500 Euro Challenge 2021: Brik&Brak (verzet naar 2022)

Allemachtig wat veel aanmeldingen dit keer. Zoals het er nu uitziet zin we met 24 personen onderweg volgend jaar. Na beraad in de 500EC WhatsApp-groep hebben we besloten dat we vol zitten en we dus geen nieuwe deelnemers meer toelaten.

Aiii, ik wachtte nog met de aanmelding tot ik een geschikt motortje had gevonden. Heb deze week een bezichtiging gepland staan, gelukkig kan ik het nog afzeggen. Volgend jaar ga ik me maar gewoon meteen aanmelden, lijkt we super tof!
 
Via via nog een FT500 aangeboden gekregen maar ik heb er al genoeg.
Misschien dat er hier nog iemand interesse heeft in de motor.
Helemaal compleet, nergens in geknipt oid, alleen het koplamp framepje iets verzaagd. Tanks wat roestplekjes, buddy 100%.
Hij loopt met een externe accu maar heeft wel lang stil gestaan dus er is nog wat werk aan.
Bekijk bijlage 1536546 Bekijk bijlage 1536547
De motor staat in Zuidwolde (dr) en is te koop voor 450 euro. Zoals je in mijn topics ziet is er genoeg leuks van de maken ;)

Het is niet mijn motor maar ik kan je wel in contact brengen met de eigenaar.
 
Aiii, ik wachtte nog met de aanmelding tot ik een geschikt motortje had gevonden. Heb deze week een bezichtiging gepland staan, gelukkig kan ik het nog afzeggen. Volgend jaar ga ik me maar gewoon meteen aanmelden, lijkt we super tof!
Ik ben helaas niet in staat om ver vooruit tet plannen, ben echter hoopvol dat het me lukt om mee te gaan. Als ik net in een tour zit moet ik afhaken. Michelle echter maak ik wel klaar voor de challenge dus misschiel moet mijn plaats wel ingenomen worden als het niet lukt, uiteraard is Michelle dan ook beschikbaar... Was wel van plan om er een topkoffer en een aanhanger aan te gaan bouten... Ik hoop echter zelf mee te kunnen gaan
 
Ik ben helaas niet in staat om ver vooruit tet plannen, ben echter hoopvol dat het me lukt om mee te gaan. Als ik net in een tour zit moet ik afhaken. Michelle echter maak ik wel klaar voor de challenge dus misschiel moet mijn plaats wel ingenomen worden als het niet lukt, uiteraard is Michelle dan ook beschikbaar... Was wel van plan om er een topkoffer en een aanhanger aan te gaan bouten... Ik hoop echter zelf mee te kunnen gaan

Haha een aanhanger? Daar kunnen mooi kratjes bier in. Ik hoop ook voor je dat je gewoon mee kan in 2021. Anders is het wel zonde van al de tijd die je in Michelle hebt gestopt. Maar ik val graag in mocht het echt anders lopen.
 

Voor wie nog een andere motor zoekt om de challenge te rijden. Denk dat dit er 1 is waar weinig mis mee kan gaan.
 

Voor wie nog een andere motor zoekt om de challenge te rijden. Denk dat dit er 1 is waar weinig mis mee kan gaan.
Ja.
Maar das nie leuk nie...
#bandehondasenxjs
 
@Martell je hebt gelijk dat een CB geen echte uitdaging is. Maar als je project het echt niet gaat worden kan je beter nog met zoiets de challenge rijden dan je gewone “standaard motorfiets /dagelijks gebruikte exemplaar” uit de garage halen.

En je weet dat een Radian een chopperachtige uitvoering is van een pre-Diversion XJ600 🤣
 
@Martell je hebt gelijk dat een CB geen echte uitdaging is. Maar als je project het echt niet gaat worden kan je beter nog met zoiets de challenge rijden dan je gewone “standaard motorfiets /dagelijks gebruikte exemplaar” uit de garage halen.

En je weet dat een Radian een chopperachtige uitvoering is van een pre-Diversion XJ600 🤣
Ja ja 😀
 
Moet zeggen dit brik heeft best wel wat moeite gekost om het weer goed te laten rijden. Zeker de carbs en de tank hebben tegenwerking geleverd.

Als ik ongeveer 1000 km gereden heb, ga ik de motor nogmaals synchroniseren (motor heeft wat last van aan en uit effect). Verder een betere (lees luide 🤣) claxon besteld. Huidige geeft een zielig geluid 😢
 
Moet zeggen dit brik heeft best wel wat moeite gekost om het weer goed te laten rijden. Zeker de carbs en de tank hebben tegenwerking geleverd.

Als ik ongeveer 1000 km gereden heb, ga ik de motor nogmaals synchroniseren (motor heeft wat last van aan en uit effect). Verder een betere (lees luide 🤣) claxon besteld. Huidige geeft een zielig geluid 😢
Meer claxon *O**O**O*
 
na lange tijd (want verhuizing en renovatie van mijn huis) lees ik dit topic, ik zit net op blz. 3, dus weet nog niet waar de rit heen gaat. ik ga even verder lezen...
 
na lange tijd (want verhuizing en renovatie van mijn huis) lees ik dit topic, ik zit net op blz. 3, dus weet nog niet waar de rit heen gaat. ik ga even verder lezen.

Dat weet nog niemand. En daarbij staat nog niet eens vast welke datum dit "circus" op stap gaat.
 
Dat weet nog niemand. En daarbij staat nog niet eens vast welke datum dit "circus" op stap gaat.
Data mag komende tijd wel vastgezet worden.
Sommigen mogen hun verlof voor 2021 komende maanden indienen 😀
 
Data mag komende tijd wel vastgezet worden.
Sommigen mogen hun verlof voor 2021 komende maanden indienen 😀
@borisz Inderdaad, misschien een datumprikker aanmaken? Ik zag dat je daarin ook op locaties/bestemmingen kan laten stemmen.
En je kan afspraken maken die langer dan een dag duren. (En als je bij de eerste optie de einddatum invult, neemt hij voor de overige begindatums ook hetzelfde aantal dagen.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan