500 flitsboetes in 3 uur tijd ..

Hewi

Banned User
18 jun 2004
2.084
0
Vlijmen
Eindelijk eens ècht gerichte acties om de zotten tot inkeer te brengen. Ik ben alleen bang dat alleen een geldboete te weinig indruk zal maken op veel mensen. Wellicht zou het beter zijn om het bedrag wat men in euro's moet betalen aan de boete om te zetten in uren welke men verplicht door moet brengen aan de rand van de snelweg. Dan wil ik die commentaren nog wel eens zien van; "ach, valt toch wel mee?" , "er gebeurt toch niets?" , "ik weet zelf wel hoe hard en dus veilig ik daar rijden kan" , "bij 50,70,80 val ik in slaap, en dàt is pas onveilig" , "die gasten kiezen toch zèlf voor dat werk?" , "hebben ze in Den Haag niets beters te doen?" etc etc.
 
Eindelijk eens ècht gerichte acties om de zotten tot inkeer te brengen. Ik ben alleen bang dat alleen een geldboete te weinig indruk zal maken op veel mensen. Wellicht zou het beter zijn om het bedrag wat men in euro's moet betalen aan de boete om te zetten in uren welke men verplicht door moet brengen aan de rand van de snelweg. Dan wil ik die commentaren nog wel eens zien van; "ach, valt toch wel mee?" , "er gebeurt toch niets?" , "ik weet zelf wel hoe hard en dus veilig ik daar rijden kan" , "bij 50,70,80 val ik in slaap, en dàt is pas onveilig" , "die gasten kiezen toch zèlf voor dat werk?" , "hebben ze in Den Haag niets beters te doen?" etc etc.

:^
 
full


zij mag me wel bekeuren..sorry Janice..

Ja agent ik reed 180 mag ik nu mee naar het bureau..niet de handboeien vergeten hé?
 

Maak ik lekker zelf uit of ik te hard rij of niet.
Ik moet ook zelf de boete betalen, dusssss :+

Maar topicstarter:
Waar gaat dit over :?
Iets uit het nieuws of probeer je een punt te maken of wat eigelijk :?
 
:Z :Z


Poging tot verkrijgen van de titel zeiker moraalridder van het MF ??


Ik begrijp uit jouw woorden dat jij (nog) niemand uit jouw kennissenkring bent verloren omdat hij werkend aan en langs de weg door iemand is geschept met 105 km/u .....
 
Door een motorrijder?


pfffffff ...... Nee, niet door een motor-rijder. Door een automobilist, een zekere Mark. En misschien heb je daar wel een punt. NIET de motorrijders die daar te hard rijden gaan bekeuren. NIET alle automobilisten gaan bekeuren die daar te hard rijden. We moeten een heksenjacht openen op alle weggebruikers die Mark heten, want dat zijn onverantwoordelijke gekken. Alle anderen mogen daar nèt zo hard en/of gevaarlijk rijden als zij zèlf willen, want zij weten wel wat ze doen .... We moeten Mark hebben !!!

We beginnen een actie "haal Mark van de weg" , want dan kunnen wij weer lekker door racen langs wegwerkzaamheden, en wordt het gelijk helemaal veilig voor de mensen langs de weg.

pffffffff ....
 
Als je hier in Belgie aan wegenwerken komt ga je van 120 naar 50 gedurende 10 km waar er op een stuk van 5 meter 3 man aan het werken is, de flitsauto staat meestal 60 meter na het eerste bord B|

Als er iemand van je kenissenkring overhoop gereden is vind ik dat heel erg voor jou maar om dan iedereen over dezelfde kam te scheren

laat ons even vergelijken

Maatje van mij is gesneuveld in Somalie = Alle Somaliers uitroeien :X (nu komt Peetje :P )
Maatje van mij is verongelukt met een BMW = Naar Bayeren en fabriek dicht
Kennis is gestorven aan AIDS = niemand neukt hier nog vanaf nu :+
 
Als je hier in Belgie aan wegenwerken komt ga je van 120 naar 50 gedurende 10 km waar er op een stuk van 5 meter 3 man aan het werken is, de flitsauto staat meestal 60 meter na het eerste bord B|

Als er iemand van je kenissenkring overhoop gereden is vind ik dat heel erg voor jou maar om dan iedereen over dezelfde kam te scheren

laat ons even vergelijken

Maatje van mij is gesneuveld in Somalie = Alle Somaliers uitroeien :X (nu komt Peetje :P )
Maatje van mij is verongelukt met een BMW = Naar Bayeren en fabriek dicht
Kennis is gestorven aan AIDS = niemand neukt hier nog vanaf nu :+

Sigma, Sigma ... ik weet niet wàt jij doet in het daaglijks leven, maar ik mag toch hopen voor de eventuele opdrachtgever en jouw omgeving dat je het op een ander niveau doet als dat je hier op dit Topic reageert ....
 
Sigma, Sigma ... ik weet niet wàt jij doet in het daaglijks leven, maar ik mag toch hopen voor de eventuele opdrachtgever en jouw omgeving dat je het op een ander niveau doet als dat je hier op dit Topic reageert ....


De klant is naar wat ik hoor erg tevreden...dank U





Valt me aleen op dat je in meerdere topics zit te kankeren op te hard rijden...
 
Sigma, Sigma ... ik weet niet wàt jij doet in het daaglijks leven, maar ik mag toch hopen voor de eventuele opdrachtgever en jouw omgeving dat je het op een ander niveau doet als dat je hier op dit Topic reageert ....

Geloof dat z'n werkgever wel blij is met 'm :+

BTW: snap best dat men bij echte wegwerkzaamheden controleert, maar door allerlei (onnodige) snelheidsbeperkingen, zonder wegwerkzaamheden heeft men de discipline bij de weggebruiker ondermijnt en dat geven ze zelf toe, vandaar dat men nu de snelheid wil verhogen voor afzetingen waarbij niet gewerkt wordt... b.v. als er geen wegwerkers actief zijn.
 
Laatst bewerkt:
De klant is naar wat ik hoor erg tevreden...dank U





Valt me aleen op dat je in meerdere topics zit te kankeren op te hard rijden...

Dan moet je werkelijk tòch eerst eens leren lezen Sigma. Ik kan namelijk nergens iets vinden waar ik afgeef op hoge snelheden. Wat je misschien gelezen kan hebben , is dat ik er tegen ben dat mensen het leven van àndere mensen op het spel zetten door op een manier te rijden die daar onverantwoord is. Als dat mede door een te hoge snelheid is, ben ik inderdaad tegen die combinatie.
 
Dan moet je werkelijk tòch eerst eens leren lezen Sigma. Ik kan namelijk nergens iets vinden waar ik afgeef op hoge snelheden. Wat je misschien gelezen kan hebben , is dat ik er tegen ben dat mensen het leven van àndere mensen op het spel zetten door op een manier te rijden die daar onverantwoord is. Als dat mede door een te hoge snelheid is, ben ik inderdaad tegen die combinatie.

Zou het niet zo zijn dat we daar allemaal op tegen zijn.
Maar het pas echt gaan uiten als we persoonlijk ermee te maken hebben gekregen.

Heel vaak gaat het goed en helaas ook weleens fout.

Maar om dan alle Marks te boycotten :?
 
Hewi...je bent vast een goeie gast.....MAAR DON'T TOUCH MIJN MORAALRIDDERTITEL :( :(



T leven, iig hier op MF, word een stuk makkelijker als je je postgedrag inhoudelijk ietsje aanpast... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan