dus gelinkt zijn vanuit de gedeelde en inmiddels (hopelijk) complete map.

als dit te zien is door iemand en dat even hier kan melden, dan weet ik waar het aan ligt en ga ik even in een hoekje huilen en daarna opnieuw zin op doen om verder te gaan met eindeloos kopieren en plakken van enorme links...
 
Sorry, ik werd even afgeleid door een plaatje van een man in een kast.
Maar dat zal wel m'n verbeelding zijn :X

Ik zie je beide testfoto's, dus ga zo door! *O* :t :P
(de andere foto's zie ik helaas nog steeds niet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als dat de screenshot van het spel is wat je wel ziet ligt de oorzaak er waarschijnlijk aan dat ik niet voldoende fotos naar de map challenge heb gekopieerd, iets van 500 van het totaal van 800 (bijv)

bij het schrijven van de dagen kwam ik daarachter en ben fotos rechtstreeks uit google fotos gaan gebruiken, in principe alles wat van mijn telefoon afkomt.
die staan standaard niet gedeeld, wat mij niet opvalt bij het maken omdat ik ze wel zie.
als ik dezelfde links in wordpress gebruik zijn zo overigens wel zichtbaar.
Nou daarom dus!
hetzelfde principe waarschijnlijk als de fotos die je upload naar mf, ook al is het een link , ze worden wel gekopieerd naar mf.

noodeloos gecompliceerd vind ik, het heeft ook allemaal wel zn reden maar ik heb toch geen naaktfoto's dus dat gedoe scheelt mij niks.

bij genoeg animo en sponsoring kan dat overigens wel geregeld worden hoor :t

[afbeelding]
Nou.... blijf jij nog maar even in de kast!
 
dag 9 geplaatst, met het unicum dat er zelfs een max is aan het aantal karakters in 1 post.
vandaar een stukje verplaatst naar dag 10.

ik vind dit wel het eerder beloofde gouden randje waard, ook al is de trip niet naar china gegaan ;)
 
Na ErikE ingehaald te hebben en hij mij weer vanwege het foto’s maken volgt de schitterende afdaling aan de noordkant van de Galibier.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



Er blijkt veel dicht te zijn omdat het 2e pinksterdag is.
Door mijn vorige reizen schiet ik al snel in een soort van surfeifel modus als het afgelegen is en er geen eten (b)lijkt te zijn.
Ik stop overal :P
Hier zit dus een tentje op de top, refuge noemen ze het ook wel.

[afbeelding]

En ik vraag de man om een stokbroodje met ham, iets anders had hij niet en die 2 woorden begreep ik en de combinatie ken ik als zijnde smakelijk.

Wel gewoon lekker doorrijden dus al stokbrood met ham etend word de weg vervolgd.
Ik heb een selfie dat ik knee down een hapje van mijn broodje neem, maar het fotorolletje is in de was terecht gekomen.


Eenmaal onderaan de pas word het een normale doorgaande weg met jaja, een bakkerij.
Hier word gelijk wat brood en een compleet belegd broodje ingeslagen voor het geval de camping zo een geval is waar je bijna niks kan eten.
De rest van de weg is niet noemenswaardig.
Door op de navigatie te kijken zie ik dat de gewone weg parallel loopt aan de snelweg , zo kan er nog eens gestop worden en wat meer om je geen gekeken worden.
Als eerste kom ik op de camping aan, na de ‘fotosessie’ was ik de andere groep weer ingehaald en kan ik vanwege een Engels sprekende mevrouw 11 plekken reserveren.
Qua prijs maakte het niet uit of we 10 of 80 vierkante meter hadden dus het werd het laatste.

Ook op deze camping is er gelegenheid om even lekker een koud biertje te pakken.
Tot de tap lastig begint te doen.
Na nog even met Bas gekletst te hebben en de handen geschud te hebben is het koffer incident ook weer zo goed als vergeten en vergeven, alleen moet de topkoffer opnieuw bevestigd worden, deze is los geraakt en heeft door het omklappen het achterwiel geraakt.
Ook dit komt weer goed, Stuiterkabouter E haalt Mc Donalds en bier, de terraszitters, waaronder ik, horen van een hamburger tent dichtbij , wat zo een nieuwerwetste tent blijkt te zijn en hamburgers tot kunst verheven hebben.
Jemig wat lekker zeg, zeker met een biertje op.
Na het eten lopen we terug naar de camping en worden nog een paar mensen gemoond , nadat er al een openlucht concert is gegeven voor de schapen die naast de camping lopen.
In iedergeval 1 iemand verdient hier zijn bijnaam op MF met zijn chansons …..

Er word nog even nageborreld en licht aangeschoten duikt de rest de tent in.

En t schaap?

Ik heb volgens mij hier geen bier afgerekend, maar ja, prutsen met de taps.....
 
die bij annecy aangeschoven was op het terras ? ja dat was een leuk mens idd.

van mij mag je 'we' wel specificeren hoor.. sportster fan ;)

of bedoel je dat je naar over een BWM rijder geworden bent toen je wat op had ? dat je hem of haar daarna met een doekje moest afnemen.. ?

in Gelderland noemen wij dat overgeven om dergelijke spraakverwarringen te voorkomen ;)
daar moet je je wel aan durven overgeven.
 
het hoofdtopic over de 500 euro challenge van 2017 staat hier : De 500 Euro Challenge 2017: David vs Goliath

Onderin de OpeningsPost staat een link naar de posts waar de routes instaan.

in de 2e post van het topic staan de deelnemers vermeld, de links daarvan linken naar de individuele topics van de afzonderelijke deelnemers die vertellen over de aanschaf en opknappen/verprutsen/pimpen en soms zelfs sprake van een oliewissel enzo.

Capice ?

119998-capice_philip_200.jpg


Caprice !

caprice-bourret-39-h.jpg


Zot heeft gelijk, moet ik nou alles uitleggen ?...

;) :j
 
wederom een kleine update op blz 1 van dit topic.

een dag met regen en een dag met een oud manneke op een crf150 .
 
Terug
Bovenaan Onderaan