Mega Meeting vertrek uit Gouda (nieuw !)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fulleke

MF veteraan
23 apr 2003
5.145
6
Moordrecht
Aangezien Rotterdam, PPP en Zoetermeer gezamenlijk vertrekken uit PPP, hierbij een oproep aan een ieder uit Gouda en omgeving om te reageren op een gezamenlijk vertrek vanaf de parkeerplaats van het Shell station, direkt na de afslag Gouda op de A12 Den Haag richting Utrecht.
De groepen R'dam, PPP en Z'meer pikken ons hier op.

Verzamelen vanaf 9.30 uur, waarschijnlijk vertrekken we rond 10.30 uur richting Veenendaal, hangt een beetje af van het vertrektijdstip van PPP (uiterlijk 10.00 uur)

Reaktie's graag

deelnemers:

1. Fulleke
2. SVetra
3. Daedalus
4. Murdock
5. Marnickxs
6. Tynos
7. Jessie M
8. Kikker`
9. Swinging dog
10.Targoh
11.de Sloopkogel (of uit Utrecht)
12.Skwefje(of uit Utrecht)

MF wordt op geen enkel punt verantwoordelijk gehouden voor deze meeting.

De crew van MF, tevens Motorrijders die Topic's starten, en mijzelf organiseren geen meetingen.

9 Mei is voor iedereen een vrijblijvend bezoek

We zijn slechts het forum dat mensen gebruiken om een meeting af te spreken

Iedereen wordt ook geacht te weten dat op deze dag geen speciale regels gelden, en de verkeersregels nageleefd behoren te worden...

Iedere MFér is verantwoordelijk voor zichzelf

Een ieder is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen gedrag, topicstarter is in geen geval aansprakkelijk, voor enig geleden schade,ongeval,boetes etc..
 
Laatst bewerkt:
nee, andersom dus, want jullie gaan toch eerst naar PPP ???
dan komen jullie daarna weer langs Gouda, toch?
precies de reden voor ons om in Gouda te verzamelen.
 
Ojah, wat me opzich wel handig lijkt... Is net als bij dat Motor forum nieuwjaarsfeest:
MF%20feest%20029.jpg

MF%20feest%20030.jpg


Van die plakkertje met je nickname erop op je pak/T_shirt plakken, wete we tenminste wie je bent...dit voorstel geld eigelijk voor heen de MEGA meeting (voor iedereen die het wil natuurlijk, niets verplicht). *D
 
Naamplaatjes is denk ik wel een goed idee.

Het is idd makkelijker dat jullie aanklampen bij de ppp groep.
 
Aangezien Rotterdam, PPP en Zoetermeer gezamenlijk vertrekken uit PPP, hierbij een oproep aan een ieder uit Gouda en omgeving om te reageren op een gezamenlijk vertrek vanaf de parkeerplaats van het Shell station, direkt na de afslag Gouda op de A12 Den Haag richting Utrecht.
De groepen R'dam, PPP en Z'meer pikken ons hier op.

Verzamelen vanaf 9.30 uur, waarschijnlijk vertrekken we rond 10.00 uur richting Veenendaal.

Reaktie's graag

deelnemers:

1. Fulleke
2. SVetra

zoowwww... je hebt al een grote groep.
Jij gaat nog nieuwe mensen leren kennen. *D
Misschien kan je eens in contact komen met SVetra. B|
hahahahah

Blijven jullie 2 wachten in gouda. De echte motorrijders komen jullie wel ophalen :P

Je bent puik aan het regelen, ouwe regelneef Fulleke.
 
zoowwww... je hebt al een grote groep.
Jij gaat nog nieuwe mensen leren kennen. *D
Misschien kan je eens in contact komen met SVetra. B|
hahahahah

Blijven jullie 2 wachten in gouda. De echte motorrijders komen jullie wel ophalen :P

Je bent puik aan het regelen, ouwe regelneef Fulleke.
dat zeg jj wel, maar wie zegt dat er nog plek is voor NOG een grote groep :P
 
zoowwww... je hebt al een grote groep.
Jij gaat nog nieuwe mensen leren kennen. *D
Misschien kan je eens in contact komen met SVetra. B|
hahahahah

Blijven jullie 2 wachten in gouda. De echte motorrijders komen jullie wel ophalen :P

Je bent puik aan het regelen, ouwe regelneef Fulleke.
VERRAAD !! :( of all people zou jij toch in Gouda moeten verzamelen, na al dat ge-onderhandel over die magnetron en dat gekijk naar dat plasmascherm !!!! ;)
Nou, ik zal es kijken of jij nog wel met ons mag meerijden hoor, ach, waarom ook niet, rij maar achteraan (doe je toch al met die half gecatte Fazer)hahaha :Z
 
Op donderdag 12 februari 2004 12:42 schreef smitjr het volgende:
Ojah, wat me opzich wel handig lijkt... Is net als bij dat Motor forum nieuwjaarsfeest:Van die plakkertje met je nickname erop op je pak/T_shirt plakken, wete we tenminste wie je bent...dit voorstel geld eigelijk voor heen de MEGA meeting (voor iedereen die het wil natuurlijk, niets verplicht). *D
zet je dit ook als idee op het centrale topic ??, lijkt me idd wel aardig idee...
 
zet je dit ook als idee op het centrale topic ??, lijkt me idd wel aardig idee...

Weet jij waar ze dat stickertje van jou moeten plakken !!!! :X
Iedereen kent jou nu wel met je "ik-regel-het-wel-even-attitude"


Ps. Maar verder ben je wel een toffe kerel hoor. :}
psssttt.... dat plasmascherm.......
 
VERRAAD !! :( of all people zou jij toch in Gouda moeten verzamelen, na al dat ge-onderhandel over die magnetron en dat gekijk naar dat plasmascherm !!!! ;)
Nou, ik zal es kijken of jij nog wel met ons mag meerijden hoor, ach, waarom ook niet, rij maar achteraan (doe je toch al met die half gecatte Fazer)hahaha :Z

joh, maak je niet dik. Dun is de mode.
Ik zal wel naar Gouda komen. Staan we tenminste gezellig met al z'n 3en oproer te stoken bij de shell.
Maar eerst een bakkie Thee (zie onderschrift) en een plakkie cake bij het kijken naar jouw..... Magnetron.

Is het niet een handig idee dat ik die dag de intercom uitprobeer. Kan ik een dag tegen je aan lullen. ;) Koop ik die gelijk ook van je !

En achteraan rijden doe ik express. Ik heb geen zin om al een half uur bij het restaurant te zitten wachten op jullie. word m'n soep koud.
 
Op donderdag 12 februari 2004 21:55 schreef Murdock het volgende:Maar eerst een bakkie Thee (zie onderschrift) en een plakkie cake bij het kijken naar jouw..... Magnetron.

das goe... 8.45 bij ons ?

[/Is het niet een handig idee dat ik die dag de intercom uitprobeer. Kan ik een dag tegen je aan lullen. ;) Koop ik die gelijk ook van je !
quote]

jaja, de hele dag dat getetter in m'n oor, ik ben al blij dat je achteraan gaat rijden... ;)
 
Lijst vergeleken met main topic..

*Murdock toegevoegd

<knip>

De groep uit Overijssel zal ongeveer 11:00 in Veenendaal arriveren.
Ik zal de MC Donalds in maart/april vragen of er gratis koffie te regelen valt.
Dit zodat ik het aantal bezoekers ongeveer kan doorgeven.

EDIT : Zal moeilijk worden denk ik met 400 gratis bakkies koffie.. :+ :+
===============================================

<knip>

========================================
[moraalriddermode]

Edit : Aangzien er veel errug veel motoren komen, let wel op de
veiligheid van jezelf en anderen, we willen natuurlijk niet op zo'n
manier in de krant komen....


[/moraalriddermode]
================================================
<zeeeeer grote knip >
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel naar de mega meeting, moet ik voor die tijd wel eindelijk is een x een motor hebben, als dat geregeld is ben ik er bij, waarschijnlijk ook met Tynos.
 
weer 4 toegevoegd, wordt al aardig vol...

welkom: Marnickxs, Tynos, Jessie M en Kikker, cu the 9th ...
 
Zozo, het wordt al een aardig groepje.
Zeg fulleke, jij zou toch voor entertainment & koek en sopie zorgen ? ;)

Gaan we nog een keertje motorrijden. 9 mei is nog ver weg. En het weer wordt steeds beter.
 
is hier opgeven voldoende? of moet ik dat ook in de uber-thread doen?

Ik vertrek iig mee vanaf Gouda. :]

[update]ik heb al gemaild naar het bekende adres[/update]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan