500 euro voor bandenset in centrum Rotterdam?

MindVision

Die hard MF'er
28 feb 2008
408
15
Rotterdam
Beste MF'ers,

Ik woon sinds kort in Rotterdam centrum en heb helaas een lekke achterband bij mijn 2010 R6.
Ik was al van plan een nieuw setje banden eronder te zetten, dus heb nu een hele grote motorketen gebeld in Rotterdam die hem aankomende dinsdag op komen halen a 85 euro en er een nieuwe set op zetten. Inclusief montage en ophalen kost dit 435 voor een set Michelin road 4 en 500 voor een set Michelin road 5.

Het is woon-werk voor mij en ik heb nu echt een probleem qua vervoer maar 2 dagen moet wel lukken, alleen ik vroeg me af:
- Kan ik dit ergens voor een betere prijs laten doen?
- Kan ik dit ergens sneller laten doen (bijv vandaag of morgen?)

Ik ben helemaal niet bekend in deze stad en weet even niet waar ik het zoeken moet.

Dank jullie wel alvast!
 
Dank jullie wel voor de goede suggesties.

Helaas geen pech hulp en ik woon hier nog maar net - geen gereedschap in huis en ding staat op de straat onder een zeil, kan hem niet zonder wielen daar laten staan denk ik? Centrum is een nogal rumoerige plek zo met zomercarnaval!
 
Dus een set Road 4 gemonteerd een gebalanceerd, nieuwe ventielen incl wielen in- en uitbouwen kost € 350? Bij mopedreifen ben je ongeveer €240 kwijt incl verzenden. Dus € 110 voor monteren, balanceren, in- en uitbouwen. Wat is het jou waard om daar misschien €50 op te winnen?
 
Ze komen het ophalen en hij hoeft niet zelf met velgen te slepen. Dat kost tijd en moeite.

Reken maar zelf uit.

Mij zou dat wel 50 euro waard zijn.
 
Heilig de hoes eromheen, alarm erop, schijfremslot. Staat nog geen 5 minuten per dag "onbeschermd", niemand weet wat er onder die hoek staat behalve de mensen die me zien aankomen en wegrijden. Erg onpraktisch maar het kan helaas niet anders.
 
Kan wel banden boer Mike.
Die zit ook in Bleiswijk.

Is ook goed betaalbaar en op afspraak
Altijd wel bereid om je uit de brand te helpen.

Off Topic
Was ERRUG druk in de stad.
 
Hoeveel km is er met die band gereden? Laten repareren en lekker op rijden.

Meer dan €300 voor een nieuwe set banden + wisselen lijkt me te duur. Set banden kost gemiddeld rond de €220, beetje monteur moet dat in 30min tot een uur kunnen wisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan