500 Treffen: Review

full
 
ik heb alle foto's van Richard Breetveld, zitten mooie tussen van vrijwel iedereen..!

wat die start betreft, John en Dick waren als eerste weg, maar die startten geloof ik ook in 2, ik in 3. Ik was iig als eerste boven *O*
ach wat boeit 't ook..
 
Laatst bewerkt:
Thx Mario.

Ik heb helaas alleen maar een paar filmpjes,meer niet.

Ik hoop dat er van mij een paar mooie tussen zitten Rémy.
Is altijd leuk om te hebben.. :)
Ik heb er van Luc ook al een paar gekregen.
Dus als iemand meer nog mooie pics heeft.. ;)
n.bartelink@home.nl. :Y
 
Het was een superdag gisteren heb er zeer van genoten.

Ik hoop dat meneer Aust er volgend jaar weer zin in heeft :]

Mijn foto's van gisteren staan op www.dvmx.nl/mx.html

Groet,

Dick
Startnr.95

Ps,
Ik heb gisteren van iemand een radiateurschildje geleent maar vergeten terug te geven !!! wie was dat ook alweer dan kan ik hem effe opsturen BVD


Hey Dick..
Je hebt super gereden zaterdag..
Wou dat ik het zo kon. ;)
Mooie foto's trouwens,maar je zit wel vaak aan je veerwegbegrenzers volgens mij.... :P
Keb mooie verhalen uitgewisseld met je vader,over je historie,en wat je al gedaan hebt.
Mooi om te horen. :Y
Hagenezen hebben veel spraakwater... :P
En de volgende keer een beugeltje hé,in plaats van Bacardi.. ;)

Ik ben wel een radiator beschermkap kwijt(de linker),dus als iemand nog wat heeft liggen..... O-) :Y
 
Dit ziet er echt heeeel vet uit! }) :} Mooi gemonteerd man.

Ik kan niet wachten om die dvd te kijken *D
 
Laatst bewerkt:
ik heb alle foto's van Richard Breetveld, zitten mooie tussen van vrijwel iedereen..!

wat die start betreft, John en Dick waren als eerste weg, maar die startten geloof ik ook in 2, ik in 3. Ik was iig als eerste boven *O*
ach wat boeit 't ook..

In 2? heb ik nog nooit gedurft HAHA ....Ik start ook in 3 anders leg ik op me rug. :]
 
Zo,ook maar eens ff een nieuw kopje aan gemaakt.

Niets nieuws voor de meesten hier,maar ik hoop dak nog wat foto's in de mail krijg... ;) :Y

members.home.nl/nielsepiels

En ff berichtje achterlaten in het gastenboek hé.. ;)

Niels

P.s,hoest met de spierpijn van iedereen?
Valt mij nog mee,vergeleken ná Börger.. :P

Zondag nog naar Vledderveen Lar?
 
He Dick

Groeten aan je ouwe :W
Waneer moet je weer echt gas geven?
Hoi,

Zaterdag in Arkel is er weer een wedstrijd voor mij D.w.z ''Kopstartje pakken(lekker 4takten uitlachen) , twee ronden keihard gaan en dan in mekaar storten.

En die ''ouwe'' is toen ik weer ging rijden 2 jaar geleden weer helemaal opgebloeid hehe.
Ze denken nog steeds dat ik wereldkampioen ben,maar 17 jaar geleden ging het me toch een stuk makelijker af :]

En me vering gaat zeker aardig plat zag ik op de foto....denk dat ik me veer wat op moet spannen achter.

Mijn doel is voor me 40ste toch nog een keer DMX kampioen van nederland te worden op de CR500,wat zal ik daar een kick uit krijgen.
(hoop dat de CR het volhoud en ik ook natuurlijk hehe)
 
Hoi,

Zaterdag in Arkel is er weer een wedstrijd voor mij D.w.z ''Kopstartje pakken(lekker 4takten uitlachen) , twee ronden keihard gaan en dan in mekaar storten.

En die ''ouwe'' is toen ik weer ging rijden 2 jaar geleden weer helemaal opgebloeid hehe.
Ze denken nog steeds dat ik wereldkampioen ben,maar 17 jaar geleden ging het me toch een stuk makelijker af :]

En me vering gaat zeker aardig plat zag ik op de foto....denk dat ik me veer wat op moet spannen achter.

Mijn doel is voor me 40ste toch nog een keer DMX kampioen van nederland te worden op de CR500,wat zal ik daar een kick uit krijgen.
(hoop dat de CR het volhoud en ik ook natuurlijk hehe)

Nou,ik zal voor je duimen.
Ik zal het denk ik niet halen.

Je ouwe is nog best fit voor zijn leeftijd (76?).
En hij praat nog als een jonge kerel.
Heb veel verhalen gehoord..Mooi mooi.. :Y
Doe hem de groetjes van moi,en een Bacardi cola... _O-

Viel me wel op ja,dat je vaak ver in je veren zit.
Of je springt te hoog... :P

Niels
 
Hoi,

Zaterdag in Arkel is er weer een wedstrijd voor mij D.w.z ''Kopstartje pakken(lekker 4takten uitlachen) , twee ronden keihard gaan en dan in mekaar storten.

En die ''ouwe'' is toen ik weer ging rijden 2 jaar geleden weer helemaal opgebloeid hehe.
Ze denken nog steeds dat ik wereldkampioen ben,maar 17 jaar geleden ging het me toch een stuk makelijker af :]

En me vering gaat zeker aardig plat zag ik op de foto....denk dat ik me veer wat op moet spannen achter.

Mijn doel is voor me 40ste toch nog een keer DMX kampioen van nederland te worden op de CR500,wat zal ik daar een kick uit krijgen.
(hoop dat de CR het volhoud en ik ook natuurlijk hehe)


Dick

We rekenen op je [ en dan in het engels] dat klingt beter.

Bacardi na?

O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan