Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat een reis naar IJsland voorgaat voor de challenge kan ik begrijpen. Maar weet je nu al zeker dat je reis naar IJsland doorgand zal vinden ?
Lijkt mij een beetje voorbarig. Dat er rond de vaccins tegen COVID-19 wat gaat veranderen is wel duidelijk, alleen of dat allemaal al rond eind juni geregeld is, daar twijfel ik nogal aan.
Enige wat ik zeker weet is dat ik voor de challenge mijn eigen vervoer heb en niet van anderen afhankelijk ben (lees ik hoef niet in een vliegende "buis" waar mensen heel dicht op elkaar zitten ).
Nee, ik weet nu natuurlijk niet hoe het allemaal gaat lopen. Zowel mijn vakantie naar IJsland als de Challenge zijn nog onzeker. Maar ik wil niet op het laatste moment afzeggen, dat vind ik lullig voor iemand die ook mee zou willen en nu geen plaats heeft.
En mocht onverhoopt de reis naar IJsland niet doorgaan, dan pak in 1 van mijn andere motoren en ga alsnog op reis naar waar het wel kan.
Niet kloten met carb reiniger inspuiten, er af die handel en uit elkaar, dan is t zo schoon.Even op het forum peilen hoe jullie erin staan:
Wat denken jullie, kan de Challenge 2021 doorgaan of niet?
Ikzelf ben positief;
We zitten overdag gehelmd op de motor en ‘s avonds willen we kamperen, dus we zijn buiten en er is ruimte genoeg om 1,5 m uit elkaar te blijven, mocht dat tegen die tijd nog nodig zijn (wordt wel een flink kampvuur, met 20+ mensen die 1,5 m uit elkaar zitten...). Nou moeten de landen natuurlijk niet op slot gaan, maar ook dat ging in 2020 in juni de goede kant op, in de zomer waren de besmettingen laag. Dus mijn inschatting is: It giet oan! Maar ja, ik ben natuurlijk niet de opperijsmeester...
Ik ga in ieder geval deze winter verder met Dikke Suus.
De vorkpoten zijn wat nat, dus die gaan ervanaf. Nieuwe olie erin, nieuwe rubbers en weer in elkaar; op Youtube ziet het er heel simpel uit.
Ook loopt ze nog niet helemaal zuiver, ergens tussen 4000-6000 toeren stottert ze flink en daarboven trekt ze weer flink door. Nou herinnerde een vriend me eraan dat dat nu net het toerengebied is waarin je het meeste rijdt, in de bergen tussen de vele bochten. Ik heb al flink wat carburateurreiniger erin gespoten en dat scheelde al. Als dat niet geneog is, dan moeten ze er toch maar vanaf. Niet echt een klus waar ik naar uitkijk (dat zag er op YT niet heel gemakkelijk uit) maar ach, ik wou een Challenge hè.
Zie verder natuurlijk in mijn eigen topic!
Ik denk ook dat 80% vd mensen die zeggen 'de carburateurs zagen er goed uit ' gewoon weg niet weten dat je de buis waar de hoofdsproeier er uit moet halen en de stationair sproeier en dat die beiden kleine gaatjes aan de zijkant hebben.Niet kloten met carb reiniger inspuiten, er af die handel en uit elkaar, dan is t zo schoon.
Van buiten waren ze iig helemaal schoonIk denk ook dat 80% vd mensen die zeggen 'de carburateurs zagen er goed uit ' gewoon weg niet weten dat je de buis waar de hoofdsproeier er uit moet halen en de stationair sproeier en dat die beiden kleine gaatjes aan de zijkant hebben.
gewoon genoeg youtube filmpjes bekijken en dan ook met aandacht
Ach, de Radian staat klaar om 1 maart weer aan het wegverkeer deel te nemen. En het opknappen van een brik hoeft niet heel erg lang te duren.Ik ben ook nog steeds van plan om mee te gaan
Ben alleen nog niet aan het brik begonnen
Bewijsbaar ?Heb nog een jawa vlot getrokken begin dit jaar
Alleen halve dag te vroeg gekocht
31 12 2019
Ik ben voor!Heb nog een jawa vlot getrokken begin dit jaar
Alleen halve dag te vroeg gekocht
31 12 2019
Mocht ik michelle niet gereedkrijgen zouden jullie kunnen overwegen om me met de RD mee te laten rijden...Lees dit met een dubbel gevoel, zou gaaf zijn als er een tweetakt meerijdt, maar om daar nu lang achter te rijden lijkt mij niet niet fijn