500 Euro challenge 2021 Yamaha YX600 Radian

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Radian is geslaagd voor zijn buitenlandse reis. Geen klap verkeerd gegeven. Ik heb sinds vorige woensdag afgerond 2600 km afgelegd. Enige wat ik ontdekt heb is dat het blok in de bergen bij redelijk extreem gebruik toch wat olie verbruikt.

Denk dat verbruik aan olie dan ongeveer 1 liter op de 2000 km zal zijn. Motor heeft een klein carter, zodat een klein verschil erg zichtbaar in het peilglas.
 
Motor met wat moeite op 2750 m hoogte gekomen. 147E6C52-9DF1-4C41-AC59-63B5E52C24BF.jpeg
 
Omdat er ruimte moet komen in de garage én er geen challenge meer in deze motor zit. Hij is geslaagd voor de buitenlandtrip staat de Radian te koop. Hier op MF en een gratis advertentie site.
 
Dit draadje komt vandaag ten einde. De Radian is hedenmiddag in andere handen overgegaan.

Wat betreft het doel van de motor, de challenge is niet doorgegaan ;(
Maar de motor is wel geslaagd voor het doel die ik mij gesteld had. Een goed rijdende motor maken en daarmee door de bergen kunnen rijden (hetgeen met een week motorvakantie in Duitsland/Oostenrijk/Italië bewezen is). En dat is ondanks wat twee dagen klote weer een top weekje geweest :t :Y
 
Moet alleen even mijn onderschrift aanpassen van de 4 cylinder is hedenmiddag weggereden (dus niet op een aanhanger).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan