Zeroground
MF veteraan
Die bouten kun je prima extra draad op snijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt de originele bout is in basis lang genoeg. Echter een busje bovenop ga ik niet doen. De onderkant van de te monteren riser moet gewoon op de kroonplaat komen.a inderdaad. Busje erboven of er onder. Als ik je verhaal zo lees is de bout lang genoeg, maar loopt het draad niet ver genoeg?
Maar daar moet je dan wel de spullen voor hebben (en ik heb ondertussen best veel zooi verzameld, maar draadsnijden is toch iets waar ik geen spullen voor heb en ook geen kaas van gegeten heb).Die bouten kun je prima extra draad op snijden
Ik heb een draadsnijset in zowel metrisch als metrisch fijn, zowel tappen als snijijzers. Je weet mij nog te wonen. Het hele weekend ben ik thuis.Maar daar moet je dan wel de spullen voor hebben (en ik heb ondertussen best veel zooi verzameld, maar draadsnijden is toch iets waar ik geen spullen voor heb en ook geen kaas van gegeten heb).
Dan zou ik graag langs willen komen komend weekend. Dan kom ik natuurlijk op het onderwerp van dit topic en heb onder andere 2 speciale bouten van Suzuki meeIk heb een draadsnijset in zowel metrisch als metrisch fijn, zowel tappen als snijijzers. Je weet mij nog te wonen. Het hele weekend ben ik thuis.
en ook van die mooie sport striping die het geheel afmaakt.En ik volg gewoon omdat het stiekem een leuke fiets vind.
en remleidingen moeten er toch op zitten.Die leidingen met die velgen ziet er echt super tof uit!
Er zijn grenzen...en remleidingen moeten er toch op zitten.
nu hebben ze ook de extra functie van anti diefstal beveiliging.
*EDIT* gezien de vele handige functies van MF zat ik verder te lezen waar ik gebleven was en had ik niet in de gaten dat die remleidingen er al een maand op zitten.
Aan de andere kant, de motor is er nog dus niet gestolen
ben wat langzaam met lezen aangezien mijn xr400 helemaal uit elkaar ligt, dus kom ik hier spieken om andermans leed te bekijken
misschien wat Hello Kitty © accesoires aanbrengen en er een bosozoku smaakje aan geven ?
Bekijk bijlage 1748750
ik zie eerlijk gezegd weinig verschil, ja die van Wim heeft meer zwart en deze wat meer bloemetjes.Er zijn grenzen...
In dit geval de grens van Japan.
Kutsmoesjes Wim, je vind roze gewoon leuk en dat probeer je nu goed te praten door te hard te rijden.Over de remleidingen. Ze zijn paarsig en passen compleet in het plaatje van de motor
Maakt dat de motor echt mooi ?
Natuurlijk NIET
Maar visueel klopt deze motor wel. Dat hij mooi van lelijkheid is, durf ik echt wel toe te geven. Verder kan het volgende over dit brik vertelt worden. Afgelopen zaterdag ivm familieomstandigheden naar Middelstum. Eerste deel van de rit 100 km/u na 19:00 uur kon het gas er meer op. Stukken tussen 140 en 160 op de teller. De motor had er niets van, maar de berijder des te meer (temperatuur ergens rond de 4 graden). Kan vertellen je wordt best koud...
Vandaag retour netjes 100/110. Ondanks dat het nog niet heel zuiver is afgesteld loopt de motor ergens 1 op 19 tegen de 1 op 20. En doordat de tank nu lekker leeg is, vast kunnen stellen dat de arm van de benzinemeter los is gekomen (tank rammelt). De morgen of overmorgen mag de tank weer op z'n rug.
Over de remmen kan ik kort zijn. Gewoon goed voor deze motor. Pedaal en remhandel gewoon hard, je kan heel rustig remmen en heel hard en beide met gevoel. Ondanks dat de kleur misschien bijzonder is, doet dat niets af aan de werking
Conclusie, motor loopt goed, fijnafstelling moet geregeld worden.
Superbikestuur op korte termijn zien te regelen (want dat zal het zitcomfort doen toenemen, echter zelfs met deze stuurconfiguratie is het te doen).
Zeker. @LePensZeur is fliefd op die GSXZie ik hier de reactie van een jaloers iemand
wat is er nu ? heeft @Wimvlis de gsxf nou nog ?