Deze heb ik op mijn werk uit het vuilnis gehaald:
Slijptol erin en wat gaatjes (ook 1 aan de voorkant, geeft wat meer stabiliteit):
Aftekenen:
En met de figuurzaag, boormachine en dremel aan de slag (oh en afwisselend een hoop frustratie en geduld...):
Het past bijna, maar mijn zin was op. Nu nog iets maken dat ik het vast kan zetten aan de onderkant. Hier heb ik al een idee voor.
Hier nog een foto van de bevestiging van de regulator. En m'n nieuwe luchtfilters mooi in beeld!
Nog een bergje spullen bij me afgeleverd. O.a. toerentellerkabel en seals, die lekte behoorlijk bij het andere blok.
Nieuwe boutjes voor de carburateurs. Die waren niet meer compleet en veel koppen versleten. Gelijk de naalden gecontroleerd, die staan in de middelste stand.
Eén van de bevestigingsbouten van het blok aan de voorkant was dolgedraaid. Bovendien waren dit niet de originele, ze waren te lang en kwamen voor het oliefilterhuis terecht. Dus ook nieuwe voor besteld, inclusief passende moeren. Dat denk je dan tenminste... Daar mag ik dus nog aan gaan slijpen. Ietsje minder vlees aan twee kanten kunnen ze wel hebben lijkt me.
Wel vandaag nog het oliefilterhuis op zijn plaats gezet. En voor de lol de tank en zijkapjes erop. Lijkt net bijna af zo...
Er zijn nog knipperlichtmontagebeugels naar me onderweg. En als ik het zadelslot af heb kan ik verder met het achterspatbord en achterlicht. Dan het voorlicht op zijn plaats en dan zou ik met de kabelboom kunnen beginnen. Of de remmen, of de vloeistoffen, of de zadelpan, of het voorspatbord, of... Oké, dat zien we dan wel weer. Welterusten.