borisz
"In de moele"
Nadat ik mijn Burgman 400 voor een mooie prijs heb kunnen verkopen moest ik toch een andere brommer hebben voor de Challenge. Een paar maanden geleden had ik een mooi stukje motorgeschiedenis overgenomen van Coenox (een Honda GL1000 uit '76) maar ik had de laatste tijd niet de mogelijkheid om er serieus tijd in te steken. Gelukkig had ik nog een rijdende motor achter de hand, een Honda CX650E. Ik had de motor in 2020 aangeschaft om mijn verzameling CX'en te op te leuken met een eurosport exemplaar. Gelukkig valt ze ook nog binnen de regels van de Challenge.
Een Deal was snel gesloten. Ik ben met de verkoper overeengekomen om€500 voor de motor te geven. De bijpassende kofferset die hij nog had liggen heb ik er voor €150 bij overgenomen.
Eindelijk had ik een CX650E! en best een mooi exemplaar ook nog. Een beetje TLC zou haar niet misstaan, maar in de basis is het een aardige motor. Na de winter begaf de accu het en heb ik er een nieuw exemplaar ingedrukt, een Motobatt. Niet de goedkoopste, maar dan heb je ook wat!
in de afgelopen paar jaar heb ik er ongeveer 3000km mee gereden en ze voelt goed aan. Wat er nog moet gebeuren voor de Challenge?
een beurtje
stahlflexremleidingen
nieuwe remblokken
Op zich niet heel veel spannends
Een Deal was snel gesloten. Ik ben met de verkoper overeengekomen om€500 voor de motor te geven. De bijpassende kofferset die hij nog had liggen heb ik er voor €150 bij overgenomen.
Eindelijk had ik een CX650E! en best een mooi exemplaar ook nog. Een beetje TLC zou haar niet misstaan, maar in de basis is het een aardige motor. Na de winter begaf de accu het en heb ik er een nieuw exemplaar ingedrukt, een Motobatt. Niet de goedkoopste, maar dan heb je ook wat!
in de afgelopen paar jaar heb ik er ongeveer 3000km mee gereden en ze voelt goed aan. Wat er nog moet gebeuren voor de Challenge?
een beurtje
stahlflexremleidingen
nieuwe remblokken
Op zich niet heel veel spannends
Laatst bewerkt: