500 Euro challenge 2021: 1989 Honda CB-1 'Jerry'

-ErikE-

Die hard MF'er
12 nov 2014
317
68
Rijswijk
Een beetje vroeg, maar hier is dan alvast mijn topic voor de 500 euro challenge 2021. Het zal een slow projectje worden. Challenge is over meer dan een jaar dus ik doe het rustig aan. Er moet tenslotte ook gewoon motor gereden worden.

Tsja, de CB-1. Wat zal ik er over zeggen. Ik zit al 6 jaar te mijmeren over zo`n motor. Het lijkt me heerlijk om met een mini motor de bergen over te crossen. In 2015 reed ik op een CB450S en het gevoel dat je dan krijgt als je die hele dikke motorfietsen bijhoudt en dan boven komt, geweldig! Na twee edities comfortabel gereden te hebben, op een FJ1200 en een K75RT, nu toch echt weer tijd voor een naked.

Na dagen gespeur op MP en op MF ergens in november 2019, uiteindelijk een slachtoffer gevonden. Mooi in de buurt en voor een goed bedrag, 300E, kon ik de motor ophalen. Omdat ik toen al besloten had dat het een CB-1 ging worden heb ik via MF alvast een bagagerek aangschaft. De eerste aankoop in het nieuwe avontuur! Bedankt RR Vliet

Vervolgens een afspraak gemaakt op 2 januari, en de motor met een karretje opgehaald:

ophalen.jpg


Eenmaal thuis bij goed licht nog een fotootje, samen met de naamgever van mijn motor, Tom de ZX10 ''Tomcat' van een mededeelnemer die nog een topic moet starten. Tom en Jerry, al vrees ik dat deze Tom, Jerry toch regelmatig zal inhalen...

thuiskomst.jpg

Omdat buiten sleutelen ook maar buiten sleutelen is, de motor in de schuur geduwd. Groot voordeel van zo`n klein ding!

in de schuur.jpg

Omdat de accu maar 6V wilde leveren, een oude auto accu er aan gehangen en eens gekeken of er leven in de brouwerij te krijgen was. Dat viel erg tegen. Hij loopt prima rond, maar slaat niet aan. Heel af en toe een klein pufje, maar niks wat ook maar lijkt op aan slaan. Dus maar begonnen met de demontage.

Het luchtfilter was door de vorige vorige eigenaar aangepast naar een 'power filter' aldus de vorige eigenaar. Nou, mensen en kinderen, zie hier het powerfilter:

powerfilter....jpgpowerfilter3....jpeg

Goed, dat filter kan dus in de kliko... We gaan verder. De benzinepomp en filter dan maar eens bekijken:

oud filter.jpegcbr benzinepomp.jpeg

Ook niet al te best, laat staan origineel meer. 12V rechtstreeks op de benzinepomp en er gebeurd helemaal niks. Die is dus defect. Het aanstuurcircuit getest, dat werkt gelukkig wel. Nieuw pompje op het lijstje!

Carbs zijn er na heel wat geworstel ook af gekomen en netjes klaar gemaakt voor een ultrasoon badje.

carbs uit elkaar.jpeg

Rubbertjes zien er niet al te best meer uit. Gelukkig had ik in het CB-1 topic een tip gelezen om in Thailand een e10 bestendige carb revisie kit te kopen. Voor het wereldse bedrag van E39 maar deze set inclusief benzinekraan rubber besteld. Dan kan ik al het rubber wat er nu in zit, gewoon weggooien.

Op Ali eens gekeken naar benzinepompjes, die bleken ze ook te hebben. Dus 6,78 uitgegeven en er kwam een benzinepomp naar Holland. Het fijne is dat bij de CB-1 de benzinekraan een uitgang van 10mm heeft, het filter 11mm, de pomp 8mm en de carbs weer 10mm. Alles aansluiten met 8mm slang levert veel gevloek en kapotte slang op. Nu op Ali een 10mm pomp besteld en dan kan ik overal 10mm slang tussen vrotten :t

ali benzinepomp.jpeg

12V op deze pomp levert gelijk actie! Dus de oude pomp is zeker defect.

Nu is het wachten op de ultrasoon actie en de carb rubbers uit Thailand. Dan kunnen de carburateurs weer in elkaar. De bestelling met alle benodigde onderdelen gaat er ook deze maand een keer uit. Updates volgen zodra er weer wat te vermelden valt!
 
Weer wat te volgen !

En wanneer is de planning dat "Jerry" weer de weg opgaat ?

Als ie af is :+

Een van de zaken die ik nog niet had benoemd is de voorband uit 2003 en de achterband uit 2007. Deze moeten dus ook vervangen worden. Voor een beetje in de stad tuffen geloof ik dat wel, maar ik denk dat ik die pas in 2021 vervang. Dus echt 'de weg op' pas in 2021. Gewoon een beetje warm rijden af en toe, vanaf juni ofzo?
 
Een van de zaken die ik nog niet had benoemd is de voorband uit 2003 en de achterband uit 2007. Deze moeten dus ook vervangen worden. Voor een beetje in de stad tuffen geloof ik dat wel, maar ik denk dat ik die pas in 2021 vervang. Dus echt 'de weg op' pas in 2021. Gewoon een beetje warm rijden af en toe, vanaf juni ofzo?

Herkenbaar. Bij mijn Radian heb ik nog niet naar de exacte dot-codes gekeken, maar de banden zijn tenminste 10 jaar oud. Leuk voor een proefritje in de omgeving (bij droog weer), maar verder niet :N
 
Gaaf, doet me denken aan mijn RF600R die ik jankend de bergen door reed. Kijk goed naar de carb afstelling anders kun je ook het luchtfilter in de bergen het ravijn in kelderen.
Gefeliciteerd hoor!
 
Zo, daar ben ik weer. Door de corona thuiswerk situatie toch wat meer tijd om aan Jerry te werken. In de afgelopen weken rustig de carburateurs in de ultrasoon gehad. Alle brandstofslangen zijn vervangen, er zit een nieuw brandstof filter tussen Ook de nieuwe Ali pomp is gemonteerd. Beide gaskabels zijn vervangen.

Vandaag de oude auto accu er eens aan gehangen en gestart. Na lang proberen sloeg Jerry dan eindelijk aan. Leven 😁😁

Gasgeven moest heel voorzichtig gebeuren, want bij snel gasgeven viel de motor weer stil. Echter 7000 toeren zijn voorzichtig gehaald. Na controle met wat water blijkt alleen cilinder 1 (meest linkse) en cilinder 2 (tweede van links) het te doen. 2 werd minder snel heet dan 1, maar heet werden ze uiteindelijk allebei. Beide bobines werken dus. Uitwisselen van bougies van cilinder 1 en 4 geeft geen verschil. Alleen 1 en 2 worden warm.

Toen de carburateurs gedemonteerd en nog eens grondig door geblazen. Mijn oog viel op deze buisjes:

Eerst cilinder 1:
IMG-20200403-WA0009.jpeg

Dan cilinder 4:
IMG-20200403-WA0011.jpeg


zou dit er voor kunnen zorgen dat er geen benzine bij de 'pilot air screw' komt? Of heeft iemand een idee waar ze voor zijn en hoe ze schoon/losgemaakt kunnen worden? Het zijn Keihin VG06 carburateurs.
 
Laatst bewerkt:
Dacht gelezen te hebben dat de carbs schoon zijn gemaakt in de ultrasoon?
Doe dat nog maar een keer maar nu goed.
Dus hoofdsproeiers, stationairsproeiers, mengbuizen en mengselschroeven er uit en dan in de ultrasoon.
En wel een echte. Niet zo'n sierraad reiniger
 
Is er al topic over de challenge?

Ik denk er over ook mee te gaan.

Net een Xj 900 gekocht voor weinig

Loopt uiteraard niet

Maar nog best netjes

Kuipje is helaas door koper gebruikt voor eigen fiets wel zijn Oude gekregen
 
Dacht gelezen te hebben dat de carbs schoon zijn gemaakt in de ultrasoon?
Doe dat nog maar een keer maar nu goed.
Dus hoofdsproeiers, stationairsproeiers, mengbuizen en mengselschroeven er uit en dan in de ultrasoon.
En wel een echte. Niet zo'n sierraad reiniger

Ze zijn volledig gedemonteerd in een ultrasoon geweest, 20 minuten per carb. Alle sproeiers en schroeven eruit. Alles is er ook best netjes weer uit gekomen. Alleen de 'slow jets' wilden niet open gaan. Na met een fijn ragertje gepield te hebben, kon ik er doorheen kijken, maar het hield niet over. Het was overigens niet een juwelen ultrasoon.

Inmiddels ben ik wat verder, heb de oude slow jets omgewisseld met nieuwe (als backup gekocht bij ali, want budget), en prompt loopt hij op 3 pitten. 1, 2 en 4. Je hoort ook duidelijk lucht aangezogen worden door de carburateurs, en het geheel loopt veel soepeler dan eerst. Dat verstopte buisje, weet nog steeds niet wat het is, lijkt dus niet het probleem te zijn geweest (in ieder geval voor cilinder 4 waar hij toch duidelijk dicht zit met corrosie). Begin nu de bougies te verdenken. Ze zijn verrekte ver weggestopt op een CB-1, dus ik vraag me af hoe vaak ze vervangen zijn.

Puur uit interesse: iemand een idee wat die buisjes met het balletje zouden kunnen zijn?
 
Mengselschroeven er ook uit gehad?
Je bedoeld de schroeven met veertje, ringetje en o ringetje die 2 tot 2,5 slagen uitgedraaid moeten worden? Zo ja, ja!

Ik heb ze 2,5 slagen uitgedraaid. Uit gewoonte. Lees dat ze officieel 2,25 slagen moeten. Daar zou hij hoe dan ook op moeten kunnen lopen lijkt mij.
 
En alle kanaaltjes gecontroleerd op dat ze goed open zijn?
Als ik de foto's van je carbs zie en dan vooral van de binnenkanten dan zijn ze gewoon nog vreselijk smerig.
Blijkt ook wel uit het feit dat toen je de stationair sproeiers verving hij al een stuk beter ging lopen.
 
ER kunnen nog kanaaltjses erstopt zitten in de carb. Ik zet ze na cleanen op de werkbank, gevuld. Ik blaas ze dan altijd even door met de compressor (gasschuif en vlinderklep open) en kijk of er flow is. Hoffdsproeier even blokkeren om stationair te testen.
 
Zo, daar ben ik weer. Door de corona thuiswerk situatie toch wat meer tijd om aan Jerry te werken. In de afgelopen weken rustig de carburateurs in de ultrasoon gehad. Alle brandstofslangen zijn vervangen, er zit een nieuw brandstof filter tussen Ook de nieuwe Ali pomp is gemonteerd. Beide gaskabels zijn vervangen.

Vandaag de oude auto accu er eens aan gehangen en gestart. Na lang proberen sloeg Jerry dan eindelijk aan. Leven 😁😁

Gasgeven moest heel voorzichtig gebeuren, want bij snel gasgeven viel de motor weer stil. Echter 7000 toeren zijn voorzichtig gehaald. Na controle met wat water blijkt alleen cilinder 1 (meest linkse) en cilinder 2 (tweede van links) het te doen. 2 werd minder snel heet dan 1, maar heet werden ze uiteindelijk allebei. Beide bobines werken dus. Uitwisselen van bougies van cilinder 1 en 4 geeft geen verschil. Alleen 1 en 2 worden warm.

Toen de carburateurs gedemonteerd en nog eens grondig door geblazen. Mijn oog viel op deze buisjes:

Eerst cilinder 1:
Bekijk bijlage 1481621
Dan cilinder 4:
Bekijk bijlage 1481624

zou dit er voor kunnen zorgen dat er geen benzine bij de 'pilot air screw' komt? Of heeft iemand een idee waar ze voor zijn en hoe ze schoon/losgemaakt kunnen worden? Het zijn Keihin VG06 carburateurs.
das niet schoon. Wel behoorlijk, maar niet klaar.
Ik denk dat ook jij de oxidatie ziet :)

Als je t aandurft, gooit je ultrasoon eens vol met diesel, en dan nog eens reinigen. Mag best een uur hoor, of twee. 20 minuten vind ik kort.

Tjek zeker op valse lucht, en de rubber van de gasschuif. En dat t deksel vbd gasschuif ook echt luchtdicht afsluit.


CB-1 is een pittig beestje hoor. Dikke kans dat Tom regelmatig naar t achterlicht mag kijken...
 
Zooooo, lange tijd geen post gedaan. Wel veel geklust. Kon alleen even niet mezelf er toe zetten berichtje online te plaatsen. Dat ga ik dan nu maar even goedmaken. Eerste een reactie op het voorgaande over de carb`s en het niet lekker lopen. Dat probleem is opgelost door 4 nieuwe bougies in de motor te steken. Tevens de mengselschroeven een kwart verdraait en hij loopt op 4 pitten! Inmiddels ook al een 100 kilometer gereden, dus die dichte kanalen, wat het ook moge zijn, waren niet de oorzaak van het slechte lopen. Ik neem het advies van het nogmaals schoonmaken wel ter harte. Voor de challenge gaan ze nog een keer door de ultrasoon!

Nu in chronologische volgorde wat foto`s van wat er allemaal gebeurd is met hier en daar wat tekst!

Omdat ik na het slecht lopen op drie pitten, even iets anders moest doen, ben ik aan de remmen begonnen. De achterrem gedemonteerd en eens in het bakje gekeken. Dat zag er als volgt uit:

IMG_20200409_165823.jpg IMG_20200409_165828.jpg IMG_20200409_170151.jpg

Zoals te zien op de laatste foto zitten de blokken er nog in, dat komt omdat de pen waarmee de blokken vast zitten door een kapje wordt afgedekt. Deze kreeg ik met veel geweld niet los en de roest zat er zo dik op, dat ik bang was dat er wat stuk zou gaan. Omdat er nog genoeg remvoering op zat, besloten deze te laten zitten vooralsnog en er omheen schoon te maken.

Met het er uit pompen van de zuiger, viel me op dat de rempomp enorm stroef ging. Ook kwam de zuiger niet terug, bij ontspannen van de rempomp. Dit deed me denken aan vorig jaar tijdens de challenge, toen er ook een rem vast liep omdat er een retour dicht zat. De achterrempomp dus ook gedemonteerd en volledig schoon gemaakt. Hier bleek het retourgaatje helemaal dicht te zitten, maar een naald bracht raad en met voldoende remmenvet deze weer in elkaar gedraaid. De zuiger bleek na een korte kennismaking met een zeepsponsje ook weer helemaal te blinken. Ik had nog een stukje remleiding liggen van mijn FJ1200. Hier is een superbike stuur op gekomen met een iets langere remleiding voor, de oude bleek precies lang genoeg om tussen de klauw en de rempomp te passen! Dit is het eindresultaat:

IMG-20200409-WA0034.jpeg

De voorrem bleek een stuk minder vast te zitten, en ook een stuk minder vuil. Nadat ik deze uit elkaar en weer in elkaar had gezet, met verse blokken dit keer, Ziet dat plaatje er zo uit:

IMG-20200404-WA0002.jpeg

Bij nadere inspectie viel mijn oog op de remschijf voor. Dit baarde me wat zorgen:

IMG_20200425_110635.jpg IMG_20200425_110624_BURST001_COVER.jpg IMG_20200425_110642.jpg

Na advies via whatsapp, besloten dat deze schijf vervangen gaat worden. Omdat dit toch om veiligheid gaat moet het gewoon goed zijn!

De rempomp voor bleek ook niet bij deze motor te horen. De zuigerdiameter was veel te groot. Dit zorgt voor een enorm aan-uit gevoel bij remmen. Gewoon om te zien of het wat was, bij Ali een rem- en koppelingsset besteld. Deze waren de goede diameter en bijkomend voordeel, ze hadden een aansluiting voor spiegels. Dat zat op de huidige koppelingshendel niet, na op druk zetten en een nacht vast zetten, stond er nog steeds druk op de voorrem. Ik heb dus het geluk dat ik een niet lekkende rempomp op Ali heb gekocht *D

Een paar spiegels voor 4,60 bij een nederlandse webshop gekocht, en Jerry is gewoon street legal!

Toen was het tijd om de tank te gaan vullen.... Of toch niet:

IMG-20200409-WA0041.jpeg

Ethanolbenzine wat is opgedampt in de tank zorgt voor een zeer gore thinner lucht. Hier moest ik iets mee. Ik heb goede ervaringen met tankcure, maar gezien het budget voor de challenge, toch maar besloten het iets anders aan te pakken:

Stap 1: u knutselt een plankje met wat metaal aan elkaar

IMG_20200412_100427.jpg

Stap 2: u taped voorgenoemd plankje aan de tank, welke u vult met soda en heet water, en sluit hier een voeding op aan:

IMG_20200412_112704.jpg

Stap 3: u blijft de spanning controleren, zodra de stroom daalt, draait u de spanning weer op, totdat het maximum van de voeding bereikt is, dan verwijderd u het plankje weer:

IMG_20200412_203217.jpg

Stap 4: herhaal stap 2 en 3 een aantal keer. Vervang na 24 uur de soda oplossing, en herhaal dit hele proces.

Uiteindelijk is mijn opofferings electrode er zo uit komen te zien:

IMG_20200413_101117.jpg IMG_20200413_101128.jpg

Hierna de tank gevuld met een oplossing citroenzuur en dit ook 24 uur laten staan. Hierna was de tank werkelijk volledig roestvrij. Snel naar de pomp gelopen met een 'jerry'can (:+) en er verse Ultimate 98 in gegooid:

IMG-20200417-WA0019.jpeg

Foto`s maken van de binnenkant is erg lastig, maar de donkere stukjes zijn dus niet donker, maar eigenlijk kleine putjes waar roest gezeten heeft. Dit klinkt erger dan het is, met de vinger is het amper te voelen, maar een camera ziet het wel.

Met verse peut, werkende remmen, de boel maar eens aangesloten. Benzinepomp met de accu rechtstreeks de carbs laten bijvullen en starten maar!

Een druk op de knop en Jerry liep!
 
Snel de motorkleding aan, en het was al weer gedaan met de pret. Benzine op. Dus de pomp weer rechtstreeks op de accu, starten, lopen. Dit was een probleem. Toen dus maar een beun oplossing gemaakt, door een 230V lichtschakelaar tussen de accu en de pomp te maken (met zwevende zekering), welke ik aan en uit kon zetten als ik de benzinekraan ook op 'ON' draaide. Niet optimaal, maar je moet wat als je graag wilt testrijden!

Het testritje was echt top! Een heerlijk vloeiend blokje wat zich rustig tot zeer hoge toeren laat jagen. Met 50 door de straat voelt met 6500 toeren echt als 80, en 100 op de snelweg met 7000+ toeren voelt ook als illegale snelheden. Ik ben grotere motorfietsen gewend, en met zo`n hoogtoerige minibrommer deelnemen aan het verkeer voelt heel gek.

Thuis gekomen geconstateerd dat de ventilator van het koelsysteem ook werkt, en dat er nog koelvloeistof in de motor zit. Het loopt er namelijk aan de onderkant uit...

Omdat de sleutelruimte in de achtertuin maar wat beperkt is en wij vanwege het vele thuiswerken graag in de tuin zitten om even aan de 'werkplek' te ontkomen, moest de motor plaats maken. Gelukkig heb ik de beschikking over een mooie sleutelruimte, dus daar is Jerry heen gereden. Heerlijk binnendoor, want ik vertrouwde de benzinepomp nog steeds niet helemaal...

Bij een motorsloop heb ik een andere 'fuel cutoff relay' gehaald, een mooi honda snufje dat zorgt dat de benzinepomp stopt als de ontsteking stopt. Dat kon nog maar de enige kink in de kabel zijn. Nadat ik deze gemonteerd had, bleek ook deze niet te werken. Erg vreemd. Pomp is goed, relais is goed, en er staat overal 12V.... Toch nog eens goed naar de kabels gekeken. Bleek dat door mijn aansluiten van de accu door middel van 1,5mm2 draad, ik de stekker had uitgelubberd. Dus snel de stekker uit elkaar, pootjes bijbuigen, en terugsteken. Voila, een werkende benzinepomp. Op het oude relais B|\

Hierna de tank van de motor gehaald, zodat ik (enigsinds) bij de carbs kon komen.

IMG_20200516_105507.jpg

Ik had namelijk geconstateerd dat het stationair toerental wat op en neer danst. Eerste verdachte is dan synchronisatie. Mwuah, is dit gesynchroniseerd??

IMG_20200516_105922.jpg

na veel gepiep met schroefjes en een steeds heter wordende motor onder mijn neus, dit bereikt:

IMG_20200516_110833.jpg

Bij het nakijken van de foto`s, zag ik dat het niet gelijk was. Met synchroniseren hing ik er schuin boven en toen leken ze recht. Dit heb ik dus opnieuw gedaan, nu recht voor de meter, en toen ben ik vergeten een foto te maken 8)7 U moet dat dus maar van mij aannemen.

Jerry loopt veel soepeler en mooier, nu hij is gesynchroniseerd. Echter het toerental danst nog steeds. Volgende stap is de mengselschroeven. Hier ben ik nog niet aan begonnen. Heb een colortune besteld om dit netjes te doen.

Tijdens het synchroniseren viel mijn ook op de steeds groter wordende plas koelvloeistof onder de motor. Bij het aansluiten van de synchronisatie slangen zag ik bij het blok ook lekkage:

IMG_20200516_105145.jpg IMG_20200516_105201.jpg

Om bij de waterpomp te komen, moet echter eerste de olie er uit, want de waterpomp wordt door de oliepomp aangedreven. Ik vermoed dat de O ringen op zijn. Ik heb dus alle olie er uit gelaten. Om het filter te vervangen, moet je echter de uitlaat demonteren, andere valt alle olie op je bochten, die precies onder het filter samenkomen. Kan ik gelijk zien in wat voor staat mijn uitlaat is O-)

Na wat gepiel met een radiator die in de weg zat en uitlaatboutjes en bochten die nog behoorlijk warm waren was dit het resultaat:

IMG_20200516_112619.jpg

originele demper is weer op de set gelast, nadat de sport uitlaat teveel herrie maakte. Had alleen wel wat verf over de las gemogen. Het geheel is echter keihard, dus ik hoop deze challenge eens geen uitlaat te verliezen.

Vervolgens olie er uit, filter vervangen, olieplug door een magnetische vervangen, en toen was het verhaaltje klaar. Ik had geen emmer meegenomen om de koelvloeistof in op te vangen, dus dat klusje ligt nu op mij te wachten.

To do:

koelvloeistof lekkage(s) verhelpen
koelvloeistof vervangen
mengselschroeven afstellen
chokekabel vervangen

wishlist:
achterveer vervangen door een veer uit een CBR1100X Blackbird (die zoek ik nog)
de gehele motor verven, beetje roestig zooitje zo...
 
Hi Erik, super leuk topic, ik ben echt fan van zulke opknap topics en motoren!! *O* :} :}

maar wilde toch even op een specifiek stukje reageren, dit;

Omdat ik na het slecht lopen op drie pitten, even iets anders moest doen, ben ik aan de remmen begonnen. De achterrem gedemonteerd en eens in het bakje gekeken. Dat zag er als volgt uit:

Bekijk bijlage 1507556 Bekijk bijlage 1507562 Bekijk bijlage 1507571

Zoals te zien op de laatste foto zitten de blokken er nog in, dat komt omdat de pen waarmee de blokken vast zitten door een kapje wordt afgedekt. Deze kreeg ik met veel geweld niet los en de roest zat er zo dik op, dat ik bang was dat er wat stuk zou gaan. Omdat er nog genoeg remvoering op zat, besloten deze te laten zitten vooralsnog en er omheen schoon te maken.
Dit moet je toch eens uitleggen :P
Je krijgt het niet los, dus laat het maar zitten... maar is het niet zeker zo handig om nu even te investeren in de moeite om het uit elkaar te halen, nu je toch bezig bent, tijd hebt en nog alle kanten op kan, en niet als je remblokken op zijn of onderweg ergens met de gebakken peren zit?

Heb je de remzuiger (s, voor ook..) er uit gehad? Lijkt me in deze staat niet onverstandig om ze even helemaal schoon te maken cq te vervangen.. (cq te zorgen dat ze niet meer opnieuw snel verroesten), deze zijn niet best meer..

Voel je gemotiveerd om toch even opnieuw te kijken :P, want verder vind ik dat je het echt top doet hoor!
 
Zuigers zijn er allemaal uit geweest, gepoetst en in het vet terug gezet. Zowel voor als achter. De seals waren nog ok. Beetje corrosie in de groefjes, maar dat kon ik er zo uit krabben.

Punt was vooral dat ik er niet goed bij kon, omdat de klauw al los was. Geen moment om tegen af te zetten. Ik zal er de volgende keer nog eens een dopsleutel op zetten en kijken of hij dan los wil. Terecht punt om daar nu tijd in te stoppen. Alhoewel ik betwijfel of ik die remblokken op ga rijden. Zagen er echt nog prima uit.

Bedankt voor je reply!!
 
Ivm het ontwikkelen van Motor-Forum, is er een nieuwe rubriek toegevoegd.

Daarom is dit topic naar deze nieuwe plek verplaatst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan