zelf een moto ontwerpen???

jakke

MF'er
8 feb 2004
162
0
belgie
vroeg mij af of er al eens iemand van julie een poging heeft gedaan om eens een motorfiets te ontwerpen? zoja post eens het resultaat :]
zelf heb ik ook is geprobeerd, laat me weten wat julie ervan vinden :)
full


btw: de schijf vooraan zit vast aan de velg zelf (buell xb12s,r...)
 
Laatst bewerkt:
Spannend, gebruik je de uitlaat als dragend deel voor het kontje :? ;)
Er zijn hier al meer topics over geweest, ff zoeken ...

[edit]Gevonden![/edit]
 
Spannend, gebruik je de uitlaat als dragend deel voor het kontje :? ;)
Er zijn hier al meer topics over geweest, ff zoeken ...

[edit]Gevonden![/edit]
ja had nog ni over alles naged8 |(
aangezien ik zelf nog ni over een moto beschik ;( (19 jaar oud) weet ik er nog nie alles van he :) zal eens een constructie voor het achterframe bedenken ;) ciao!
 
Nou...ik vind die van mij mooier. Die heeft een vette TURBO!!! *D

full
 
Laatst bewerkt:
je hebt soms van die telefoon gesprekken op het werk waar collegae, projectmanagers maar door blijven lullen over het e.o.a niets veel beduidend iets... Heerlijk.... als je dan even de tijd hebt om tussendoor wat te tekenen terwijl je met ze zit te babbelen... Heel rustgevend... net als een peuk voor rokers. Blablablabla...ja....ja....okay...ja...ja... (krabbel, krabbel) ja....ja...Hmmmmm.... (krabbel, krabbel)...ja... Okay...

Anyways...TURBO2 is het resultaat.... Gáááááp....ik ga naar huis!

[Edit] Hij is nog niet af...


Bijlage: Turbo2.jpg
 
Laatst bewerkt:
je hebt soms van die telefoon gesprekken op het werk waar collegae, projectmanagers maar door blijven lullen over het e.o.a niets veel beduidend iets... Heerlijk.... als je dan even de tijd hebt om tussendoor wat te tekenen terwijl je met ze zit te babbelen... Heel rustgevend... net als een peuk voor rokers. Blablablabla...ja....ja....okay...ja...ja... (krabbel, krabbel) ja....ja...Hmmmmm.... (krabbel, krabbel)...ja... Okay...

Anyways...TURBO2 is het resultaat.... Gáááááp....ik ga naar huis!

[Edit] Hij is nog niet af...
Howly shit, die's mooi! :} :} :}
 
Die eerste is heel mooi getekend.
Maar de bike zelf is te streetfighterig (niet de goeie soort maar zo'n lelijke duitser)
 
aan wat ligt dit dan, mss is de achterkant wat te hoog? :?
volgende keer denk ik eraan ;)
 
Die achterkant is okidoki... Wel pijnlijk, denk ik, zo'n dun foam zitje. Ik heb de mijne ook maar even afgemaakt... Heel schattig zijn de zijwieltjes met bloem-motief.... De verhoogde tank maakt het iets makkelijker je benen over het stuur te swingen. En dan dat motorblokje uit een GOLF GTI Diesel....Priceless!!!

[Edit] de Wieltjes zijn overigens van IKEA... ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Die achterkant is okidoki... Wel pijnlijk, denk ik, zo'n dun foam zitje. Ik heb de mijne ook maar even afgemaakt... Heel schattig zijn de zijwieltjes met bloem-motief.... De verhoogde tank maakt het iets makkelijker je benen over het stuur te swingen. En dan dat motorblokje uit een GOLF GTI Diesel....Priceless!!!

[Edit] de Wieltjes zijn overigens van IKEA... ;)
Ik wou dat ik zo kon tekenen zeg! :}
 
Agent327, ben jij soms Martin Lodewijk zelf? :)

Voor degenen die niet weten wie Martin Lodewijk is, tekenaar van
agent328.jpg

 
I wish...maar neen, ik ben niet Martin Lodewijk. (heb wel de gehele collectie van A327)
 
Die achterkant is okidoki... Wel pijnlijk, denk ik, zo'n dun foam zitje. Ik heb de mijne ook maar even afgemaakt... Heel schattig zijn de zijwieltjes met bloem-motief.... De verhoogde tank maakt het iets makkelijker je benen over het stuur te swingen. En dan dat motorblokje uit een GOLF GTI Diesel....Priceless!!!

[Edit] de Wieltjes zijn overigens van IKEA... ;)
shit man :}
 
Veel designers ontwerpen onder het motto "Vorm volgt Functie". En terecht...een crosser is anders dan een wegracer vanwege hun toepassing. Je moet alles ook in zijn context plaatsen en dat geldt zeker voor TURBO4.jpg. Een liefelijk turbo motortje, véél KW'tjes, lekker dik achterbandje en zoveel mogelijk gewicht op het voorwiel. Laatste heeft te maken met zijn toepassing...(weetjewel Vorm volgt.....?).

full
 
Laatst bewerkt:
Mocht het zo zijn dan een van jullie wetsdienaars zich herkend in de daargestelde personages rechtonder op de tekening. Mijn oprechte excuses...ik heb getracht een zo fictief mogelijk beeld van jullie te schetsen....

Hahahahahaha....NOT!
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 11 februari 2004 00:32 schreef Agent327 het volgende:
Veel designers ontwerpen onder het motto "Vorm volgt Functie". En terecht...een crosser is anders dan een wegracer vanwege hun toepassing. Je moet alles ook in zijn context plaatsen en dat geldt zeker voor TURBO4.jpg. Een liefelijk turbo motortje, véél KW'tjes, lekker dik achterbandje en zoveel mogelijk gewicht op het voorwiel. Laatste heeft te maken met zijn toepassing...(weetjewel Vorm volgt.....?). Kijk maar snel....klik maar!

Ga jij hier eens snel je beroep van maken :} , of doe je al iets creatiefs met potlood enzo :? Dacht ik dat ik wel geinig kon tekenen :( Nog maar effe wat oefenen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan