500 Euro Challenge 2024: Alles kump goed!

Zo 1 heb ik mijn eerste zijspan aan gebouwd.

Is een 450 trouwens

Rijd verassend vlot voor 450 twin

Hebben hem eerst solo gereden
 
Hmmm, ook wel lekker zo'n dikke bike. suzuki GSX1100F voor €400,-
Staat te koop in Zeist.

1663701277854.png
 
Dikke fiets

Ik wacht nog even met wat kopen.

Nog aan het genieten met de vorige challenge bike
 
@Oooosterling
Er is ruggespraak gehouden. En samengevat komt de reactie erop neer "Alles kump goed".

Vertaling, met enige vocht waarin in tarwe gerst en hop verwerkt zijn is alles te regelen :+

Maar zonder gekheid, de regels blijven zoals ze zijn. En daarin is niets geregeld over "kosten vooraf veroorzaakt door overheidregels", die bestaan in het reglement dus niet en tellen niet.

Hoop dat je hiermee je zoektocht verder kan voortzetten.
Merci!
(vertaling: Ik blijf kijken voor een geschikt brik)...
 

Voor mij is het nog te vroeg om op zoek te gaan naar een brik (garage staat nogal vol).
 
De "nachthavik" in het voorgaande bericht is nu tegen slechts overschrijvingskosten te verkrijgen. Veel budget dus....

Jammer dat er geen plaats is in de garage '(
 
En daar is er weer eentje:
1667754732112.png


 
Jammer dat mn hok al volstaat!!!

"Te koop goede Suzuki gsx-r uit 1993 starten lopen voor de zomer nieuwe revicisieset nieuw luchtfilter,nieuwe bougies erin cabratuur afgesteld k ook er goede motor band zijn wel aan vervanging toe."

Motor staat te koop voor €500,- in Heerenveen


1668248135287.png


 

Makkie?
 
Ik ben ook nog steeds aan het oriënteren, maar met de huidige stand van zaken gaat het steeds moeilijker worden.. Sinds die akelige crisis in 2020 stijgen de prijzen nog steeds, heeft ook zijn invloed op de brikken.. Probeer iets niet alledaags te scoren, maar valt tegen.. XJ's is eigenlijk een no-brainer, maar goed we hebben nog 1,5 jr, toch?
 
Ben ook op de achtergrond op zoek naar een brik. Moet wel 30 jaar oud zijn als de challenge start.

Probleempje de garage staat al vol 😇
 
Dat probleem bent u niet de enige in @Wimvlis (ik overweeg serieus om een lift in de garage te zetten/construeren, kan ik er nog makkelijk een stuk of 6 kwijt op de zolder van de schuur)
 
Heb de hoogte niet 🙈





Ben ik blij dat de garage onder een flat zit en slechts ongeveer 2,5 m hoog is 😁
 
Betonvloer op 3m1 hoogte, daarboven een kap met een nokhoogte van ca. 5m boven de betonvloer op de 1e verd. Kan er zelfs nog een kleine tussenvloer in leggen. (voor de helft al gedaan, ligt vol met een o.a. onderdelen van de auto...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan