500cc V4 tweetakten

Ik snap niet hoe Doohan met die afschuwelijke rijstijl :X van hem zo snel rond kon.

Wat mij betreft is die Cagiva van Kocinski de mooiste 500 uiteindelijk geweest, wat een flapdrol van een vent trouwens. -O-

Flapdrollen waren bijna alle Amerikanen uit die tijd,met uitzondering van Schwantz
en Mamola,de top flapdrol was Roberts :Y
Mooiste vind ik (krijg het bijna niet uit m,n bek) de NSR500,al is het laatste model
RGV ook erg mooi.
 
Laatst bewerkt:
Randy is er wel wat ouder uit gaan zien (en ik ook :-) )

IMG-20180701-WA0002.jpg.3e674f282f9981019f68c920b5e7d0ec.jpg
 
Flapdrollen waren bijna alle Amerikanen uit die tijd,met uitzondering van Schwantz
en Mamola,de top flapdrol was Roberts :Y
Mooiste vind ik (krijg het bijna niet uit m,n bek) de NSR500,al is het laatste model
RGV ook erg mooi.

NSR500 is de beste 500 V4, niet de mooiste.....maar dat is mijn mening.

De mooiste :Y

4099289178_dfcbc9a987_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Flapdrollen waren bijna alle Amerikanen uit die tijd,met uitzondering van Schwantz
en Mamola,de top flapdrol was Roberts :Y

Mooiste vind ik (krijg het bijna niet uit m,n bek) de NSR500,al is het laatste model
RGV ook erg mooi.

:+ Tja daar heb je helemaal gelijk in.

Ik ben het Heronsuzuki eens nsr niet de mooiste (ook niet lelijk trouwens), maar wel de beste.

De Paton :) Nee ik vindt de Cagiva mooier :+ Maar wel een apart verhaal de Paton's, zoiets kan alleen in Italie volgens mij....
 
Cagiva zeer mooi maar dit net zo mooi alleen al omdat het begin is geweest van Schwantz tijdperk.Kan mij de eerste race hiermee nog herinneren als de dag van gisteren die hij won op Suzuka.
full
 
Ach ze zijn allemaal niet lelijk,zeker vergeleken met die huidige kleppenhokken,maar blijf de NSR de mooiste vinden,zeker de Rothmans uitvoering,
alleen jammer dat er H :r nda op staat. :)
honda-nsr-500.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een nieuwe schijnt 125000 Euro te kosten.....dan is dit een koopje met zijn 95000 Euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan